Strona 2 z 4

: piątek 22 lut 2013, 20:23
autor: Kazik
Pyra pisze:Witam
Ja raczej inne klasyki preferuję... :mrgreen: Miałem Camaro '78 z silnikiem 427 coś około 425 HP, pojeździłem Dodge Coronet z "gliniarskim" silnikiem hemi mopar, w okolicach 500HP, kumplowi rasowałem 350-tkę zmieniając w 383 i wyciągnąłem 660HP (miało pierdnięcie :twisted: ). Najbardziej klasycznym była corvette stingray 68 w której regulowałem gaźnki i zapłon (marzenie :roll: ) a najsilniejszym z klasyków był Chevy Caprice z silnikiem big block 427 + kompresor Rootsa 1200HP z tyłu opony 500mm i tak się paliły na starcie :twisted:
Co do elektrycznych pojazdów, no to powiem Wam, że 4,5MW na kołach, nawet przy masie ponad 100t wciska w fotel ;)
Pozdrawiam
BŁAGAM, zostań moim Mistrzem.

: piątek 22 lut 2013, 20:44
autor: Pyra
Witam
Kazik pisze:BŁAGAM, zostań moim Mistrzem.
Uczniem Ty zostaniesz moim... ;)
Stare dzieje :roll: :o
Obrazek
1991 r Wyjazd do Wenecji, policja "poprosiła" nas o przykręcenie tłumika :twisted:
Który to ja?

Pozdrawiam

: piątek 22 lut 2013, 20:48
autor: ptja
Pyra pisze:Który to ja?
Kierownik (ten co stoi i nic nie robi)? :-)

: piątek 22 lut 2013, 20:55
autor: Pyra
Witam
ptja pisze:
Pyra pisze:Który to ja?
Kierownik (ten co stoi i nic nie robi)? :-)
To było zbyt łatwe :mrgreen:
Obrazek
To moje pierwsze Camaro rocznik 71 podczas remontu.

Pozdrawiam

: piątek 22 lut 2013, 21:09
autor: Dariusz70
Pyra: człowiek orkiestra.
Pełen podziw :padam: :padam:
Ciekawe co jeszcze :?: :?:

: piątek 22 lut 2013, 21:22
autor: tomeksz68
Witam
No właśnie miałem zapytać Pyra czy jest jakaś dziedzina na której się nie znasz? Ty jakiś uniwersalny jesteś. Żeby matka Polska nosiła więcej takich obywateli to kraj nasz byłby mlekiem i miodem płynący. <mysli>
pozdr. Tomek

: piątek 22 lut 2013, 21:27
autor: Pyra
Witam
A zajmowało się tym i owym... ;)
O mnie
Do tego kolejki H0, samochody i helikopter RC (oj ten już 3 lata czeka aż młody podrośnie), trochę dłubię w drewnie, akwarium, ostatnio OC aktualnie w COGu...
Tylko czasu brak :-(
A, bym zapomniał, nie potrafię na niczym grać i gotować. ;)
Pozdrawiam

: piątek 22 lut 2013, 21:28
autor: tery
Pyra masz rację odnośnie INDY i Zetki która tu jeździ bo ta stylizacja to kaprys właściciela i nie jest w pełni oryginalna.Konkretnie w tym aucie fabrycznie był motor 5.0 (tak twierdzi właściciel)podobno niezły badziew ta wersja. Co do wężyka to naprawdę jest baton a nie wężyk.

A poza tym w tamtych czasach takimi furami? Bezpieka się Tobą nie interesowała?

: piątek 22 lut 2013, 21:44
autor: Pyra
Witam
tery pisze: A poza tym w tamtych czasach takimi furami? Bezpieka się Tobą nie interesowała?
A z jakiej racji, ja nie chciałem wysadzać Domu Partii, reszta ich nie interesowała. Zresztą zdziwił byś się ile tego kiedyś po Polsce jeździło, Popatrz na stare polskie filmy...

Pozdrawiam
PS: W sumie to 305' to była niezła jednostka, po założeniu lepszych głowic i wałka rozrządu (od 350' pasowały idealnie) miało to niezłego kopa... W zasadzie to ten sam blok co 350, tylko cylindry o mniejszej średnicy i oryginalne głowice miały mniejsze zawory.

: piątek 22 lut 2013, 22:34
autor: tomeksz68
Pyra pisze:1991 r Wyjazd do Wenecji, policja "poprosiła" nas o przykręcenie tłumika :twisted:
Który to ja?
Witam
Co zauważyłem ciekawego w tym zielonym aucie z fotki to, że oprócz mocowania tłumika założyliście jeszcze bardzo ciekawą wersję koguta, model ten wygląda na wczesny początek PRL-u. <gafa>
pozdr. Tomek

: piątek 22 lut 2013, 22:41
autor: Kazik
tomeksz68 pisze:
Pyra pisze:1991 r Wyjazd do Wenecji, policja "poprosiła" nas o przykręcenie tłumika :twisted:
Który to ja?
Witam
Co zauważyłem w tym zielonym aucie z fotki to, że oprócz mocowania tłumika założyliście również bardzo ciekawą wersję koguta, która wygląda na początek PRL-u z lat 70` <gafa>
pozdr. Tomek
A na tym forum nie patyczkuja się z przeciwdziałaniem promocji alkoholu. :twisted: Moją uwage zwrócił jeszcze ornament maski w postaci siekiery. :cool:

: piątek 22 lut 2013, 23:37
autor: Pyra
Witam
No tak "głodnemu chleb na myśli" :twisted:
Nawet nie zwróciłem uwagi, ale przeedytowałem, aby być w zgodzie z regulaminem i przekonaniami.

Pozdrawiam

: sobota 23 lut 2013, 09:37
autor: Zbychur
Się czepiacie, ja stąd widziałem, że to była "polokokta". ;)

: czwartek 28 lut 2013, 23:34
autor: Liro
:mrgreen: fajnie się rozwija ten wątek, a miało być o zakopanym złocie (taki film kiedyś widziałem, kto żyw we wsi ten kopał bo gdzieś tam pono złoto zakopane koło opuszczonego pałacu). To aluzja do HHO :mrgreen:

ps. też się powożę ami V-ósemką, no nie taką starą, nie mam sentymentu do aż tak starych. Mi się ... :evil: ... podobały Camaro które stały w salonach w bazach amerykańskich w Niemczech w l. 90-tych. Bym sobie sprawił takiego ale to nie na Polskę, dziury wylazły na wiosnę jak drzewiej więc tylko SUV.

: piątek 01 mar 2013, 05:58
autor: Pyra
Witam
Liro pisze:Mi się ... :evil: ... podobały Camaro które stały w salonach w bazach amerykańskich w Niemczech w l. 90-tych.
Niestety, amerykanie przestali produkować "samochody" w 1985r... Teraz od kilku lat się opamiętali.

Pozdrawiam