Strona 10 z 123

: środa 01 paź 2014, 20:21
autor: te_pe
teraz w Chinach są jakieś święta, poczekaj do poniedziałku...

: środa 01 paź 2014, 20:25
autor: lysonpiotr
Mój przypadek może potwierdzić, że uczciwie podchodzą do reklamacji. Trzeba tylko cierpliwie do nich pisać. Otrzymałem nie taki towar jaki zamawiałem. Przysłali do mnie host convoy S2 a zamawiałem S2+.
Zanim wyjaśniłem dokładnie o co mi chodzi wymieniłem z nimi cztery maile po czym zamówienie zostało zresetowane i na moim koncie pojawiło się nowe z innym numerem. Wysłali ponownie towar (taki jaki zamawiałem) przesyłką nierejestrowaną ale w 10 dni było u mnie w domu. :)

: środa 01 paź 2014, 20:31
autor: PawelG.
Ja wysyłałem im wiadomość na czacie, który jest umieszczony na stronie, a nie bezpośrednio na maila.
Wtedy przychodzi automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości na maila.
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.

: środa 01 paź 2014, 20:48
autor: Manekinen
Główna część zamówienia na jakiej mi zależało doszła tak jak trzeba, w prawdzie mocno zgnieciona paczka ale taka usługa pocztowa więc nie ma co się dziwić. Dodatkowa drobnica była trochę wybrakowana więc problemu nie ma, widać że ktoś to wszystko kompletuje ręcznie i zgrzewa w woreczki, pracownik nie koniecznie musi się znać na każdym produkcie i popełnia błędy. Wyobrażam sobie jaki tam panuje pośpiech i bur... nieład na tym magazynie :roll:

Do tego na poczcie/magazynie, zamiast kolejkowania paczek, stosują chyba stos. Paczka nierejestrowana wysłana jako druga dotarła po 2 tygodniach, a ta rejestrowana wysłana jako pierwsza dotarła równiutko po miesiącu, z czego 29dni to "international postal system" czy jak to tam zwał. Nie wiem jak to u nich wszystko funkcjonuje, ale chyba funkcjonuje lepiej, skoro sprowadzamy z innego kontynentu zamiast kupować lokalne produkty :neutral:

: środa 01 paź 2014, 21:06
autor: lysonpiotr
Wszystko się zgadza ale trzeba też wziąć pod uwagę mentalność Chińczyków. Mam siostrę która pracowała tam przez jakiś czas i wyjaśniła mi jak u nich podchodzi się do spraw handlu. Jest tam takie powiedzenie, że kontrakt jest warty tyle ile jest warty papier na którym jest napisany. W praktyce wygląda to tak, że najpierw podpisywane są umowy a dopiero potem są negocjowane. W życiu jest tak samo kłamstwo i krętactwo jest wpisane w ich kulturę. Jest tam taka zasada, że jeżeli kogoś oszukałeś i ten ktoś jest zadowolony to masz czyste ręce i sumienie. Nas ludzi białych generalnie uważają za bardzo naiwnych. Dlatego nie można im odpuszczać bo uznają temat za zakończony. Cierpliwie i grzecznie trzeba udowodnić im błąd a wtedy jak to u nich mówią będą chcieli odzyskać twarz i go naprawić.

: środa 01 paź 2014, 21:30
autor: te_pe
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
ja pisałem do sprzedawcy z Ebaya, system pocztowy mi odpisał:

You know the China Nation's Day is coming. almost 80% people in out company, even the boss, are Chinese. Normally, we have 5 days for a Vacation, so our colleagues, like the account, technicians, and the shipment workers are off to work. Therefore, maybe we could not answer you about the tracking information and also the technician problems. So sorry for that we could not serve you well and timely.

: sobota 04 paź 2014, 22:55
autor: pool275
nie wiem dlaczego, ale wszystkie paczki idą teraz przez Urumuqi, przez co czas oczekiwania to ponad miesiąc :/ nawet jeśli w koszyku pokazuje magazyn w Guangzhou, to tracking pokazuje Urumuqi. Mam 2 paczki, które tam wiszą od ponad miesiąca.. więc jeśli komuś zależy na czasie, to radzę wybrać inny sklep.

: sobota 04 paź 2014, 22:57
autor: Manekinen
Tracking Ci to pokazuje? Na moim było tylko "international postal system" no i po miesiącu od razu wskoczyło "wer warszawa". To co się działo z paczką w tym czasie - nie wiem.

: sobota 04 paź 2014, 22:58
autor: PawelG.
W zeszłym tygodniu przyszła mi paczka i szła przez Guangzhou, a wysłana była 19-09-2014.
Niestety druga paczka utknęła w Urumczi.
Obie były zamawiane razem.

: poniedziałek 06 paź 2014, 14:13
autor: tomeksz68
PawelG. pisze:Ja wysyłałem im wiadomość na czacie, który jest umieszczony na stronie, a nie bezpośrednio na maila.
Wtedy przychodzi automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości na maila.
Jednak ze względu na święto, to może faktycznie wolne mają.
No właśnie ja zrobiłem tak samo. Pierwsze pytanie ponad dwa tygodnie temu do dzisiaj pozostało bez odpowiedzi. Drugie ok. tygodnia temu i...dzisiaj doczekałem się odpowiedzi. Zapytałem czy sterownik latarki posiada jakieś zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem ogniwa?

Odp. Dear Sir:
Yes,it have the protected against function.

Nic z tego nie rozumiem, w szkole uczyłem się niemieckiego i rosyjskiego. :razz: Translator przetłumaczył mi to tak:
Szanowny Panie:
Tak, to ma chronić przed funkcji.

: poniedziałek 06 paź 2014, 15:01
autor: PawelG.
Nie prościej na forum było zapytać :mrgreen:
Ale odpisali Ci, że ma zabezpieczenie.
Więc chyba wszystko OK.

: wtorek 07 paź 2014, 15:49
autor: Manekinen
Reklamacja rozstrzygnięta pozytywnie. Pierwsza odpowiedź była 3 października, pomimo faktu że jeszcze było święto. Pomyliłem się i wkleiłem nr nie tego zamówienia co trzeba, ale znaleźli o co chodzi i mnie poprawili. Poprosili o zdjęcie naklejki adresowej z paczki, i zdjęcie niekompletnego przedmiotu. Paczki oczywiście nie miałem, ale wystarczyło zdjęcie przedmiotu (częściowo zmontowanego). Napisali że dostanę zwrot w ciągu 48 godzin, rozumiem że na PayPal? Przedmiotu chyba już nie mają na stanie bo link przestał działać, może to jest powodem dla którego przysłali niekompletny i myśleli że przejdzie...

: czwartek 09 paź 2014, 17:40
autor: szymski
Zamówienie złożone na banggood 30/09/2014, 1 szt., In stock. Zapłacone Paypalem i od 01/10/2014 ciągle jest "Processing". Czy to norma? Zalecana cierpliwość? :)
Pierwszy raz robie tam zakupy.
Dla przykładu zamówienie z fasttech złożone 07/10/2014 już zostało wysłane.

: czwartek 09 paź 2014, 17:43
autor: arekm
Coś długo ale różnie u nich bywa. Zawsze możesz zapytać ichniej customer service.

Miałem raz podobny myk i u mnie to faktycznie było "in stock" ... ale w innym kolorze niż wybrałem. Mój kolor był niedostępny z restocking za 2 tygodnie. Po kliknięciu w mój kolor faktycznie pokazywało prawidłową informację o braku na stanie.

: czwartek 09 paź 2014, 22:21
autor: dominos96
Ja zamówienie zrobiłem też 30 września, do teraz wisi "processing"
Ale jak napisałem do nich wczoraj to od razu podali nr do trackingu, widocznie na stronie nie zaktualizowane.