Strona 78 z 108
: wtorek 14 paź 2014, 10:51
autor: Issac
Z tego co widzę to wina przewoźnika. PP - nic dziwnego że nie chcę oddać kasy
A druga sprawa to HKP, nie FT... Jak płaciłeś przez Paypall, to może przez nich ?
: wtorek 14 paź 2014, 11:08
autor: max4max
Płaciłem kartą bez konta w paypal, choć niby przez paypal i właśnie nie wiem jak w takich przypadkach zwracać się o spór - do kogo?
W pierwszym przypadku, mimo, ze interweniowałem po ok. 60 dniach to zanim wymieniliśmy się ticketami na FT , zanim oni wysłali reklamację na pocztę to minęło 100 dni a teraz może jeszcze minąć kolejne 60-90 zanim poczta rozpatrzy.
Co do drugiego przypadku to okazało się, że mimo, że w trackingu na 17track widnieje samolocik to idzie to "surface mail" (choć w opcjach wysyłki nie było to zaznaczone, że to nie samolotem - więc tu jest wina FT) i może iść od momentu wysłania z 60 dni.
Przestrzegam przed "surface mail"!
: wtorek 14 paź 2014, 20:02
autor: rafalzaq
Jak masz konto walutowe i kartę to możesz kupić walutę taniej bo bez prowizji paypala. Płacąc paypalem można zrobić spór, a przypadku karty - chargeback. Ale jeśli tak zrobisz to fasttech prawdopodobnie się wybroni bo wysłali paczkę i raczej mają na to dowody.
: wtorek 14 paź 2014, 20:31
autor: maciex93
Jak ma się walutowe konto i kartę to też można płacić paypalem, ale obciążamy bezpośrednio kartę i też mamy możliwość sporu.
: wtorek 14 paź 2014, 21:15
autor: tumich
Ja zamówiłem SolarStorma kilka miesięcy temu z Chin poprzez Aliexpress, ale nie doszedł. Dałem spór po 80 dniach żeby pracownicy ALiexpress się tym zajęli i dostałem pełny zwrot kosztów na kartę. Przesyłka była na śledzeniu tylko w track17.net na terenie Chin.
: wtorek 14 paź 2014, 21:49
autor: max4max
A ktoś coś podpowie dla mojej sytuacji?
Czy jest jakaś opcja dochodzenia roszczeń nie z chargeback ( bo to skomplikowane i długotrwałe procedury) ale z paypal płacąc kartą a nie posiadając konta?
: środa 15 paź 2014, 19:28
autor: rafalzaq
W fasttechu są jakieś krążki dystansowe aby mniejsze ogniwa dobrze siedziały w koszyku na 18650?
: środa 15 paź 2014, 20:25
autor: hackman
Są magnesy różnych wymiarów
: środa 15 paź 2014, 21:32
autor: rafalzaq
Magnesów trochę już nakupiłem. Problem z nimi taki że przyczepiają się do czego chcą, a nie do tego czego ja chcę.
: poniedziałek 20 paź 2014, 13:14
autor: vin324pl
Drodzy forumowicze, ostatnio doszły do mnie hosty convoy s3 bez piguł/ aluminium w miejscu piguły będące integralną częścią body. Więc jakby ktoś był na kupnie to dobrze jest się zapytać co mają na stanie .....
: czwartek 23 paź 2014, 00:28
autor: aothunterpl
Witam zdarzyło się komuś z was aby fastech nawalił i przysłał uszkodzone diody.
Z moim zamówieniem najpierw zwlekali (brak body s2) , potem podział na 2 paczki.
Zamiast uchwytu obrotowego 360^ przysłali zwykły
Na 2x diody XML2; 1x nie działa w ogóle jest uszkodzona ... heh !
Jak na moje pierwsze zakupy jestem średnio zadowolony.
Czy muszę odczekać jakiś czas czy mogę jakoś od razu reklamować zakupy, czy reklamację zakłada się poprzez PayPal czy poprzez wątek "ticket"
Pozdrawiam
: czwartek 23 paź 2014, 07:00
autor: Jacek318
aothunterpl, w paypalu masz określony czas na otwarcie sporu. Do FT też możesz napisać. Nigdy mi nie robili problemu z reklamacjami, chociaż mogło się coś zmienić...
Ja bym otworzył spór w paypal, w końcu za coś pobierają prowizję.
: czwartek 23 paź 2014, 17:53
autor: rafalzaq
Spór chyba zawsze możesz anulować, więc najlepiej otwórz i jednocześnie pisz do sklepu. Prawdopodobnie wyślą jeszcze raz lub dostaniesz jakiś kupon zniżkowy.
Zamówiłem parę dni temu kilka pierdół. 2 dni temu przyszła informacja, że mieli złe informacje na magazynie i brakuje tego
https://www.fasttech.com/p/1595905 dlatego podzielili zamówienie na dwie paczki. Dzisiaj widzę, że druga paczka jest gotowa do wysłania.
: sobota 25 paź 2014, 22:04
autor: Zbychur
Mnie jakoś w maju przysłali ładowarkę miller 103 z uszkodzonym zasilaczem. W odpowiedzi na mail najpierw przyszło zdjęcie jakiegoś zawiasu czy czegoś podobnego z pytaniem na pewno tego brakuje. Więc wyjaśniłem dokładnie i ze szczegółami o jaki produkt chodzi i łącznie ze zdjęciami co jest nie sprawne i nie podaje napięcia. Wiec zrozumiawszy już o co biega, kazali się przypomnieć przy następnym zamówieniu do dorzucą całą nową ładowarkę do paczki. Oczywiście 2 razy zapomniałem o tym a w między czasie mój "ticket" dostał status na zielono "resolved". Ostatnio zamawiałem znowu kilka rzeczy i jednocześnie przy zamówieniu upomniałem się o swoje w zakładce "track and manage my orders" i dostałem taką odpowiedź.
Thank you for your order.
Sorry to tell you that your order A********** has been packaged, so we cannot add the item for you now. Since the package could be scanned for shipment and inserted in one of many bulk bags waiting for pick up by the shipping forwarder. Your order will be shipped soon today. A shipment notification will be sent to you with a tracking number inside.
Would you mind to add it in your future order please? In order to avoid the order is shipped before we see your ticket, I suggest you to on hold your order after place the new order. You need simply to click the "track and manage my orders" to on hold your order.
Thank you for your understanding.
: sobota 25 paź 2014, 22:16
autor: ptja
Tak, ten trick z "on hold" działa. Ja raz dostałem palnik gazowy zamiast czujki ruchu i przy kolejnym zamówieniu dorzucili po przypomnieniu.