: niedziela 18 paź 2015, 13:42
kurdolf, a te problemy dotyczą tylko nierejestrowanych, czy takich do których dopłaciłeś za tracking też?
...czyli forum miłośników światełek... ;-)
https://www.swiatelka.pl/
Kod: Zaznacz cały
Zakończyliśmy badanie sprawy i rozstrzygnęliśmy ją na Twoją korzyść. Ze względu na szczególne okoliczności sprawy serwis PayPal zwróci Ci pieniądze, [b]nie obciążając przy tym sprzedającego żadnymi kosztami[/b]. Otrzymasz zwrot pieniędzy w kwocie . Uznanie powinno się pojawić na Twoim koncie PayPal maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli transakcja została opłacona z Twojej karty kredytowej, pieniądze zostaną zwrócone na tę kartę. Zwrot pieniędzy pojawi się na wyciągu z Twojej karty kredytowej w ciągu 30 dni
Kod: Zaznacz cały
Zakończyliśmy badanie sprawy i zadecydowaliśmy o jej rozstrzygnięciu na
Twoją korzyść.
Udało nam się odzyskać $13,40 USD i kwota ta została dodana do Twojego
konta. Zaksięgowanie tej korekty powinno nastąpić w ciągu pięciu dni
roboczych.
Jeśli nadal jest Ci należna jakaś kwota, dołożymy wszelkich starań w
celu
odzyskania tych środków od sprzedającego.
[b]Jeśli na koncie sprzedającego nie będzie wystarczających środków do
przekazania użytkownikowi należnego zwrotu, zapewniamy, że podejmiemy
właściwe działania względem konta sprzedającego, które mogą
obejmować ograniczenie przywilejów konta.[/b]
U mnie ten problem dotyczy przesyłki rejestrowanej. Kupowałem 30 września, od 8 października jest info, że wysłane, zdjęcie jest, a paczki w trackingu nie ma.piciex pisze:kurdolf, a te problemy dotyczą tylko nierejestrowanych, czy takich do których dopłaciłeś za tracking też?
Because it is international surface mail and there are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and delay by corresponding customs' operations and express company. Although most orders sent with this service provider can arrive between 10 and 25 working days, some orders can be delivered up to 45-60 days after their dispatch .
rambolbambol pisze:Jeśli na koncie sprzedającego nie będzie wystarczających środków do
przekazania użytkownikowi należnego zwrotu, zapewniamy, że podejmiemy
właściwe działania względem konta sprzedającego, które mogą
obejmować ograniczenie przywilejów konta.
Nie, to standardowa odpowiedź.piciex pisze: Takie info z PayPala sugeruje bankructwo.
Jakim cudem? Najpierw jest spór. PP wysyła pytanie do sklepu później odpowiedź do użytkownika. Jak sklep się nie poczuwa to trzeba zamienić spór w roszczenie i znowu to samo. Później PP sprawdza tracking (przynajmniej w moim przypadku) i ciągle się czeka, czeka, czeka. Także coś podejrzane jest to że piszesz, że lada po 2 dniach na koncieKiełek pisze:Ja złożyłem reklamacje przez ich stronę, odpisali że mam dalej czekać aż łaskawie wyślą. No to założyłem spór na pay-palu, za dwa dni kasa wróciła.