Strona 2 z 3
: sobota 13 gru 2014, 18:43
autor: skaktus
Daje więcej, pod warunkiem że napięcia są prawidłowe.
: sobota 13 gru 2014, 18:47
autor: PawelG.
Daje dużo światła i w przypadku H7 niestety szybko pada.
Wypróbuj Tungsramy Sportlight +50% lub Mega/Ultralight.
Świecą równie dobrze, a są sporo tańsze.
: sobota 13 gru 2014, 19:01
autor: skaktus
H7 mają to do siebie że padają chyba najszybciej ze wszystkich żarówek.
: sobota 13 gru 2014, 20:01
autor: PawelG.
To na pewno, a te wzmocnione mają jeszcze krótszy czas życia.
: sobota 13 gru 2014, 21:42
autor: Joachim
Witam.
Wprawdzie nie używam H7 tylko H1, ale miałem Osram Silverstar +50%, jednak założyłem je po wymianie wkładek dyspresyjnych w reflektorach. Efekt był powalajacy. Wcześniej jechałem w nocy z nosem na przedniej szybie, pow wymianie wkładek i żarówek to jakbym światła długie włączył.
Trwałość? Osramy chyba nie wytrzymały nawet roku. Teraz jeżdzę z Tungsramami +90% od marca i jest ok, a cena znacznie niższa.
Pozdrawiam.
: niedziela 14 gru 2014, 11:54
autor: Volo
Tungsram...obecnie GeneralElectric to dobre żarówki w cenie standardowych.
: niedziela 14 gru 2014, 13:41
autor: skaktus
Tungsram jest ok, ale mnie rozczarowały H4 +90% i + 120%, które okazały się słabsze ot tych + 90%. Mozliwe że to tylko przypadek.
Jesli ktoś chce jeździć na wzmocnionych żarówkach to światła dzienne to obowiązek.
: niedziela 14 gru 2014, 14:08
autor: tOmki
Ja ostatnio testuje:
- Zafira B:
* H7 - Tungsram Sportlight H7 +50%
* H1 - Tungsram Sportlight H1 +50%
- Getz:
* H4 - Tungsram Megalight Ultra H4 +90%
: niedziela 14 gru 2014, 14:48
autor: skaktus
Ja mam od sierpnia Cool Blue Intense i jest ok, choć nie porażają...
: wtorek 16 gru 2014, 20:38
autor: Mediana
Mnie interesowało, żeby żarówki świeciły białym światłem.
Zastanawiałem się nad - Night Breaker Unlimited, ale kupiłem (żarówki, które świecą trochę słabiej, ale za to bardziej białym światłem) - Osrama COOL BLUE INTENSE, które w porównaniu do oryginalnych żarówek wypadają bardzo dobrze - duża różnica - kolor bardziej biały (ale bez efektu wiejskiego tuningu, barwa światła 4000 - 4200K) i co najważniejsze jest zdecydowanie więcej światła, ale w moim aucie dali bardzo słabe żarówki na pierwszy montaż.
M.
: wtorek 16 gru 2014, 21:58
autor: PawelG.
Zmierz napięcie idące na żarówkę.
Kolega się zdziwił, jak u niego wyszło niecałe 12V.
Po dołożeniu przekaźników i osobnej instalacji elektrycznej do świateł (kilka kabelków), zwykłe żarówki świecą u niego mocniej niż jakiekolwiek mega ultra przed operacją
: środa 17 gru 2014, 10:58
autor: skaktus
Mediana pisze:Mnie interesowało, żeby żarówki świeciły białym światłem.
Zastanawiałem się nad - Night Breaker Unlimited, ale kupiłem (żarówki, które świecą trochę słabiej, ale za to bardziej białym światłem) - Osrama COOL BLUE INTENSE, które w porównaniu do oryginalnych żarówek wypadają bardzo dobrze - duża różnica - kolor bardziej biały (ale bez efektu wiejskiego tuningu, barwa światła 4000 - 4200K) i co najważniejsze jest zdecydowanie więcej światła, ale w moim aucie dali bardzo słabe żarówki na pierwszy montaż.
M.
Barwa światła tutaj jest bliżej nieokreślona - ni to 4200, ni to 3800 - taki dziwny kolor. Światła dużo więcej nie ma - przez barwę wydaje się że jest go więcej, ot cała tajemnica
: czwartek 18 gru 2014, 22:19
autor: Mediana
Skaktus, rozumiem, że widziałeś ile światła dają moje, jakieś chińskie H7z pierwszego montażu.
Ot, cała tajemnica.
M...
: piątek 19 gru 2014, 14:30
autor: skaktus
Pytanie po co porównywać chińskie żarówki do markowych ? Chińczyki potrafią dawać strumień o połowę mniejszy niż "zwykłe" markowe żarówki.
: środa 14 sty 2015, 11:51
autor: bunkier22
skaktus pisze:
Barwa światła tutaj jest bliżej nieokreślona - ni to 4200, ni to 3800 - taki dziwny kolor. Światła dużo więcej nie ma - przez barwę wydaje się że jest go więcej, ot cała tajemnica
Optycznie jest zauważalna różnica.
Dużo jeżdżę po drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych - nie za szeroko, zarośnięte pobocza, brak pasów - różnica jest spora. Barwa światła powoduje, że dużo odbija się go od odblasków - słupki hektometrowe, znaki II generacji, wszelkie kamizelki i odblaski widoczne są dużo wcześniej niż pojawiają się w widocznej wiązce świateł.
Oczywiście wszystko jak lampy są czyste. Za brudnymi kloszami to nawet ksenony są jak świeczki.
Kiepska jest żywotność, bo tylko około roku. U mnie przepalają się równo prawa i lewa - w odstępie kilku dni.
Jak dla mnie każdy musi sobie przeliczyć. Te 15 zł więcej za sztukę na rok, to dla jednych dużo, dla drugich mało. Moim zdaniem przy większej liczbie przejechanych km warto - więcej widzisz, jest bezpieczniej.
Zakładam Osram Nightbreaker Unlimited, wcześniej poprzednie wersje, H4.
Pozdrawiam,
M.