Strona 81 z 253

: wtorek 07 lut 2012, 10:32
autor: greg
Pyra, stawiam na to, że masz inna wersję włącznika, ze starszej L2P (delikatnie różni się od wersji 2011).

Aktualny model L2P 2011 - czyli ten, który kupiłeś, obsługuje włączniki pokazane na fotografii. Stosuję je wymiennie, pasują idealnie, bez żadnych przeróbek - piszę o standardowej nakrętce.

Ty widzę nabyłeś zestaw z włącznikiem S9, ale tam również powinien pasować powyższy wkład "reverse". Ewentualnie jakiś dystans, lub drobny szlif PCB włącznika.

: wtorek 07 lut 2012, 18:12
autor: megabit
Przyszła zaległa diodka z cnq. XM-L T6 3C - zobaczymy jak to świeci, neutral white 5000K i w binie T6 :wink:

: wtorek 07 lut 2012, 18:17
autor: greg
No właśnie, niestety 5000K. Moim zdaniem optimum dla neutrali to 4500K, ale takie są produkowane jedynie w binie T5.

: wtorek 07 lut 2012, 18:37
autor: megabit
I tak powinna być cieplejsza niż 1C, a to już plus.

: wtorek 07 lut 2012, 21:53
autor: Kris_1
A oto porównanie koloru neutralnych binów XM-L oraz SST-50 i P7.
Zdjęcia z ustawieniem WB=5300K

Edit: T6 1C dodałem tylko dla porównania (to nie jest kolor neutralny).
Edit2: Dopiero dziś zauważyłem że animacja .png wyświetla się prawidłowo w przeglądarkach: Firefox i Opera. IE8 pokazuje tylko pierwszą klatkę i .... stoi :|

: niedziela 04 mar 2012, 15:28
autor: Miodosław
Victorinox Handyman :-) Trochę grubszy, od zgubionego ( :-( ) Ranger Camping, ale w moich kieszeniach mieści się! ;-) :-)

: poniedziałek 05 mar 2012, 19:54
autor: fxxx
Kupiłem w końcu dremelka :) firma krzak, ale gwarancja 2 lata-na pewno go zajadę na stolarni, kasę oddadzą i kupię wtedy firmowy :)
Wrzeciono nie bije, zresztą już się zwrócił. Wyciąłem silniczki regulacyjne z lampy od nowego ducato, wymienione i wklejone (montaż od środka, lampy WIELKIE i klejone, nie miałem pojęcia jak je rozebrać).

A i na lutownice za 50zł się może załapię ;)

: poniedziałek 05 mar 2012, 21:46
autor: LightLover
fxxx pisze:Kupiłem w końcu dremelka :) firma krzak, ale gwarancja 2 lata-na pewno go zajadę na stolarni, kasę oddadzą i kupię wtedy firmowy :)
Wrzeciono nie bije, zresztą już się zwrócił. Wyciąłem silniczki regulacyjne z lampy od nowego ducato, wymienione i wklejone (montaż od środka, lampy WIELKIE i klejone, nie miałem pojęcia jak je rozebrać).

A i na lutownice za 50zł się może załapię ;)
fxxx, mógłbyś napisać coś więcej w sprawie lamp?
Jakie silniczki są kompatybilne, jakie miałeś objawy uszkodzenia i czy sama wymiana pomogła? U Ciebie także padły po wymianie żarówki?

: poniedziałek 05 mar 2012, 22:33
autor: Fluxor
Zamówiłem kolejną partię wskaźników laserowych z zasilaniem 2xAAA z przeznaczeniem do zabawy dla kotów. Jak będzie mnie stać to kupię na 18650 bo kot szybko wyczerpuje akumulatorki.

: poniedziałek 05 mar 2012, 22:34
autor: fxxx
Nie ma problemu :)

Silniki bosch/automotive lightning typowe (np mondeo mkII, sharan mkI ma podobne), tylko z odwrotnie wlutowaną wtyczką (jest to przewidziane w konstrukcji owego silniczka, mondeo miało montaż od zewnątrz i wtyczkę odwrotnie). Silniczek mniej więcej obrysowany na lampie, dremel w łapki i cięcie. Dwie minuty, śrubokręt i silniczek na wierzchu bez zbędnych uszkodzeń. Wymiana i klejenie. Ot cała filozofia. Silniki takie w IC do mondeo (trzeba wtyczkę przelutować) kosztują z rabatem około 100 zł, jak masz czas to lepiej kupić używane od mondeo i nasmarować potencjometry.

Objawy uszkodzenia to standardowo lampy w najniższej pozycji bez możliwości regulacji (całe zardzewiałe) :)

Wymiana oczywiście pomogła. Nie zauważyłem żeby to miało coś wspólnego z żarówką ;)

: poniedziałek 05 mar 2012, 22:40
autor: LightLover
Rozumiem, dzięki za wskazówki.

My mamy już trzeci komplet reflektorów i problem znów powrócił.
O ile wcześniejsze lampy były wymieniane w ramach gwarancji, to ta już minęła i trzeba radzić sobie samemu.

U mnie jedna lampa zablokowała się w dolnym położeniu, a druga po dwóch dniach w górnym.
Co ciekawe silniczki pracują bez przerwy góra-dół ;) bez wpływu na położenie...
Na razie wyregulowałem lampy ręczną regulacją, ale w weekend chyba będzie musiał się za to zabrać.

Jeszcze raz dziękuję.

: poniedziałek 05 mar 2012, 22:53
autor: studzin
Mi też w Ducato padły, oczywiście tydzień po gwarancji :D Dzięki za opis.

: poniedziałek 05 mar 2012, 23:00
autor: fxxx
u mnie ręczna regulacja nic nie dawała, zresztą ona jest chyba bardziej na boki niż góra/dół :)

: poniedziałek 05 mar 2012, 23:25
autor: LightLover
fxxx pisze:u mnie ręczna regulacja nic nie dawała, zresztą ona jest chyba bardziej na boki niż góra/dół :)
Regulacja góra-dół jest dostępna po zdjęciu zaślepek w podszybiu (od góry lampy).

Z mojej strony to już koniec nie w temacie wątku ;)

: środa 07 mar 2012, 10:20
autor: oskar
A ja sobie ot (zamieniłem) jedną latarkę sprzedałem, drugą kupiłem.
Takie są tego efekta: