Strona 9 z 42

: niedziela 18 paź 2015, 13:42
autor: piciex
kurdolf, a te problemy dotyczą tylko nierejestrowanych, czy takich do których dopłaciłeś za tracking też?

: niedziela 18 paź 2015, 13:58
autor: kurdolf
Nierejestrowanych

: niedziela 18 paź 2015, 15:07
autor: ElSor
Cóż za odmiana. Po 5 dniu roboczym od zamówienia nasmarowałem wiadomość o tym, co o nich myślę, o tym jak się ślimaczą itp. Dzień później dostaję @ z info, że wysłali część zamówienia szwedzką pocztą, mija kolejny dzień i dostaję kolejny @ z info, że wysłali resztę, także przez Szwecję (obie z trackingiem). ... a można było wysłać część zamówienia już w 2-3 dzień od zamówienia i nie było by potrzebne wysyłanie mojej wiadomości ale może czasem trzeba dostać tego kopa, by zastartować, jak należy. :roll: Szkoda tylko, że taka sytuacja ma to miejsce zbyt często przy wielu zamówieniach różnych userów.

: niedziela 18 paź 2015, 19:14
autor: maba
Do mnie napisali dopiero po założeniu roszczenia, że oddadzą kasę po 45 dniach roboczych i żebym zamknął spór. Tja :mrgreen:

: niedziela 18 paź 2015, 20:13
autor: Manekinen
Mam nadzieję że PP wyciąga wnioski nie tylko po stronie kupujących którzy zgłaszają dużo sporów strasząc blokadą konta. Chyba widzą z którymi serwisami jest najwięcej problemów i potrafią również wyciągać wnioski w drugą stronę? Czy PP traci prowizję jeśli wpłata jest cofnięta z powodu roszczenia, czy może to właśnie sprzedawca jest w tym momencie stratny, bo zostało to rozstrzygnięte na jego niekorzyść? Myślę że powinni również postraszyć GB. Chyba że mamy do czynienia jak ze "znanym serwisem aukcyjnym" gdzie liczy się tylko prowizja.

: poniedziałek 19 paź 2015, 13:39
autor: rambolbambol
Z trzech na cztery spory z GearBest otrzymałem taką odpowiedź od Paypal:

Kod: Zaznacz cały

Zakończyliśmy badanie sprawy i rozstrzygnęliśmy ją na Twoją korzyść. Ze względu na szczególne okoliczności sprawy serwis PayPal zwróci Ci pieniądze, [b]nie obciążając przy tym sprzedającego żadnymi kosztami[/b]. Otrzymasz zwrot pieniędzy w kwocie . Uznanie powinno się pojawić na Twoim koncie PayPal maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli transakcja została opłacona z Twojej karty kredytowej, pieniądze zostaną zwrócone na tę kartę. Zwrot pieniędzy pojawi się na wyciągu z Twojej karty kredytowej w ciągu 30 dni
W jednej (pierwszej założonej) taką:

Kod: Zaznacz cały

Zakończyliśmy badanie sprawy i zadecydowaliśmy o jej rozstrzygnięciu na
Twoją korzyść.
Udało nam się odzyskać $13,40 USD i kwota ta została dodana do Twojego
konta. Zaksięgowanie tej korekty powinno nastąpić w ciągu pięciu dni
roboczych.
Jeśli nadal jest Ci należna jakaś kwota, dołożymy wszelkich starań w
celu
odzyskania tych środków od sprzedającego.
[b]Jeśli na koncie sprzedającego nie będzie wystarczających środków do
przekazania użytkownikowi należnego zwrotu, zapewniamy, że podejmiemy
właściwe działania względem konta sprzedającego, które mogą
obejmować ograniczenie przywilejów konta.[/b]
Nie wiem co się dzieje w GearBest, ale Gearbest ma ewidentnie jakiś problem. Nie jesteśmy jedynymi, bo na innych forach latarkowych też się ludzie skarżą.

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:03
autor: malkontent
Zmieniłem spór w roszczenie na Paypalu i oto co do mnie gearbest napisał:
"Thank you for placing your order with gearbest.
At gearbest we are always here to help all our customers.
We are extremely sorry that you have not received your order until now.
We have noticed that a PayPal Non Receipt Dispute has been opened on your order.
Please note we already have shipped your order with unregistered mail and it is on its way.
Please see the shipping information"
Reference number: CN14393442739778,shipping method: CNAM,shipping date: 2015-08-12 18:27:41,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity:132917001 * 1,
It will usually take to 10 to 25 working days to arrive to your destination from the shipment's date.
We kindly ask you to wait for it patiently.
If unfortunately your delivery takes longer than this, we suggest you go to the local post office and contact us.
If your order is confirmed lost, we will offer you a compensation 45 working days after the shipment date.
We are willing to help you in a professional and friendly manner.
Could you please reply us and close this PayPal dispute?
Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
Please feel free to reply this message directly.
We look forward to hearing from you very soon.
Thank you for your cooperation.

Chyba ich pogrzało :) Czekam na paczkę od 11 sierpnia i mam im zamknąć roszczenie z nadzieją, że kiedyś dojdzie przesyłka?!


Best Regards

gearbest Customer Service

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:04
autor: Volo
Mnie też kombinują coś z zamówieniem, wiedziałem że "za tania ta czołówka".

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:08
autor: malkontent
Paypal napisał mi że sprawdzą tracking number który wysłał im GB :)

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:10
autor: missieek
piciex pisze:kurdolf, a te problemy dotyczą tylko nierejestrowanych, czy takich do których dopłaciłeś za tracking też?
U mnie ten problem dotyczy przesyłki rejestrowanej. Kupowałem 30 września, od 8 października jest info, że wysłane, zdjęcie jest, a paczki w trackingu nie ma.

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:26
autor: maba
@malkontent, u mnie ta sama gadka.
A w kolejnej odpowiedzi wyliczyli ostateczny termin na 60 dni :mrgreen:
Because it is international surface mail and there are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and delay by corresponding customs' operations and express company. Although most orders sent with this service provider can arrive between 10 and 25 working days, some orders can be delivered up to 45-60 days after their dispatch .

: poniedziałek 19 paź 2015, 14:26
autor: Kielek
Ja złożyłem reklamacje przez ich stronę, odpisali że mam dalej czekać aż łaskawie wyślą. No to założyłem spór na pay-palu, za dwa dni kasa wróciła.

: poniedziałek 19 paź 2015, 15:34
autor: piciex
rambolbambol pisze:Jeśli na koncie sprzedającego nie będzie wystarczających środków do
przekazania użytkownikowi należnego zwrotu, zapewniamy, że podejmiemy
właściwe działania względem konta sprzedającego, które mogą
obejmować ograniczenie przywilejów konta.

Takie info z PayPala sugeruje bankructwo. :|

: poniedziałek 19 paź 2015, 16:01
autor: Mieciu
piciex pisze: Takie info z PayPala sugeruje bankructwo. :|
Nie, to standardowa odpowiedź.
Widziałem takie coś kilka razy przy okazji sporów na ebayu.

: poniedziałek 19 paź 2015, 16:16
autor: malkontent
Kiełek pisze:Ja złożyłem reklamacje przez ich stronę, odpisali że mam dalej czekać aż łaskawie wyślą. No to założyłem spór na pay-palu, za dwa dni kasa wróciła.
Jakim cudem? Najpierw jest spór. PP wysyła pytanie do sklepu później odpowiedź do użytkownika. Jak sklep się nie poczuwa to trzeba zamienić spór w roszczenie i znowu to samo. Później PP sprawdza tracking (przynajmniej w moim przypadku) i ciągle się czeka, czeka, czeka. Także coś podejrzane jest to że piszesz, że lada po 2 dniach na koncie