Strona 2 z 4
: piątek 04 paź 2013, 09:19
autor: MaciekB
Każda będzie świecić +/- z taką samą jasnością.
Różnice między wariantami opisałeś sam. Więc nie wiem czego dalej nie wiesz?
: piątek 04 paź 2013, 09:36
autor: Uka
Nie wnikam dokładnie w modyfikacje zastosowane przez kolegów, bo to latarki custom. Każdy mod to plus parę procent do jasnosci i itp, w terenie czy też w boju nie będziesz widział różnicy rzędu 10 %. Kwestia dostosowania oka do oświetlenia.
Jak poczytasz, to dowiesz sie, że duża ilość lumenów nie zawsze pomaga.
Żależy od ciebie czy wolisz latarkę, która da z siebie 100% czy wystarczy ci np 80%. Latarki dysponują dużym potencjalem, więc każdy wybor jest dobry.
: piątek 04 paź 2013, 10:02
autor: Tomek11
Ja bym zrobił inaczej. Dałbym ogłoszenie tutaj że dasz 150 zł za cały sprzęt.
latarka, mocowanie, 2 ognowa, ładowarka. I zobacz jakie oferty dostaniesz.
Jeśli będziesz kupował to osobno to kupę szmalu pochłonie transport. Od jednego dostawcy będzie optymalnie - więcej kasy realnie pójdzie na sprzęt nie na przesyłki.
A moze gotowiec z Chin
: piątek 04 paź 2013, 11:23
autor: wader11
taka lampeczka
ktorą sam
uzywam :
http://www.fasttech.com/products/1603/10003978/1330303-fandyfire-x2-cree-xm-l-u2-4-mode-2000-lumen-led-bi
Ja używam tego na rowerze na stałe dlatego nie chciałem latarki z uchwytami
Dla mnie świeci super -
jeżdze normalnie w najniższym trybie ,
czasmi tylko używam najmocniejszego. Masz komplet za dobre pieniądze.... Ja nie modowałem itd... póki co działa ... jedynie kiedyś
zmienie barerie na jakiś lepszy komplecik
Pozdrawiam
: sobota 05 paź 2013, 22:05
autor: profaner
wader11 bardzo dziękuje za odpowiedz.Temat convoya S2 mam już trochę rozpoznany, plus to jego uniwersalność.
X2 wydaje się również bardzo ciekawą opcją, chyba mocniejszą od convoya.
Gdyby ktoś miał doświadczenie z oboma produktami będę wdzięczny za pomoc
: sobota 05 paź 2013, 22:43
autor: wikrap1
Z Solarforce miałem na myśli, że nie musisz się martwić o moc S2, bo spokojnie sobie poradzi, skoro mój solarforce wymiata. Nie widzę jednak w tym zastosowaniu realnego sensu dopłacania. Bierz S2
: sobota 05 paź 2013, 23:01
autor: profaner
Dopłacanie to tu jest właśnie średnie bo podliczając wszystkie akcesoria do s2 czyli akumulatorki ładowarkę uchwyt wyjdzie na to samo.
Jedyne co mnie martwi to mój rower stoi na balkonie i nie chciałbym za każdym razem demontować lampki i tych oringów bo to będzie upierdliwe raczej.
Jako że finansowo różnicy moim zdaniem wielkiej nie ma uważam to za bardzo ciekawą opcję.
: sobota 05 paź 2013, 23:30
autor: smokuxx1987
Jeśli chodzi o S2 to jest ona wodoodporna i nic nie musisz demontować, możesz ją śmiało zostawić na balkonie na deszczu, o ile nie będziesz jej do niczego innego używał.
Uchwyt za 10 zł trzyma pewnie a demontaż latarki z niego nie zajmuje dłużej niż 3 sekundy...
: niedziela 06 paź 2013, 08:39
autor: profaner
smokuxx1987 trochę się nie zrozumieliśmy (ja chyba mam jakieś problemy z komunikacją i wyartykułowaniem tego co chcę powiedzieć).
Chodziło mi o to, że do plusów S2 niewątpliwie należy jej szybki demontaż.
Również to że tak wiele osób z forum ma tak dobre zdanie o tej latarce.
FandyFire X2 niewątpliwy plus to moc.
Ta wersja FandyFire dodatkowo ma wiele trybów świecenia (za to jest słabsza).
No jak dziecko we mgle jestem
: niedziela 06 paź 2013, 22:40
autor: fazi
profaner
Jak masz ochotę i czas, to mogę Ci pokazać jak świeci S2 w wersji 1400 mA (T5,5C), lub 2100 mA (XM-L2,T63C) lub Convoy M1 2800 mA (XM-L2,T63C)
I z mojego doświadczenia powiem Ci, że ta najsłabsza jest wystarczająca do jeżdżenia po lesie , o ile nie jest to szaleńcza jazda.
Pzdr.
: poniedziałek 07 paź 2013, 12:06
autor: Tomek11
Na rower właśnie zakupiłem convoy c8. Niedużo więcej kosztuje niż s2. Na razie z ręki pali dobrze. Zobaczymy jak to będzie to na rowerze. Czekam na aku ...
: poniedziałek 07 paź 2013, 12:38
autor: artur_n
Moim zdaniem C8 nadaje się na światła długie a nie jako światło główne do jeżdżenia na rowerze. Jest zbyt za bardzo skupione. Ale S2 jak najbardziej ma dobry rozkład światła na rower.
: poniedziałek 07 paź 2013, 19:58
autor: klik
Również polecam s2. Mam "fabryczną" wersję 2,1A i daje rade.
Przy okazji, czy polecacie 2,8A? Właśnie zamawiam drugą sztukę (żeby było jasniej) i zastanawiam się między 2,1 a 2,8 - oczywiście już własnoręcznie składana z xm-l2.
Ciągle zmieniam w koszyku oba sterowniki i nie mogę się zdecydować:)
: poniedziałek 07 paź 2013, 20:10
autor: maciex93
2,8A dla S2 to już sporo zważywszy na jego obudowę, w przypadku ciągłej jazdy chłodzenie powinno dać radę, ale na postoju wypadało by zmniejszyć na średni.
Ogólnie to pomiędzy 2,1A a 2,8A będzie jakieś 24% więcej światła, a jak piszesz że to będzie już druga latarka na kierownicy to chyba nie ma sensu dawać 2,8A
: poniedziałek 07 paź 2013, 20:24
autor: Kali
Ja mogę pokazać w Poznaniu jak świeci X2 oraz Convoy S3. Myślę, że jak zobaczysz na żywo to będziesz wiedział co wybrać.