Strona 82 z 99

: niedziela 12 gru 2010, 18:02
autor: TMK
Lobo pisze:Ile się czeka na jakąś reakcję z ich strony?
...
Z tego co czytałem to z automatu powinienem dostać maila o rabacie czy coś, a tu nic
Z automatu? Nie przesadzaj.

Odpowiadają w 2-4 dni robocze.

: niedziela 12 gru 2010, 21:48
autor: bartex
TMK pisze:
bartex pisze: dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?
Nie korzystałem z kredytu, jednak tutaj jest instrukcja wraz z obrazkami:

http://www.dealextreme.com/forums/Forum ... did.128545
Za bardzo mi to nie pomogło, mógł by mi ktoś pomóc co zna dobrze angielski? Z tego co sie domyślam to muszę znowu coś u nich kupił na na podstawie tego przedmiotu potem oddają mi 12$? Nie chcę już nic u nich kupować...

: poniedziałek 13 gru 2010, 05:46
autor: Pikom
bartex - sam napisałeś, że dostałeś u nich mozliwość zakupu za 12 USD a nie zwrot kasy:
bartex pisze:Słuchajcie mam taką sprawe, [...] DX napisał że nie mogą mi przelać tego na PayPal tylko mam u nich w sklepie do wykorzystania 12$ i teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować? [...]
Czyli logiczne jest, że musisz u nich coś kupić żeby te 12 dolarów w ten sposób wydać.

: poniedziałek 13 gru 2010, 07:45
autor: TMK
bartex pisze: Nie chcę już nic u nich kupować...
Kup i sprzedaj w sklepiku... albo dogadaj się z kimś planującym zakupy i będziesz miał zwrot kasy. Możesz też próbować negocjować z DX zwrot na PP, ale z lektury forum widać, że nie będzie to łatwe :)

: poniedziałek 13 gru 2010, 09:52
autor: karlosboy
TMK, mi zwracają na konto PP za zamówienia nie zrealizowane :)

: poniedziałek 13 gru 2010, 11:11
autor: TMK
karlosboy pisze:TMK, mi zwracają na konto PP za zamówienia nie zrealizowane :)
Ok, ale kolega bartex prawdopodobnie zgodził się na "kredyt" zamiast zwrotu na PP. Dlatego nie wiem na ile chętnie oddadzą teraz kasę. Jednak próbować warto, sklep mimo wszystko jest w miarę kontaktowy.

: poniedziałek 13 gru 2010, 15:09
autor: bartex
OK, wiec zrobiłem nowe zamówienie. Teraz w rubryce "Order Number that your credit is assocaited with" piszę numer tego zamówienia tak? A w rubryce "Order Number to apply this credit against" co mam napisać?
Na jakiej podstawie będą wiedzieli że mi są dłużni 12$?

: poniedziałek 13 gru 2010, 22:48
autor: Komarek34
Coby pokazać,jak DX "leci w kulki" przytoczę sprawę mojego ostatniego zamówienia.

11.11 kupiłem młodemu http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29839.

Myślę sobie-"zobaczymy,za tę kaskę to sam kabelek na rezerwę dobry" :mrgreen:

Zamówienie przyszło szybko,jak na DX błyskawicznie-6.12 było w moim domku.
No i niestety-ładowareczka nie działa. Sprawdzałem na kilku sprzętach i nic.
Pierwsza myśl-składam reklamację,niech przyślą nowa lub jaki rabat dają.
I teraz cała zabawa z obsługa DX...

6.12-moja reklamacja,opis wady, żądanie dosłania sprawnej lub zwrotu kasy.
9.12 - Ich odpowiedź
" We apologize for the inconvenience caused to you.

Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?

If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

Thank you for your understanding."


10.12 - Piszę do nich,że forum nic nie pomoże ,gdyż po prostu nie działa na żadnym urządzeniu i trzeba ja wymienić! Ponawiam też moje żądanie dosłania nowej lub zwrotu pieniędzy.

13.13 - Ich kolejna odpowiedź:
" Hi, dear customer,

Then would you mind sending you a free new one ?

regards
venassa "


I znowu musiałem napisać,że kategorycznie żądam nowej ładowarki...!

A więc 8dn!i( i to jeszcze zapewne nie koniec :) ) zajęło im dojście do tego,że oczekuję wymiany.
Grają na zwłokę-tylko po co?Bo nie wierzę,żeby Tam takie pacany siedziały....

Miał już może ktoś z nimi takie przejścia?....

: poniedziałek 13 gru 2010, 23:06
autor: TMK
Komarek34 pisze: Grają na zwłokę-tylko po co?Bo nie wierzę,żeby Tam takie pacany siedziały....
Zgaduję - aby przeciągnąć powyżej 45dni, aby nie było możliwości rozpoczęcia sporu przez PP?

: poniedziałek 13 gru 2010, 23:08
autor: karlosboy
:mrgreen: azjatyckie rączki to cwane ... :mrgreen:

: poniedziałek 13 gru 2010, 23:11
autor: Komarek34
TMK pisze:
Komarek34 pisze: Grają na zwłokę-tylko po co?Bo nie wierzę,żeby Tam takie pacany siedziały....
Zgaduję - aby przeciągnąć powyżej 45dni, aby nie było możliwości rozpoczęcia sporu przez PP?
Możliwe,tylko jak przeciągną do 25.12?-wtedy mija czas na otwarcie roszczenia PP...Biorąc pod uwagę święta do 24.12..
Jeszce jedno"głupie pytanie" z ich strony i wszczynam spór :)

: poniedziałek 13 gru 2010, 23:23
autor: TMK
Ja czekam do końca roku. Teraz anulowanie nie ma sensu, każdy inny sklep i tak będzie miał obsuwy.

: poniedziałek 13 gru 2010, 23:37
autor: Komarek34
W sobotę zamówiłem na Kai.
Na razie "pakują"
Zobaczymy,kiedy dotrze ;)

: wtorek 14 gru 2010, 16:29
autor: P_iter
Mała ciekawostka. Mimo, że DX informuje o nowej metodzie wysyłki via China Post, to ostatnią wysyłkę (13.12) puścili przez HK Post.

: wtorek 14 gru 2010, 20:55
autor: skator
karlosboy pisze:a ile dni czekałeś na odp :?:
pisane 9 odpowiedz 12 wiec niezle (weekend)

spytali czy poprawny adres dalem co potwierdzilem z mala korekta z mojej strony (ale watpie zeby takie pacany na poczcie pracowaly zeby to uznac za blad w adresie)

oczywiscie za ponowna wysylke chca $ - 6