Strona 10 z 99
: środa 11 lut 2009, 15:28
autor: Miodosław
Jeżeli chcemy koniecznie mieć coś konkretnego, to musimy czekać
Jeżeli nie podoba się nam czekanie, to DX bez problemu oddaje pieniądze po kursie z dnia zakupu!
: poniedziałek 16 lut 2009, 23:47
autor: Fluxor
Przy moim zamowieniu na DX z PACKAGING przeskoczylo na Processing - Contact us for the latest update. O szto moze im chodzic? Wszystko jest Ready co czeka w zamowieniu, wczesniej dostawa towaru doszla i wzieli sie za pakowanie. Pisac im cos czy co z tym fantem zrobic. Minely juz 24 godziny odkad pojawilo sie to.
: wtorek 17 lut 2009, 00:02
autor: jaybee
"Contact us" nalezy rozumiec jako "sprawdzaj co z twoim zamowieniem" , a nie jako
mus pisania do nich, bo po pierwsze o czym; a po drugie, jakim kanalem (kanal ogolny jest o kant rozbic, bo odpowiedza po tygodniu; kanal reklamacyjny nie wchodzi w gre).
Moim zdaniem (z tzw. autopsji), ktoras z pozycji przeskoczy z 'processing' na 'pending' i po kliknieciu na towar zobaczysz, ze jest "back ordered eta xyz".
Bedzie to znaczylo, ze tak zwlekali ze skompletowaniem Twjej wysylki, ze jeden z
items sie wlasnie skonczyl (a jeszcze wczoraj byl, ale wyslali go innym
) i teraz yellow brothers musza go domowic u producenta. Jak beda dobrzy to podziela zamowienie na dwie wysylki; jak nie beda - oczekiwanie kolejne Cie czeka
: wtorek 17 lut 2009, 07:53
autor: Miodosław
Fluxor, na początku mojej przygody (
) z DX miałem podobny przypadek. Zagadałem do nich w trybie reklamacji, "o co kaman". No i zaczęło się!
Odpowiedzieli, że przepraszają, że zwlekają i co ja z tym fantem chcę zrobić. Odpowiedziałem, że poczekam, to oni znowu, że przepraszają i ... Ja, że spoko, jestem cierpliwy i poczekam, ani znowu, że przepraszają i ... Po którymś mailu z kolei odechciało mi się pisać to samo, żeby otrzymać maila wiadomej treści. Dodam, że w statusie mojego zgłoszenia reklamacyjnego było napisane cały czas, że niezbędna jest moja odpowiedź. Nie pamiętam dokładnie po jakim czasie, ale towar otrzymałem. Napisałem wtedy, że towar mam, jestem zadowolony, oni, że też zadowoleni i zamknęli wątek.
: wtorek 17 lut 2009, 10:24
autor: Fluxor
Widze wlasnie ze jednak stwierdzili ze maja wszystko co zamawialem i wyslali paczke. Ciekawe czy w paczce bedzie to co zamowilem czy jakis kupon przysla zamiast latarki. Nie wiem po co mieszaja tyle niepotrzebnie.
: poniedziałek 23 lut 2009, 12:10
autor: Miodosław
Kupiłem ostatnio:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19771
Napisali na/o nich, że mają PCB z zabezpieczeniami! Nic takiego nie wymacałem (w komentarzach można o tym poczytać)! Na szczęście będą u mnie pracować pojedynczo i nie jest mi ono potrzebne, ale uważać!
: środa 11 mar 2009, 11:06
autor: grzesio
Ostatnio tez mialem "
Processing - Contact us for the latest update" znaczy sie w sumie to nadal mam.
Na pytanie zadane w sobote odpowiedzili dzisiaj:
Dear Gregorz,
Apologies for any inconvenience.
Your order is put on hold because the item is temporarily unavailable from our warehouse. The typical reasons for it being suddenly unavailable are:
1. Sudden supply shortage / market fluctuation, or
2. Recent shipments failed our QC test process. And we are still waiting for the correct batch to come.
We will ship your order to you as soon as it is available again. If you prefer not to wait, you can replace it with other equally priced items or cancel it and get your refund. What is your choice, please kindly inform.
Best regards,
Angela
Zakladam wiec ze jak sie do nich nie napisze wysla kiedy beda mieli towar a jak sie napisze to to juz trzeba decydowac czy sie czeka czy wybiera inna opcje bo mail jest zatytulowany "Customer Service Response -
Action Required"
Oczywiscie na stronie przedmiot jest od miesiaca caly czas bez zmian "In Stock: ships in 1 to 3 days"
: środa 11 mar 2009, 11:20
autor: Fluxor
grzesio, jak nic im nie napiszesz to wysla ci to co maja na stanie, dolacza kupon i reszte dosla jak bedzie dostawa. Wyslali mi tak drivera, po 2 dniach wyslali latarki.
: środa 11 mar 2009, 11:24
autor: grzesio
to jedyny przedmiot jaki zamowilem wiec nie licze na czesciowa przesylke.
musieliby sam kupon chyba przyslac
: środa 11 mar 2009, 11:27
autor: lennin
A cóż to za towar grzesio
U nich to już norma że niby jest in stock a czekasz na wysłanie miesiąc jak nie wiecej
: środa 11 mar 2009, 14:35
autor: foxx
milo mie zaskoczyli, bo zamowilem 24.2. UF A10, z tym ze wyslanie mialo trwac 3-5 dniu a wyslali az 5.3. a dzisiaj 11.3. mi pisali z domu smsa, ze juz jest paczka
(z hongkongu poszlo samolten 8.3. wg trackingu).
nie moge sie doczekac
: środa 11 mar 2009, 15:28
autor: emerel
Samoloty z HK do PL latają w każdy wtorek i czwartek, LOT-Cargo
Ciekawe, ile w ładunku mają światełek?
: czwartek 12 mar 2009, 07:50
autor: Miodosław
Ile najdłużej czekaliście na towar z DX? Ja zamówiłem (i zapłaciłem!
) taki oto korpusik:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14880 6 grudnia i wciąż tylko przesuwają terminy (teraz podają 18.03)! Uważam się za cierpliwego człowieka, ale powoli zaczyna mnie to irytować!
: czwartek 12 mar 2009, 08:41
autor: pawelsz
czekałem kiedyś coś kole 2, może 3miesięcy- ale nie zależało mi za bardzo na czasie
Zawsze możesz anulować zamówienie
: czwartek 12 mar 2009, 08:42
autor: lennin
Ja czekałem ze 3 miesiące na sku15880
Już zapomniałem o nim bo z KAI przysyłali prawie od ręki. Na 7880 podobnie przychodzi czekać w miesiące jak nie kwartały