Strona 9 z 123

: poniedziałek 29 wrz 2014, 21:37
autor: Iperyt68
No to by nie było tak różowo: zamówienie złożyłem 24.08.2014. Z powodu braku towaru (o czym zostałem poinformowany) wysyłka się opóźniła. Wysłana została 01.09.2014. W dniu dzisiejszym "donosiciel" dostarczył przesyłkę czyli 28dni....

: wtorek 30 wrz 2014, 17:08
autor: Kielek
Zamówienie złożyłem 21 IX, podzielili na dwie paczki. Pierwsza dzisiaj dotarła (ze Szwecji), druga idzie (z Chin).

: środa 01 paź 2014, 10:55
autor: piciex
Panowie, czy to normalne, że po 4 dniach nadal nie ma żadnej informacji w trackingu? Na banggod dostałem info, że zamówienie wysłane (przesyłka rejestrowana), otrzymałem nr zamówienia, a we wszystkich możliwych serwisach do śledzenia przesyłek widnieje:
- kraj nadania: Chiny
- kraj przeznaczenia: nieznany
- status przesyłki: nieznany.
Zamówiłem w sobotę, dziś jest środa. :zly:

: środa 01 paź 2014, 10:57
autor: maciex93
Spokojnie, daj czas poczcie.

: środa 01 paź 2014, 11:17
autor: piciex
maciex93 pisze:Spokojnie, daj czas poczcie.

O.K. Dzięki. Myślałem, że coś jest nie tak, bo pisali, że info będzie w ciągu 24 godzin.

: środa 01 paź 2014, 13:03
autor: PawelG.
Nie masz się co przejmować.
Gdzieś wcześniej wklejałem swój tracking.
Info pojawiło się dopiero po 23 dniach i od razu informowało, że paczka jest w Warszawie :mrgreen:

: środa 01 paź 2014, 19:16
autor: PK
W dniach 1-7 X nasi skośnoocy bracia mają jakieś święto narodowe. Podejrzewam, że w tym czasie ich poczty również nie będą pracować, więc wysyłki mogą się trochę opóźnić.

: środa 01 paź 2014, 19:20
autor: Manekinen
Mieliście jakieś problemy z reklamacją na banggood? Z opinii wynika że podchodzą do tego bardzo uczciwie, jednak na odpowiedź na zgłoszenie przesłane pod adres cservice@banggood.com czekam już kilka ładnych dni i na odpowiedź się nie zanosi. Zapytałem, czy brakujące elementy mogliby dołożyć do kolejnego zamówienia które będę niebawem składał, ale na to również się nie zanosi :mad: Chyba że jest jakaś inna lepsza droga kontaktu?

: środa 01 paź 2014, 19:35
autor: PawelG.
Dostałeś na maila potwierdzenie otrzymania reklamacji?

: środa 01 paź 2014, 19:37
autor: Manekinen
Nic nie otrzymałem. W spamie nic nie ma.

: środa 01 paź 2014, 19:47
autor: maciex93
Napisz jeszcze raz, mi odpowiadali zazwyczaj następnego dnia.

: środa 01 paź 2014, 19:48
autor: Manekinen
Normalnie pisaliście pod ten adres? Obowiązuje jakiś tytuł tematu, jakieś załączniki, jakieś konkretne dane trzeba podać?

: środa 01 paź 2014, 19:54
autor: maciex93
Tak, to ten email.
W tytule podaj nr zamówienia, i dopisek np missing items.
Opisz problem prostym i zjadliwym angielskim.
Załącznik w postaci np niekompletnego zamówienia z paczką w tle nie zaszkodzi.
Jak będą chcieli konkrety to napiszą o tym.

: środa 01 paź 2014, 20:07
autor: Manekinen
Tytuł "Incomplete order no.2878096" i w dwóch zdaniach opisałem czego dokładnie brakuje. Jakieś święto teraz mają, poczekam jeszcze bo się nie pali. Jak nie odpiszą to nasmaruje drugiego maila. Dzięki za info.

A powiedzcie jeszcze jak to jest z tymi punktami u nich. Ludzie piszą te opinie i nagrywają filmy za punkty, ale jak spojrzałem na listę kuponów na jakie można te punkty wymienić, to szału nie ma. Jakieś biedne te kupony, w porównaniu do ogólnodostępnych kuponów -5% na cały asortyment (nawet ten ze zniżkami). A jako że kupony się nie łączą, to jaki sens starania się o te punkty? :roll:

: środa 01 paź 2014, 20:13
autor: rafalzaq
Może po prostu ludzie lubią zbierać punkty, albo im się nie chce wyszukiwać specjalnych kuponów?