Strona 2 z 3
: piątek 13 gru 2013, 22:56
autor: marmez
Dzięki Maciex
: sobota 14 gru 2013, 06:23
autor: artur_n
DNF pisze:Niestety nie, u mnie wszystko jest na 12V. Trochę pokrętnie napisałem, ale te 7.6V ma "zatrzasnąć" przekaźnik.
Więc coś nie tak jest z sygnałem z kompa.
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie aby został podgrzewacz odpalony muszą być spełnione następujące warunki:
-silnik pracuje conajmniej 10 sek.
-obciążenie alternatora poniżej 50%
-temperatura poniżej 5 stopni
-obroty silnika powyżej 900
coś jeszcze z nawiewem było ale nie pamiętam ja mam climatronic.
: sobota 14 gru 2013, 07:48
autor: Dariusz70
Latarka była kupiona konkretnie pod moda z MT-G2. Diodę na Noctigon mam, driver 4,5A z INTL mam.
Okazało się trochę inaczej. Na zdjęciach z KAI mało widać.
Włącznik nie na "dupce" tylko taki jak w Sky Ray King. Średnica pod driver 32mm.
Mod będzie wyglądał podobnie jak w
SRK . Driver MR2007 5A (może 5,5A). Zamiana zasilania na szeregowe z tylną płytką jak a SRK.
Latarka ma tubę średnicy 45mm i dobrze się taką trzyma. Ref ma "konkretny".
Reszta się okaże po modyfikacji.
Dodam że orginalny driver strasznie "nędzny". Wszystkie kabelki cieniutke jak włos (takie jak na fotce).
Latarka raczej tylko do modyfikacji.
: sobota 14 gru 2013, 14:45
autor: Wojto
Doszedł Convoy S2 z Banggood, przesyłka całkiem szybka - 28 listopad zamówienie, 2 grudnia wysyłka, 13 grudnia u mnie. Szło przez China Post z kodem śledzącym.
Dioda XM-L2 T6 4C (piękny odcień) - na zdjęciu też Convoy M1 z diodą XM-L T6 3C która ma bledsze światło a przede wszystkim spill. Wykonanie super. Jedyną wadą jest szybka która nie jest "krystalicznie czysta" ale już rozkręciłem ją, dołożyłem pasty termo i wytarłem szybkę
: sobota 14 gru 2013, 18:44
autor: dsk
Wojto pisze:Dioda XM-L2 T6 4C (piękny odcień)
4C ładnie ociepla kolory. Mam taką w S3, jednak czasami jest aż za ciepło - świeży śnieg wygląda na żółty jak się go oświetli 4C.
Mam teraz tint 3B do porównania włożony do C8 i osobiście bardziej mi się podoba takie odwzorowanie barw, nie ociepla tak bardzo jak 4C.
: sobota 14 gru 2013, 19:06
autor: marmez
Z żoną nie mogliśmy sobie niespodzianek na Gwiazdkę wymyślić w końcu wymyśliliśmy sobie współnie spodziewanki
Matę samogojącą 60x90 i nóż kółkowy 45mm Olfa RTY-2/DX:
Przy okazji, jak by ktoś chciał kupić sobie noże Olfa (dla mnie najlepsze na rynku w cale nie wysokich cenach) to bardzo tanio są w Castoramie. Np. ww. model kupiliśmy po 56zł, a na alledrogo są od 72+KW... Inne kółkowe równie przesadzone ceny mają w Internecie w porównaniu z Castoramą. Oczywiście w Casto nie ma wszystkich modeli, kółkowe są tylko dwa. ww. i RTY-2/G (za 37zł!!!)
Pozdrawiam
: sobota 14 gru 2013, 19:07
autor: Wojto
Do wyboru był T6 4C albo U2 1A, stwierdziłem że lepiej mieć cieplejszy niż blady.
: sobota 14 gru 2013, 20:23
autor: krzycho_
marmez Olfa świetna , mam kilka ich produktów już i są niezawodne .
Mam m.in cyrkiel CMP-1 , nóż do laminatu PC-L i nożyczki . Też kupione w Casto w dobrej cenie
: wtorek 17 gru 2013, 19:55
autor: mauser66
Dzisiaj przyszła do mnie pierwsza latarka z państwa środka
http://wallbuys.com/Product/CREE-XMLT6- ... 8650--6712
pierwsze wrażenie pozytywne,może ktoś z kolegów używa takiej samej i może wie co można w niej ulepszyć
P.S Niestety reszty zamówienia jak niema tak niema
: wtorek 17 gru 2013, 20:00
autor: Dariusz70
Dziura pod diodą, brak odprowadzenia ciepła na korpus, cienkie kabelki - na driverze w zasobniku 2,4A - na diodę idzie 1,8A.
Cienkie, nitowane sprężynki w zasobniku.
Dobra baza do zrobienia fajnej czołówki.
: wtorek 17 gru 2013, 20:18
autor: mauser66
To przy okazji w innej paczce "idzie" taka lampka
http://wallbuys.com/Product/1200LM-CREE ... 8650--6054
jak dojdzie to którą sobie zostawić
: wtorek 17 gru 2013, 22:16
autor: owies
artur_n pisze:DNF pisze:Niestety nie, u mnie wszystko jest na 12V. Trochę pokrętnie napisałem, ale te 7.6V ma "zatrzasnąć" przekaźnik.
Więc coś nie tak jest z sygnałem z kompa.
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie aby został podgrzewacz odpalony muszą być spełnione następujące warunki:
-silnik pracuje conajmniej 10 sek.
-obciążenie alternatora poniżej 50%
-temperatura poniżej 5 stopni
-obroty silnika powyżej 900
coś jeszcze z nawiewem było ale nie pamiętam ja mam climatronic.
nawiew raczej nie ma nic do rzeczy, ale nei wiem o jaki model niemca dokładnie chodzi.
generalnie wszystkie mają podobnie.
istotne są jeszcze:
- sprawne czujniki G62 i G72 (czyli te odpowiedzialne za temperaturę do ECU)
- napięcie akumulatora większe niż 9V (ale to raczej oczywiste że jest ok)
- temperatura płynu poniżej 70-80C
Trochę wiedzy jest zawarte w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=263558
a
żeby było na temat, to właśnie czekam aż przyjdzie edc X1 od greg`a
btw czy ktoś miał tutaj styczność z Shark 10 ?
: środa 18 gru 2013, 10:20
autor: DNF
A cóż to za tajemnicze czujniki?
: środa 18 gru 2013, 11:11
autor: owies
Żadna tam tajemnica
dla VW G62 to temp cieczy chłodzącej, a G72 temp powietrza zasysanego w dolocie
: środa 18 gru 2013, 11:35
autor: artur_n
Swoją drogą to 300-400W nie mają za wielkiego wpływu. Do pracy mam 10km przy tem. 0 stopni osiągam wtedy 70-80 stopni (zegarowe).