Strona 9 z 123
: poniedziałek 29 wrz 2014, 21:37
autor: Iperyt68
No to by nie było tak różowo: zamówienie złożyłem 24.08.2014. Z powodu braku towaru (o czym zostałem poinformowany) wysyłka się opóźniła. Wysłana została 01.09.2014. W dniu dzisiejszym "donosiciel" dostarczył przesyłkę czyli 28dni....
: wtorek 30 wrz 2014, 17:08
autor: Kielek
Zamówienie złożyłem 21 IX, podzielili na dwie paczki. Pierwsza dzisiaj dotarła (ze Szwecji), druga idzie (z Chin).
: środa 01 paź 2014, 10:55
autor: piciex
Panowie, czy to normalne, że po 4 dniach nadal nie ma żadnej informacji w trackingu? Na banggod dostałem info, że zamówienie wysłane (przesyłka rejestrowana), otrzymałem nr zamówienia, a we wszystkich możliwych serwisach do śledzenia przesyłek widnieje:
- kraj nadania: Chiny
- kraj przeznaczenia: nieznany
- status przesyłki: nieznany.
Zamówiłem w sobotę, dziś jest środa.
: środa 01 paź 2014, 10:57
autor: maciex93
Spokojnie, daj czas poczcie.
: środa 01 paź 2014, 11:17
autor: piciex
maciex93 pisze:Spokojnie, daj czas poczcie.
O.K. Dzięki. Myślałem, że coś jest nie tak, bo pisali, że info będzie w ciągu 24 godzin.
: środa 01 paź 2014, 13:03
autor: PawelG.
Nie masz się co przejmować.
Gdzieś wcześniej wklejałem swój tracking.
Info pojawiło się dopiero po 23 dniach i od razu informowało, że paczka jest w Warszawie
: środa 01 paź 2014, 19:16
autor: PK
W dniach 1-7 X nasi skośnoocy bracia mają jakieś święto narodowe. Podejrzewam, że w tym czasie ich poczty również nie będą pracować, więc wysyłki mogą się trochę opóźnić.
: środa 01 paź 2014, 19:20
autor: Manekinen
Mieliście jakieś problemy z reklamacją na banggood? Z opinii wynika że podchodzą do tego bardzo uczciwie, jednak na odpowiedź na zgłoszenie przesłane pod adres
cservice@banggood.com czekam już kilka ładnych dni i na odpowiedź się nie zanosi. Zapytałem, czy brakujące elementy mogliby dołożyć do kolejnego zamówienia które będę niebawem składał, ale na to również się nie zanosi
Chyba że jest jakaś inna lepsza droga kontaktu?
: środa 01 paź 2014, 19:35
autor: PawelG.
Dostałeś na maila potwierdzenie otrzymania reklamacji?
: środa 01 paź 2014, 19:37
autor: Manekinen
Nic nie otrzymałem. W spamie nic nie ma.
: środa 01 paź 2014, 19:47
autor: maciex93
Napisz jeszcze raz, mi odpowiadali zazwyczaj następnego dnia.
: środa 01 paź 2014, 19:48
autor: Manekinen
Normalnie pisaliście pod ten adres? Obowiązuje jakiś tytuł tematu, jakieś załączniki, jakieś konkretne dane trzeba podać?
: środa 01 paź 2014, 19:54
autor: maciex93
Tak, to ten email.
W tytule podaj nr zamówienia, i dopisek np missing items.
Opisz problem prostym i zjadliwym angielskim.
Załącznik w postaci np niekompletnego zamówienia z paczką w tle nie zaszkodzi.
Jak będą chcieli konkrety to napiszą o tym.
: środa 01 paź 2014, 20:07
autor: Manekinen
Tytuł "Incomplete order no.2878096" i w dwóch zdaniach opisałem czego dokładnie brakuje. Jakieś święto teraz mają, poczekam jeszcze bo się nie pali. Jak nie odpiszą to nasmaruje drugiego maila. Dzięki za info.
A powiedzcie jeszcze jak to jest z tymi punktami u nich. Ludzie piszą te opinie i nagrywają filmy za punkty, ale jak spojrzałem na listę kuponów na jakie można te punkty wymienić, to szału nie ma. Jakieś biedne te kupony, w porównaniu do ogólnodostępnych kuponów -5% na cały asortyment (nawet ten ze zniżkami). A jako że kupony się nie łączą, to jaki sens starania się o te punkty?
: środa 01 paź 2014, 20:13
autor: rafalzaq
Może po prostu ludzie lubią zbierać punkty, albo im się nie chce wyszukiwać specjalnych kuponów?