Ale bzdura. To nie mogę mieć lampki przedniej 2xAA(A) i tylnej 1xAA(A)? Bo nie ma 6V?sloniu_21 pisze:Już nieaktualne. Może byc dynamo 6V i co najmniej 3W, baterie których napięcie sumaryczne wyniesie 6V lub akumulator..
Widzi tylko trochę gorzej Rowerzysta nie musi oświetlać sobie drogi, wystarczy, że będzie jechał wolniej.Co z tego, skoro rowerzysta nie widzi drogi przed sobą?
Z kolei lampki o bardzo wąskim kącie są niezbyt dobre bo co z tego, że widać to co oświetla jak kompletnie nie widać poza?
Dlatego też na wiejskich drogach czy w lesie wyłączam oświetlenie (w innym rowerze, gdzie mam znacznie gorszą lampkę bateryjną) by widzieć dalej.
Chyba coś pokręciłeś. Mają mieć 10 luksów a to nie jest równoznaczne z oświetlaniem powierzchni 10m2Niemieckie przepisy określają siłę światła w luksach, a nie w lumenach, bo co mi da 80 lumenów na wyjściu z latarki jeśli ma rozświetlić 10 m² przede mną?