DealExtreme - zakupy
Przy moim zamowieniu na DX z PACKAGING przeskoczylo na Processing - Contact us for the latest update. O szto moze im chodzic? Wszystko jest Ready co czeka w zamowieniu, wczesniej dostawa towaru doszla i wzieli sie za pakowanie. Pisac im cos czy co z tym fantem zrobic. Minely juz 24 godziny odkad pojawilo sie to.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
"Contact us" nalezy rozumiec jako "sprawdzaj co z twoim zamowieniem" , a nie jako mus pisania do nich, bo po pierwsze o czym; a po drugie, jakim kanalem (kanal ogolny jest o kant rozbic, bo odpowiedza po tygodniu; kanal reklamacyjny nie wchodzi w gre).
Moim zdaniem (z tzw. autopsji), ktoras z pozycji przeskoczy z 'processing' na 'pending' i po kliknieciu na towar zobaczysz, ze jest "back ordered eta xyz".
Bedzie to znaczylo, ze tak zwlekali ze skompletowaniem Twjej wysylki, ze jeden z items sie wlasnie skonczyl (a jeszcze wczoraj byl, ale wyslali go innym ) i teraz yellow brothers musza go domowic u producenta. Jak beda dobrzy to podziela zamowienie na dwie wysylki; jak nie beda - oczekiwanie kolejne Cie czeka
Moim zdaniem (z tzw. autopsji), ktoras z pozycji przeskoczy z 'processing' na 'pending' i po kliknieciu na towar zobaczysz, ze jest "back ordered eta xyz".
Bedzie to znaczylo, ze tak zwlekali ze skompletowaniem Twjej wysylki, ze jeden z items sie wlasnie skonczyl (a jeszcze wczoraj byl, ale wyslali go innym ) i teraz yellow brothers musza go domowic u producenta. Jak beda dobrzy to podziela zamowienie na dwie wysylki; jak nie beda - oczekiwanie kolejne Cie czeka
J.B.TANSTAAFL
Fluxor, na początku mojej przygody ( ) z DX miałem podobny przypadek. Zagadałem do nich w trybie reklamacji, "o co kaman". No i zaczęło się! Odpowiedzieli, że przepraszają, że zwlekają i co ja z tym fantem chcę zrobić. Odpowiedziałem, że poczekam, to oni znowu, że przepraszają i ... Ja, że spoko, jestem cierpliwy i poczekam, ani znowu, że przepraszają i ... Po którymś mailu z kolei odechciało mi się pisać to samo, żeby otrzymać maila wiadomej treści. Dodam, że w statusie mojego zgłoszenia reklamacyjnego było napisane cały czas, że niezbędna jest moja odpowiedź. Nie pamiętam dokładnie po jakim czasie, ale towar otrzymałem. Napisałem wtedy, że towar mam, jestem zadowolony, oni, że też zadowoleni i zamknęli wątek.
Dubito ergo sum!
Widze wlasnie ze jednak stwierdzili ze maja wszystko co zamawialem i wyslali paczke. Ciekawe czy w paczce bedzie to co zamowilem czy jakis kupon przysla zamiast latarki. Nie wiem po co mieszaja tyle niepotrzebnie.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Kupiłem ostatnio: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19771
Napisali na/o nich, że mają PCB z zabezpieczeniami! Nic takiego nie wymacałem (w komentarzach można o tym poczytać)! Na szczęście będą u mnie pracować pojedynczo i nie jest mi ono potrzebne, ale uważać!
Napisali na/o nich, że mają PCB z zabezpieczeniami! Nic takiego nie wymacałem (w komentarzach można o tym poczytać)! Na szczęście będą u mnie pracować pojedynczo i nie jest mi ono potrzebne, ale uważać!
Dubito ergo sum!
Ostatnio tez mialem "Processing - Contact us for the latest update" znaczy sie w sumie to nadal mam.
Na pytanie zadane w sobote odpowiedzili dzisiaj:
Oczywiscie na stronie przedmiot jest od miesiaca caly czas bez zmian "In Stock: ships in 1 to 3 days"
Na pytanie zadane w sobote odpowiedzili dzisiaj:
Zakladam wiec ze jak sie do nich nie napisze wysla kiedy beda mieli towar a jak sie napisze to to juz trzeba decydowac czy sie czeka czy wybiera inna opcje bo mail jest zatytulowany "Customer Service Response - Action Required"Dear Gregorz,
Apologies for any inconvenience.
Your order is put on hold because the item is temporarily unavailable from our warehouse. The typical reasons for it being suddenly unavailable are:
1. Sudden supply shortage / market fluctuation, or
2. Recent shipments failed our QC test process. And we are still waiting for the correct batch to come.
We will ship your order to you as soon as it is available again. If you prefer not to wait, you can replace it with other equally priced items or cancel it and get your refund. What is your choice, please kindly inform.
Best regards,
Angela
Oczywiscie na stronie przedmiot jest od miesiaca caly czas bez zmian "In Stock: ships in 1 to 3 days"
grzesio, jak nic im nie napiszesz to wysla ci to co maja na stanie, dolacza kupon i reszte dosla jak bedzie dostawa. Wyslali mi tak drivera, po 2 dniach wyslali latarki.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Ile najdłużej czekaliście na towar z DX? Ja zamówiłem (i zapłaciłem! ) taki oto korpusik: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14880 6 grudnia i wciąż tylko przesuwają terminy (teraz podają 18.03)! Uważam się za cierpliwego człowieka, ale powoli zaczyna mnie to irytować!
Dubito ergo sum!