Strona 10 z 12

: poniedziałek 05 sty 2015, 15:24
autor: fotorondo
kurdolf, ktoś się wyraźnie pomylił, pisz reklamację.

: poniedziałek 05 sty 2015, 15:49
autor: kurdolf
No juz napisalem, zdjęcia wysłałem zobaczymy może przyślą wentylator :-)

: poniedziałek 05 sty 2015, 16:34
autor: PawelG.
W sumie tym też można kręcić :D

: środa 14 sty 2015, 19:21
autor: Majkelo88
Polecam latarki.pl - szybka wysyłka i pomoc przy wyborze latarki.

: środa 14 sty 2015, 19:27
autor: Rysiu.
Majkelo88 pisze:Polecam latarki.pl - szybka wysyłka i pomoc przy wyborze latarki.
Czyżby reklama?

: środa 14 sty 2015, 19:52
autor: Majkelo88
Nic z tych rzeczy :) Nie mam pojęcia czy wcześniej były takie sytuacje. Jestem zadowolony i tyle.

: poniedziałek 26 sty 2015, 15:56
autor: kurdolf
Napisałem go GB o przesłanie nieotrzymanego towaru i zbywali mnie, kazali czekać już wysyłają.Okres ochrony się kończył więc założyłem spór i napisałem żeby podali numer trakingu albo zwrot pieniędzy i kupię gdzie indziej. I dostałem po dwóch dniach numer BLVS . Znalazłem tylko tutaj info o tym trakingu http://www.wykop.pl/wpis/9655240/blvs-c ... king-wish/ ale nie za ciekawie piszą czy ktoś miał już do czynienia z tą Belgijską pocztą ?

I druga rzecz kupiłem na Ali k40m 7.01 dostałem numer ale do tej pory nie pojawiła się paczka w trakingu. Napisałem do sprzedającego i dostałem taką odpowiedź :
Nice day and happy new year
sorry for yu question
for the end of the year Many exports goods to the seaside
so it caused the Warehouse explosion
Until now the tracking no. have not records on Internet
the express company say that it may till the end of next month
pls understand us
best regards
Czy to wałek i zakładać spór czy jeszcze poczekać ?

: poniedziałek 26 sty 2015, 16:03
autor: arekm
Jak Ci się chce czekać w ali to możesz kliknąć prośbę o przedłużenie okresu ochrony. Czy dostaniesz zależy od sprzedawcy. Jak nie da tzn, że coś jest nie tak.

IMO zawsze trzeba sobie przedłużyć okres (aliexpress) lub rozpocząć procedurę sporu (paypal) jak sprzedawca coś kręci. Potem można się z tego wycofać gdy np towar dotrze.

ps. z ali też mi się często trafia na sprzedawców, którzy zanoszą przesyłki chyba z raz na miesiąc gdzie w systemie oznaczają przesyłkę jako wysłaną niemal od razu (2-3 dni od zakupu) ;/

: poniedziałek 26 sty 2015, 17:54
autor: kurdolf
Wolałbym ją kupić, bo w dobrej cenie była. Poczekam, jeszcze jest kilka dni może się pojawi w trakingu a jak nie to założę spór.

: wtorek 27 sty 2015, 00:51
autor: lucky
kurdolf pisze:Wolałbym ją kupić, bo w dobrej cenie była. Poczekam, jeszcze jest kilka dni może się pojawi w trakingu a jak nie to założę spór.
Tutaj kupiłeś?
http://www.aliexpress.com/item/Super-Br ... 67540.html

: wtorek 27 sty 2015, 01:09
autor: kurdolf
Tak u niego.

: wtorek 03 lut 2015, 16:05
autor: GanzConrad
Polecę sprzedawcę na ebay:
http://stores.ebay.com/mhestore2009?_tr ... 7675.l2563
kupowałem u niego kilka rzeczy, jedną reklamowałem i przyszedł mail z tytułem:
"Refund for your order from banggood."
Nie podpinam pod topik o banggood, bo nie jestem pewien, czy jest jakimś pośrednikiem, czy przedstawicielem, ale przedmiot kupiony 26.01 przyszedł dzisiaj! Daje to 7 dni licząc od dnia zakupu. Zdarzało się to osobom mieszkającym w stolicy, ale mi nie, ponieważ do mojego miasta zawsze trzeba doliczyć kilka dni. Całość czasu jest razem z zieloną pieczątką na celnym.
Jak wybieracie sprzedawcę na ebay to starajcie się wybierać Hong Kong - czasami warto dopłacić parę centów, a przesyłka potrafi dotrzeć kilka tygodni wcześniej niż z innych rejonów Chin.

: piątek 13 lut 2015, 11:03
autor: ptja
A ja z kolei pochwalę sprzedawcę z Allegro: DamianosV. Kupiłem 2 sufitowe oprawy metahalogenowe 70W (z zapłonnikami i żarnikami, po 50 zł/szt., jeszcze są). Towar dotarł, zgodny z opisem, ale okazało się, że jedna z opraw zawiera sterownik i źródło nie 70W, a 35W. Po zgłoszeniu niezgodności zostałem zapewniony, że brakujące elementy zostaną dosłane, a tych dwóch 35W nie muszę odsyłać. Dziś dostałem brakujące elementy (priorytetem).
Niby normalne załatwienie sprawy, ale IMHO warte wzmianki.

: piątek 10 kwie 2015, 18:28
autor: Rysiu.
Rzecz o traktowaniu klienta w sklepie internetowy Bikestacja.pl

Początkowo umieściłem ten wpis tylko na forum regionalnych ale może jak przeczytają opinie o tym jak traktują klientów to coś z tym zrobią, bo na ten moment jest to cyrk na kółkach.


Niestety ale tak jak pisałem w innym temacie chciałem kupić Egg Beater 2 i na nieszczęście wybrałem sklep Bikestacja.pl bo jako pierwszy przyszedł mi do głowy tym bardziej że kiedyś zamawiałem u nich z Allegro i byłem zadowolony z obsługi.

Ale do rzeczy;
- Zamówienie złożone 28 marca 2015 15:29:23 CET;
Ok w regulaminie jest do 5 dni a na stronie internetowej jest zielona kropka czyli mają. Zamówienie zaraz po złożeniu opłacone przez PayU, była to sobota czyli + 2 dni i przesyłka powinna być nadana najpóźniej w czwartek. Jako formę dostawy wybrałem Paczkomat bo zawsze czas dostawy i odbioru nie przekraczał 18-20h od nadania.

- 01.04.1015 15:25 (środa), wykonuje pierwszy telefon bo zdziwiło mnie że nadal w statusie zamówienia nic się nie zmieniło. Miła Pani informuje mnie że będzie opóźnienie bo podobno mieli tylko 1 sztukę i oprócz mnie w tym samym czasie zamówił ktoś jeszcze. Myślę ok nie ma problemu, sezon się zaczyna mogło tak być, przy czym zostałem zapewniony że oni już zamówili i wysyłka do mnie nastąpi w piątek 03.04.2015 a najpóźniej we wtorek 07.04.2015r.

- 07.04.2015 (wtorek); status cały czas "Przetwarzam" i brak informacji o wysyłce. Znowu łaps za telefon i to samo pytanie przy czym w odpowiedzi padło że nie dojechała do nich jeszcze dostawa Cranka i wysyłka do mnie nastąpi najpóźniej środa, czwartek więc do końca tygodnia będę mięć już te przeklęte pedały. W tym momencie powiedziałem że to samo słyszałem już wcześniej a w odpowiedzi usłyszałem że nie dojechała dostawa i będzie jutro tj. środę 04.08.2015., przy czym zostałem po raz kolejny zapewniony że tym razem już będzie tak jak powinno.

- 09.04.2015 (czwartek); status jaki był taki jest, brak info o wysyłce czy jakichkolwiek operacjach. Tak znowu telefon tym razem już bardziej wzburzony niż wcześniej, to samo pytanie i ta sama odpowiedź "wysyłka jutro tj. 10.04.2015(piątek) z tym że tym razem za powód Pan podał "nie wyrobili się z wysyłka" (no :cenzura: jego mać).
Nerwy mi się poluzowały jeszcze bardziej i powiedziałem że na ich stronie w dalszym ciągu nic się nie zmieniło ani mój statu ani status dostępności który w dalszym ciągu jest "zielony - produkt dostępny". Powiedziałem ostatecznie że jak jutro nie nastąpi ostatecznie wysyłka tj. 10.04.2015 (piątek) to żądam zwroty pieniędzy i tyle.

- 10.04.2015 (dzień dzisiejszy, piątek) - brak informacji o wysyłce, brak zmiany statusu i brak nerwów do tego cyrku.
Telefon i tym razem już bez wielkich uprzejmości wykładam kawę na ławę czyli gdzie jest i dlaczego.
Przebieg rozmowy:
- paczka nie wyszła
- dla czego ta paczka jeszcze nie wyszła?
- ponieważ Egg Beater 2 JESZCZE DO NICH NIE DOJECHAŁY (W tym monecie nerwy mi już całkiem puściły :wsciekly: )
- informuje już tym razem podniesionym głosem o czym byłem informowany przy poprzednich rozmowach telefonicznych i żądam zwrotu gotówki do godziny 17 w przeciwnym razie zgłaszam do UOKiK i im się będą tłumaczyć!
- po moim monologu zostałem poinformowany że pan wyśle zaraz do mnie e-mail z prośbą o podanie danych do zwrotu, jeszcze na koniec na wszelki wypadek powtórzyłem że by zrobił to w tym momencie.

Myślicie że to koniec?
O ja naiwny, po 25 min bez jakiegokolwiek maila który miał być wysłany natychmiast znowu łaps za telefon. Tym razem odbiera inny człowiek i już całkowicie zniechęcony mówię że zamówienie ma być anulowane a pieniądze zwrócone, przy czym dowiaduje się że to ja mam wysłać taką wiadomość do nich a nie na odwrót. Ciśnienie znowu się podniosło ale mówię spokojnie że dzwoniłem 25 min wcześniej i rozmawiałem z innym pracownikiem który sam powiedział że to ON wyśle DO MNIE pierwszy, w odpowiedzi usłyszałem że "kolega pewnie zapomniał"( no tak Alzheimera dotyka teraz coraz młodszych a niefachowo nazywa się to "Mam wszystkich w ...piiii...").
Dobra ostatecznie proszę by wysłano do mnie takiego emalia przy czym ma to być zrobione w tej chwili bez rozłączania, a ja potwierdzę że doszedł i można będzie się rozłączyć.

Koniec końców wiadomość dostałem po 10 sekundach i na tą chwile oczekuje na zwrot pieniędzy i mam nadzieję że chociaż z tym nie będą się :cenzura:

A tak przy okazji gdzie mogę pewnie kupić Egg Beater 2?

: czwartek 03 wrz 2015, 08:34
autor: liquid_
Jest to mój pierwszy post na forum, także witam wszystkich :)

Ze swojej strony chciałbym polecić internetowy sklep GearBest.com. Jak na razie zamawiałem u nich 2 razy i jestem zadowolony :) Ostatni zakup to powerbank Xiaomi 10000 mAh.
link: http://www.gearbest.com/mobile-power-ba ... 87685.html
Jest to oryginalny powerbank, przechodzi weryfikację na stronie xiaomi. Dodatkowo w tej chwili jest w dobrej cenie, przeliczając na pln wychodzi ~45 zł. Taniej nie znalazłem.
Warto nawet dla samych akumulatorów, których jest 3 o realnej pojemności ~3300 mAh każdy.

Zamówienie złożyłem 10.08, powerbank wysłany 14.08, otrzymałem go 31.08. Całość trwała dokładnie 21 dni od momentu złożenia zamówienia. Darmowa przesyłka Sweden Post. Polecam!

Obrazek