Edit: opony 85mm średnicy, cena około 23$ jest normalna jak za taki rozmiar. Koła z modeli onroad w skali 1:10 są mniejsze, mają 60-65 mm. Na tor raczej te z offroad się nie nadają, auto lata bokiem jak szalone (trzeba skręt trymować, bo się wywraca).
: czwartek 28 lip 2016, 11:12
autor: tiuro
: czwartek 28 lip 2016, 16:39
autor: fxxx
Jak tam bilans części? Ja 4x koła, dyfer, półoś, całe podwozie i wieże amortyzatorów z przodu jak na razie
A teraz kupiłem sobie truggy za 140mm kołach
: piątek 29 lip 2016, 06:45
autor: kisi
fxxx, daj linka do tego truggy...
: piątek 29 lip 2016, 07:27
autor: tiuro
fxxx pisze:Jak tam bilans części?
fiufiu ja na razie tylko silnik
Podwozie oryginalne czy jakiś lepszy zamiennik?
: piątek 29 lip 2016, 11:05
autor: fxxx
Truggy reely titan w wersji KIT (bez silnika, serwa, pakietu, aparatury), generalnie to identyczne autko tylko ma dłuższe wahacze.
Podwozie kupiłem właśnie też z reely titan-jest identyczne. Zresztą gdzieś mam rozpiskę modeli reely na tym podwoziu.
Macie jakiś pomysł na koła on road w średnicy około 80mm? Oryginalne koła są ok do około 60 km/h.
: poniedziałek 20 lut 2017, 22:52
autor: tiuro
W moim wozie starł się "Diferential Cup" i teraz model jest 2WD. Czy ta część będzie pasować? W komentarzu ktoś pisze, że nawet jest lepsza od tej aluminiowej, choć ta niebieska aluminiowa wyglądająca jak oryginalna jest nie dostępna.
: piątek 03 mar 2017, 20:09
autor: fxxx
Powinien pasować, to ten na wale między dyframi?
: piątek 03 mar 2017, 23:17
autor: tiuro
Tak! Zamówiłem to tamtego dnia.
Przy okazji....kilka pytań
1. Co może być główną przyczyną gorszego działania servo?
Czy jakieś części, czy to po prostu efekty dzwonów i ogólnie jakieś pogięte elementy?
2. Przednie amortyzatory za bardzo mi nie odbijają, zamówiłem olej do amortyzatorów o gęstości 550 cSt, spróbuję go uzupełnić. Po rozkręceniu jakiś olej miałem, ale nie wiem jakiej był gęstości fabrycznie i czy nie ma już po prostu ubytków. Czekam na przesyłkę.
3. Myślę o zakupie 2-giego RC 1/10 Myślałem o Maverick Strada Evo S XT na bezszczotce XT - czyli truggy
: sobota 04 mar 2017, 01:02
autor: Rysiu.
Co do pierwszego punktu to mogło na zębatkach w środku przeskoczyć podczas zderzeń.
Co do drugiego sprawdź sprężyny czy się już zbytnio nie odkształciły, są takie podkładki do amortyzatorów do regulowania, jak się poprawi z podkładkami a oleju brakować nie będzie to właśnie to będzie przyczyną.
: sobota 04 mar 2017, 09:18
autor: Pyra
Witam
Rysiu. pisze:Co do pierwszego punktu to mogło na zębatkach w środku przeskoczyć podczas zderzeń.
To nie ma amortyzatora? Amortyzator czasem jest za mocno skręcony, i wszystkie udary przenosi na serwo, przez co wyłamują się zęby.
Pozdrawiam
: sobota 04 mar 2017, 19:46
autor: fxxx
Jest tam taki amortyzator... oryginalnie jest tam servo 3kg, starcza tak na styk z mocą-rozbierz i zobacz jak działa bez obciążenia.
: poniedziałek 06 mar 2017, 22:34
autor: tiuro
Dzięki, kwestię serwo będę jeszcze badał i tego amortyzatora od serwa. Ponadto ten problem występuje jak jest mokro i mam stąd teorię, że jak się dostanie brud i błoto gdzieś to zaczyna gorzej chodzić. Jak przeschnie wszytko do następnego razu jest już lepiej.
Jeśli chodzi o przednie amortyzatory to wymieniłem olej, ale nic to nie dało, nadal tłoczek nie odbija w ogóle. Bez sprężyny oczywiście. Sprężyna się wydaje być OK.
Nie mam tego efektu widocznego na tym filmiku po dolaniu oleju (1 minuta 15 sekunda). Może za mało go dolałem, ale było prawie po brzeg.
Musisz zalać tak jak na tym filmiku że po założeniu tego gumowego kapturka nadmiar wycieknie inaczej będziesz miał powietrze. Ewentualnie tłok się wytarł i puszcza bokami, raz mi się tak zdarzyło bo jakieś śmieci pływały od nowości.