Strona 81 z 99

: niedziela 05 gru 2010, 15:24
autor: skator
Dziekuje za szybkie odpowiedzi! :)

Napisałem do DX o tej sprawie i spytalem co dalej z tym fantem. Czekam na odpowiedz.
Dam znac co napiszą.

Komarek34
Pewnie sprawa bedzie dluzej sie ciagnac niz do 15 ;) wiec jakby co, to w miare mozliwosci, fajnie by bylo jakbys zerknal co to za powod zwrotu (bez zawiadomienia mnia o nim :/)

: niedziela 05 gru 2010, 15:35
autor: karlosboy
Panowie takie małe pytanie do was.

Gdzie i jak zgłaszać chęć rezygnacji z części zamówienia?
Zamówienie mi podzielono i przez prawie miesiąc widnieje status Pending !
Chce anulować nie wysłane produkty :smile:

: niedziela 05 gru 2010, 15:41
autor: Pikom
Ta strona: http://services.dealextreme.com/
Link nazywa się: Cancel unshipped items for refund/store credit

skieruje Cię tu: http://services.dealextreme.com/forms/C ... ype=Cancel

: niedziela 05 gru 2010, 15:55
autor: Komarek34
Skator
podaj mi na PW swoje dane jakie masz na DX/PP do wysyłki.
jak będę na WERze to sprawdzę w systemie :mrgreen:

: niedziela 05 gru 2010, 16:38
autor: karlosboy
Pikom, dziękuje <piwo>

: poniedziałek 06 gru 2010, 21:26
autor: bartex
Słuchajcie mam taką sprawe, odesłałem do DX paczke, bo mi złe przedmioty wysłali no ale nie ważne, wysyłka kosztowała mnie 12$ (przeliczając ze zł na $), DX napisał że nie mogą mi przelać tego na PayPal tylko mam u nich w sklepie do wykorzystania 12$ i teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować? Mają to już w systemie gdzieś że automatycznie system mi odliczy 12$ czy jak, bo nie dostałem żadnego kodu do promocji czy coś takiego...

: poniedziałek 06 gru 2010, 21:58
autor: TMK
bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx

: środa 08 gru 2010, 09:50
autor: skator
Witam ponownie
jest problem, Dx mi nie odpisalo nic na zgloszenie problemu ze zwrotem przesylki (nie z mojej winy) co teraz?

: środa 08 gru 2010, 14:07
autor: karlosboy
a ile dni czekałeś na odp :?:

: środa 08 gru 2010, 14:52
autor: cbanan
Na mój O Pe eR odpowiedzieli po trzech dniach.

: środa 08 gru 2010, 16:45
autor: bartex
TMK pisze:
bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?

: środa 08 gru 2010, 19:02
autor: TMK
bartex pisze: dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?
Nie korzystałem z kredytu, jednak tutaj jest instrukcja wraz z obrazkami:

http://www.dealextreme.com/forums/Forum ... did.128545

: niedziela 12 gru 2010, 09:44
autor: Lobo
Witam

Jakiś czas temu dostałem swoja przesyłkę i miedzy innymi były tam 2 aku 18650 trustfire.

Jak się okazało jeden nie dziala:/

Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknąć by wysłać im fotkę z opisem reklamacji?

: niedziela 12 gru 2010, 10:45
autor: TMK
Lobo pisze:Witam

Jakis czas temu dostalem swoja przsylke i miedzyinnymi byly tam 2 aku 18650 trustfire.

Jak sie okazalo jeden nie dziala:/

Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknac by wyslac im fotke z opisem reklamacji?
http://services.dealextreme.com/

pierwsze z góry czyli wybierasz:
Defective / broken items received
http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx

Wpisujesz najpierw nr zamówienia i token, na następnej stronie można m.in. podać linki do fotek i opisać problem

: niedziela 12 gru 2010, 15:27
autor: Lobo
Czyli wychodzi na to że dobrze wszystko zrobiłem a zrobiłem to 9.
Ile się czeka na jakąś reakcję z ich strony? Ponieważ do dzisiaj nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem że coś dostali.
Z tego co czytałem to z automatu powinienem dostać maila o rabacie czy coś, a tu nic :/