Strona 10 z 42

: poniedziałek 19 paź 2015, 16:40
autor: Kielek
Nie wiem, może sklep się poczuł? U mnie było o tyle łatwo, że nie doszło do wysyłki, może dlatego?

: poniedziałek 19 paź 2015, 18:19
autor: mathew
Ja dla odmiany napiszę pozytywną opinię :)

Zamówiłem latarkę 4.10.2015, 9.10 dostałem maila, że paczka została wysłana, a dzisiaj odebrałem przesyłkę :) Nie musiałem wysyłać żadnych maili, żeby ich pospieszać, sami z siebie tak się zmobilizowali.

: poniedziałek 19 paź 2015, 21:36
autor: robertgl17
Ostatnio, w odstępie tygodniowym zamówiłem w GB dwie latarki Olight s15r. Nie brałem trackingu.
Jedna paczka szła przez Szwecję a druga Holandię. Za każdym razem po zakupach dostałem maila ze zdjęciem paczki z moimi danymi. Paczki przyszły po około 2 tygodniach. Wszystko było OK.
Choć muszę przyznać, że wcześniej zrobili mnie w balona, bo kupiłem u nich Olighta S80, którego nie mieli na stanie, Po wysłaniu maila kaleczonym angielskim z translatora odesłali mi pieniądze na konto PP.

: poniedziałek 19 paź 2015, 22:15
autor: Xavier
W moim przypadku zamówiłem kamerke 9 dni temu. Po 7 dniach miałem wciąż Processing, więc napisałem do Supportu, otrzymałem odpowiedź że do 2 dni wyślą, następnego dnia miałem juz tracking dla przesyłki. Z kolei w moim pierwszym spotkaniu z tym sklepem wszystki odbyło się bezproblemowo.
Kupiłbym gdzieś indziej, ale że miałem 20$ zniżki to nie mogłem się oprzeć :)

: wtorek 20 paź 2015, 15:58
autor: JacaGlaca
Jedni mają szczęście z Gearbest, inni mają widać pecha.

U mnie dotychczasowa historia pierwszego zakupu w Gearbest:

4 października - zamówienie.
Następnie czekam cierpliwie tydzień. Nic się nie dzieje.
11.10 - status zamówienia jakby złożone było przed chwilą. Pytanie co się dzieje z zamówieniem?
12.10 - odpowiedź, że realizują zamówienie.
14.10 - paczka rejestrowana rzekomo wysłana.
20.10 - paczki nadal nie widać w śledzeniu.

RC******NL

Bocian pisał mi, że przesyłki są w systemie śledzenia po minimum 5 dniach. Więc nadal czekam cierpliwie.

Jeszcze coś, spojrzałem na zdjęcie przesyłki. Hmm, wygląda jakby na przesyłkę położono tylko kartkę z wydrukowanymi danymi do wysyłki. Nie chcę doszukiwać się niczego podejrzanego, ale dziwnie to wygląda. U Was było/jest podobnie?

Edit: usunąłem fotkę z przesyłką.

: wtorek 20 paź 2015, 16:19
autor: Bocian
JacaGlaca, ależ z Ciebie węszyciel spisków :mrgreen: Mi wygląda na naklejkę. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałem do czynienia z GB ale z tego co się orientuję wysyłki realizowane przez pocztę np. angielską (Royal Airmail), niemiecką (Deutsche post) i zapewne holenderską (jak w Twoim przypadku) pokazują się w trackingu dopiero gdy dotrą do kraju, który zapewnia usługę pocztową. Zauważ, że system trackingowy 17Track w poszukiwaniu Twojej "zguby" przeszukuje bazę pocztową holenderską, nie chińską, gdyż paczka numer ma końcówkę NL a nie CN. W takim przypadku wspomniane wcześniej 5 dni to może być mało. U mnie z tego co pamiętam przesyłki, które szły przez poczty UK i DE pokazywały się po min. 7-9 dniach (za to już po pokazaniu się w trackingu były dostarczane bardzo szybko = Europa).

: wtorek 20 paź 2015, 16:21
autor: JacaGlaca
Dzięki Dobry Adminie za słowa wyjaśnienia :-)

Pozdrawiam!
[Nie]cierpliwy JacaGlaca :D

: wtorek 20 paź 2015, 16:41
autor: max4max
JacaGlaca,

RC******NL Shipment Details
:evil: BOCIAN
null
Tyle w jedynym trackingu, który coś wypluwa :)

: wtorek 20 paź 2015, 16:53
autor: piciex
No i teraz wszyscy wiemy gdzie Jacek mieszka... :|

Ekspesowa reakcja Bocian :ok:

: wtorek 20 paź 2015, 17:01
autor: Bocian
max4max, jeszcze jedna taka akcja (upublicznienie czyichś danych adresowych w otwartym poście) i dostaniesz soczyste ostrzeżenie :evil: . JacaGlaca podał to aby mu pomóc (nakierowało to na potencjalny problem z terminami widoczności przesyłki). Jeśli chciałeś pokazać fakt, że po numerze trackingu, można wydobyć te dane należało zgłosić to koledze na PW, w formie ostrzeżenia, a nie wrzucać to w publiczny post. Normalnie jak w przedszkolu :|

: wtorek 20 paź 2015, 17:23
autor: max4max
Bocian, Dobra OK.
To nie ja wymyślam upublicznienie tych danych bo one są w trackingu.
I podpowiadam, że tez chciałem pomóc jakbyś nie widział :evil: :evil: :evil: tym bardziej, że nazwisko usunąłem.
Możesz sobie dawać ostrzeżenie jak uważasz za stosowne, ale co do Gearbesat kolego to nie masz racji , bo to badziew i nikt tu nie jest przewrażliwionym, a raczej Ty coś za bardzo pozytywnie do nich nastawiony.

A co do trackingu to sugeruję zmianę regulaminu oraz edycje wszystkich postów z numerami, bo w takim razie każdy podany numer odkrywa dane adresowe a za to odpowiada już administracja :roll:

: wtorek 20 paź 2015, 17:47
autor: Manekinen
Wczoraj późnym wieczorem złożyłem 3 zamówienia w banggood i 1 w fasttech. Wracam z roboty - wszystkie 4 wysłane. Żadnych problemów. Norma, w normalnym sklepie. Ale nie w gearbest. Tam jest inaczej. I jeszcze się oburzają jak im się zwraca uwagę. O losie...

: wtorek 20 paź 2015, 18:14
autor: Mieciu
U mnie niestety przesyłka z latarką RC4X2X2X8X1NL wysłana 8 pazdziernika (zaplacona 4.10) nadal jest niewidoczna w systemie śledzenia.
Jeszcze max 2 tygodnie poczekam i poproszę o wyjaśnienia poprzez paypal

: wtorek 20 paź 2015, 22:54
autor: Bocian
max4max, ja wcale nie staję na siłę w ich obronie, bo nie miałem z nimi do czynienia i nie zamierzam (zwłaszcza po lekturze tego tematu). Niemniej jednak, nie znajduję innego słowa niż głupota, na nazwanie tego co zrobiłeś :| Postaw się w sytuacji kolegi i zastanów, czy chciałbyś aby nagle Twój adres korespondencyjny znalazł się, bez Twojej wiedzy i przyzwolenia, w publicznym poście. Być może masz rację, że należałoby umieścić stosowny zapis w regulaminie, ostrzegający przed konsekwencjami umieszczania pełnego numeru trackingowego.

: środa 21 paź 2015, 23:04
autor: maba
Please kindly understand that we have no right to process your order anymore once you open the case. Could you please close the case first? For more details about case, please get contace with PayPal.

Please rest assure that we will do our best to help you.

Plese inform me when you close the case, we will process the refund immediately.
Co robić? Zamykać roszczenie i mieć nadzieję, że nie zrobią mnie w konia czy czekać aż PP coś wymyśli?

Dziś uzupełnili numer przesyłki w roszczeniu (nierejestrowana), czy PP może w takim przypadku nie zwrócić kasy?