Parę pytań odnośnie Convoy S2

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Awatar użytkownika
Dariusz70
Posty: 1271
Rejestracja: niedziela 30 paź 2011, 20:05
Lokalizacja: Chochołów

Post autor: Dariusz70 »

S2 ma trochę inny ref jak S4 i S6. S4 i S6 mają trochę węższy kąt świecenia od S2.
S3 szerzej kosztem zasięgu.

Obrazek

S3 ----------------------- S2 ----------------------- S4 (S6)
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Jeśli S2 i S4 świecą inaczej to różnica musi być bardzo subtelna, bo jej nawet nie zauważyłem na rowerze. Między S3 a S2/S4 natomiast była wyraźna.
AT44
Posty: 15
Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 17:14
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: AT44 »

Tak patrząc na reflektory od tych modeli to s2 i s4 mają największą powierzchnie styku z korpusem, tak? Czyli dobrze oddają ciepło. Warto kupić taką na rower i w kieszeń? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony niedziela 01 gru 2013, 21:22 przez AT44, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Reflektor nie bierze udziału w odprowadzaniu ciepła, za to odpowiada piguła oraz obudowa.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
AT44
Posty: 15
Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 17:14
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: AT44 »

To te w reflektorze rowki są po co? Bo mnie to zmyliło :|
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Prawdopodobnie dla redukcji masy.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

Albo "chłyt" marketingowy - trudno powiedzieć. ;)
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Druga sprawa to oszczędność, bo to co wytną z tego reflektorka to pójdzie na ponowny przetop ;)
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

No niby tak, ale jak by to był główny cel, to by nie zostawiali żeberek, tylko wytoczyli dużą przerwę między potrzebnymi do podpory brzegami, tzn. między górą a dołem. Przynajmniej ja bym tak zrobił, gdyby mi o odzysk materiału i wagę chodziło. :)
Ostatnio zmieniony poniedziałek 02 gru 2013, 19:40 przez marmez, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Chińczyków nie zrozumiesz ;)
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd :razz: no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

ElSor pisze:W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.
Nacięcia na reflektorze pomagają w chłodzeniu? a tam czasem między pigułą a refem nie ma plastikowego dystansu? Wydawało mi się, że o nacięciach na reflektorze rozmawiamy ;)

[ Dodano: 3 Grudzień 2013, 11:47 ]
ElSor pisze:W S4 nacięcia dużo na + dają, jeśli chodzi o wygląd no i nie ma co ukrywać w S4 nieco wspomagają chłodzenie.
Nacięcia na reflektorze pomagają w chłodzeniu? a tam czasem między pigułą a refem nie ma plastikowego dystansu? Wydawało mi się, że o nacięciach na reflektorze rozmawiamy ;) Choć może w S4 jest inaczej. W temacie było o S2 i tak cały czas mam S2 przed oczami, a tam reflektor to tylko pojemność cieplną moim zdaniem zmienia (z termiki). :)
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

W S4 część tych nacięć jest odsłonięta więc powietrze może w miarę swobodnie opływać go i odbierać ciepło.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

A jak ciepło z diody ma przedostać się na reflektor?
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Awatar użytkownika
Wojto
Posty: 718
Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 23:04
Lokalizacja: Mcz

Post autor: Wojto »

Ta szybka pasuje do Convoy S2?
https://www.fasttech.com/products/1203403
ODPOWIEDZ