Strona 2 z 3

: wtorek 29 paź 2013, 21:57
autor: Dariusz70
S2 ma trochę inny ref jak S4 i S6. S4 i S6 mają trochę węższy kąt świecenia od S2.
S3 szerzej kosztem zasięgu.

Obrazek

S3 ----------------------- S2 ----------------------- S4 (S6)

: środa 30 paź 2013, 07:25
autor: ElSor
Jeśli S2 i S4 świecą inaczej to różnica musi być bardzo subtelna, bo jej nawet nie zauważyłem na rowerze. Między S3 a S2/S4 natomiast była wyraźna.

: niedziela 01 gru 2013, 20:29
autor: AT44
Tak patrząc na reflektory od tych modeli to s2 i s4 mają największą powierzchnie styku z korpusem, tak? Czyli dobrze oddają ciepło. Warto kupić taką na rower i w kieszeń? Pozdrawiam

: niedziela 01 gru 2013, 20:30
autor: maciex93
Reflektor nie bierze udziału w odprowadzaniu ciepła, za to odpowiada piguła oraz obudowa.

: niedziela 01 gru 2013, 21:08
autor: AT44
To te w reflektorze rowki są po co? Bo mnie to zmyliło :|

: niedziela 01 gru 2013, 21:12
autor: maciex93
Prawdopodobnie dla redukcji masy.

: poniedziałek 02 gru 2013, 17:33
autor: marmez
Albo "chłyt" marketingowy - trudno powiedzieć. ;)

: poniedziałek 02 gru 2013, 18:07
autor: maciex93
Druga sprawa to oszczędność, bo to co wytną z tego reflektorka to pójdzie na ponowny przetop ;)

: poniedziałek 02 gru 2013, 19:36
autor: marmez
No niby tak, ale jak by to był główny cel, to by nie zostawiali żeberek, tylko wytoczyli dużą przerwę między potrzebnymi do podpory brzegami, tzn. między górą a dołem. Przynajmniej ja bym tak zrobił, gdyby mi o odzysk materiału i wagę chodziło. :)

: poniedziałek 02 gru 2013, 19:39
autor: maciex93
Chińczyków nie zrozumiesz ;)

: poniedziałek 02 gru 2013, 22:04
autor: ElSor
W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd :razz: no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.

: wtorek 03 gru 2013, 11:45
autor: marmez
ElSor pisze:W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.
Nacięcia na reflektorze pomagają w chłodzeniu? a tam czasem między pigułą a refem nie ma plastikowego dystansu? Wydawało mi się, że o nacięciach na reflektorze rozmawiamy ;)

[ Dodano: 3 Grudzień 2013, 11:47 ]
ElSor pisze:W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.
Nacięcia na reflektorze pomagają w chłodzeniu? a tam czasem między pigułą a refem nie ma plastikowego dystansu? Wydawało mi się, że o nacięciach na reflektorze rozmawiamy ;) Choć może w S4 jest inaczej. W temacie było o S2 i tak cały czas mam S2 przed oczami, a tam reflektor to tylko pojemność cieplną moim zdaniem zmienia (z termiki). :)

: wtorek 03 gru 2013, 14:38
autor: ElSor
W S4 część tych nacięć jest odsłonięta więc powietrze może w miarę swobodnie opływać go i odbierać ciepło.

: wtorek 03 gru 2013, 15:11
autor: maciex93
A jak ciepło z diody ma przedostać się na reflektor?

: wtorek 03 gru 2013, 15:38
autor: Wojto
Ta szybka pasuje do Convoy S2?
https://www.fasttech.com/products/1203403