Strona 80 z 99

: czwartek 02 gru 2010, 21:03
autor: Komarek34
nie chce mnie "wpuścić"-wpisuję kod i nic. I tak raz po razie.
Mam tylko nadzieję,że dojdzie bez przeszkód :)

: czwartek 02 gru 2010, 21:20
autor: evolucja
TMK pisze:Przy okazji, inna paka wylądowała u nas dwa dni temu, a wg naszego monopolisty jeszcze nie istnieje :) Warszawa zamarzła? ;).
I to nie jest śmieszne... Ileż mogą wypakowywać ten samolot?
Zadzwonię tam dzisiaj i się popytam o co chodzi.

#EDIT
Dzwoniłem. W urzędzie poczty 1 w wawie nic nie mogą zrobić dopóki przesyłki nie zarejestrują. Podali mi 3 numery do głównej izby celnej jednak teraz już za późno i żaden z nich nie odpowiada. Jutro będę próbował jak dalej ich nie zarejestrują.

#EDIT2
Tym razem udało mi się dodzwonić. Efekt rozmowy dostępny tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54771#54771

: sobota 04 gru 2010, 17:48
autor: glorusek
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: XXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($59.23)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?

: sobota 04 gru 2010, 17:59
autor: karlosboy
czekasz 19 dni później przekształcasz w roszczenie :)

: sobota 04 gru 2010, 18:19
autor: evolucja
glorusek pisze:Co robić?
Od razu przekształcić w roszczenie.
karlosboy pisze:czekasz 19 dni później przekształcasz w roszczenie
Po co tyle czekać? :) Ja spór założyłem i od razu w roszczenie przekształciłem. I tak nie odpiszą, więc zwrot pieniędzy jest raczej pewny...

: sobota 04 gru 2010, 18:51
autor: Pikom
glorusek pisze:Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?
Moim zdaniem, jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma, to można z czystym sumieniem przekształcić spór w roszczenie.

: sobota 04 gru 2010, 19:11
autor: glorusek
A co to jest to roszczenie?

I czy według was powinnienem to zrobić? dodam tylko że niby moja przesylka wyszla 2 grudnia z hong kongu chodz zaplacilem 15 pazdziernika.. i wolalbym juz kase

: sobota 04 gru 2010, 20:38
autor: karlosboy
glorusek, wolał byś kasę ale przesyłka już do ciebie leci! Dopłacisz 8$ za zwrot towaru?


Dziwi mnie jedno, ludzie decydujący się na zakupy w DX. Każdy wie że czasami azjatyckie rączki lecą w kulki, ale skoro już zamówiony towar jest wysłany to chyba można na niego zaczekać te kilka dni ?

: sobota 04 gru 2010, 22:57
autor: Komarek34
Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
I tylko dlatego,że można zaoszczędzić parę PLNów ludziska u nich kupują.
Zresztą nie tylko z PL.....

: sobota 04 gru 2010, 23:52
autor: evolucja
Pikom pisze:jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma
A co 3 dni mają do tego? Może i miesiąc czekać - pieniędzy i tak nie otrzyma. Wiadomość o zwrocie jest przysyłana automatycznie po otwarciu sporu i nie ma w żadnym razie pokrycia z prawdą. Chcą w ten sposób trochę 'wyciszyć klienta'.

glorusek, ja bym od razu przekształcał w roszczenie. Na zwykły spór odpowiedzi na otrzymasz więc nie widzę sensu czekać.
A jak otrzymasz zwrot a przesyłka dojdzie to ot taki prezent gwiazdkowy. Przecież w ten sposób setki osób otrzymują zwroty i przesyłki, więc gdyby DealExtreme widziało w tym jakieś zagrożenie to zaczęli by odpisywać na spory.

Skoro przesyłka wysłana to znaczy, że dojdzie. Od ciebie zależy jednak czy zechcesz odzyskać te pieniądze i czy sumienie ci na to pozwoli :)
Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).

: niedziela 05 gru 2010, 11:15
autor: Pikom
Kochani,

Swoją odpowiedź na słowa kolegi które czytamy powyżej oraz dalszą dyskusję na ten temat wydzieliłem do osobnego wątku: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54905

Sądzę, że to dość ważne by wszyscy wypowiadający się w kwestiach związanych z zakupami na DX i generalnie za granicami kraju zapoznali się z tym wątkiem.

: niedziela 05 gru 2010, 13:31
autor: Komarek34
evolucja
To,co sugerujesz gloruskowi, jest oszustwem. Jest nieuczciwe i nie powinno znaleźć się na łamach tego forum.Osobiście jestem co najmniej zniesmaczony Twoim postem.
Składałem roszczenia na PP i kaska wracała. Po rozpoczęciu sporu było też info o proponowanym przez sklep rozwiązaniu.

Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).[/quote]


Asortyment to oni mają,ale na papiarze. W większości przypadków sprowadzają towar dopiero po sprzedaży. A nasi handlowcy na to pozwolić sobie nie mogą-dlatego mają w ofercie to,co się sprzedaje.
Poza tym są i inne sklepy w Europie,z szerszym asortymentem i lepszymi jakościowo produktami.Tylko tam cena jest już troszkę nie na nasza kieszeń....

: niedziela 05 gru 2010, 14:44
autor: skator
Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem :/

zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.

Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.

Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało ;o

Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010

sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem :/

Obrazek

Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni :/

: niedziela 05 gru 2010, 14:49
autor: Pikom
Pisać do DX przedstawiając im dowody na to, że paczka do nich wróciła. Zrób zrzuty ekranu z HK Post i polskiego trackingu i dołącz do zgłoszenia reklamacyjnego - http://services.dealextreme.com/

Spór na PayPal to nie środek do celu, to ostateczność gdy sklep definitywnie odmówi współpracy. Napisz "ticket" w ichnim systemie reklamacyjnym i zobaczymy co będzie.

: niedziela 05 gru 2010, 14:56
autor: Komarek34
skator pisze:Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem :/

zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.

Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.

Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało ;o

Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010

sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem :/

Obrazek

Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni :/
W Twojej sytuacji kontakt z DX jak radzi PIKOM-przesyłka mogła wrócić z kilku powodów-błąd pracownika,błędny adres,niewłaściwa deklaracja celna. Z jakiegoś powodu przesyłka zrobiła kółko w PL.Mogę spróbować to sprawdzić w systemie ale dopiero po 15tym-jestem na L4 :cry:
Poproś o ponowną wysyłkę lub zwrot kaski :)