Banggood
Panowie, czy to normalne, że po 4 dniach nadal nie ma żadnej informacji w trackingu? Na banggod dostałem info, że zamówienie wysłane (przesyłka rejestrowana), otrzymałem nr zamówienia, a we wszystkich możliwych serwisach do śledzenia przesyłek widnieje:
- kraj nadania: Chiny
- kraj przeznaczenia: nieznany
- status przesyłki: nieznany.
Zamówiłem w sobotę, dziś jest środa.
- kraj nadania: Chiny
- kraj przeznaczenia: nieznany
- status przesyłki: nieznany.
Zamówiłem w sobotę, dziś jest środa.
Nie masz się co przejmować.
Gdzieś wcześniej wklejałem swój tracking.
Info pojawiło się dopiero po 23 dniach i od razu informowało, że paczka jest w Warszawie
Gdzieś wcześniej wklejałem swój tracking.
Info pojawiło się dopiero po 23 dniach i od razu informowało, że paczka jest w Warszawie
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Mieliście jakieś problemy z reklamacją na banggood? Z opinii wynika że podchodzą do tego bardzo uczciwie, jednak na odpowiedź na zgłoszenie przesłane pod adres cservice@banggood.com czekam już kilka ładnych dni i na odpowiedź się nie zanosi. Zapytałem, czy brakujące elementy mogliby dołożyć do kolejnego zamówienia które będę niebawem składał, ale na to również się nie zanosi Chyba że jest jakaś inna lepsza droga kontaktu?
Tak, to ten email.
W tytule podaj nr zamówienia, i dopisek np missing items.
Opisz problem prostym i zjadliwym angielskim.
Załącznik w postaci np niekompletnego zamówienia z paczką w tle nie zaszkodzi.
Jak będą chcieli konkrety to napiszą o tym.
W tytule podaj nr zamówienia, i dopisek np missing items.
Opisz problem prostym i zjadliwym angielskim.
Załącznik w postaci np niekompletnego zamówienia z paczką w tle nie zaszkodzi.
Jak będą chcieli konkrety to napiszą o tym.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Tytuł "Incomplete order no.2878096" i w dwóch zdaniach opisałem czego dokładnie brakuje. Jakieś święto teraz mają, poczekam jeszcze bo się nie pali. Jak nie odpiszą to nasmaruje drugiego maila. Dzięki za info.
A powiedzcie jeszcze jak to jest z tymi punktami u nich. Ludzie piszą te opinie i nagrywają filmy za punkty, ale jak spojrzałem na listę kuponów na jakie można te punkty wymienić, to szału nie ma. Jakieś biedne te kupony, w porównaniu do ogólnodostępnych kuponów -5% na cały asortyment (nawet ten ze zniżkami). A jako że kupony się nie łączą, to jaki sens starania się o te punkty?
A powiedzcie jeszcze jak to jest z tymi punktami u nich. Ludzie piszą te opinie i nagrywają filmy za punkty, ale jak spojrzałem na listę kuponów na jakie można te punkty wymienić, to szału nie ma. Jakieś biedne te kupony, w porównaniu do ogólnodostępnych kuponów -5% na cały asortyment (nawet ten ze zniżkami). A jako że kupony się nie łączą, to jaki sens starania się o te punkty?