Strona 77 z 84
: poniedziałek 04 cze 2018, 07:12
autor: pietros
Macie doświadczenia z DHL eCommerce? Moja paczka wysłana 22.05 jeszcze nie dotarła, a czytałem opinie, że potrafi dotrzeć w ciągu kilku dni.
: poniedziałek 04 cze 2018, 14:35
autor: smokuxx1987
DHL express wysłana paczka 26, dotarła 30.
4 dni robocze.
: poniedziałek 04 cze 2018, 14:36
autor: reklama
z doświadczenia wiemy że eCommerce idą 5-11 dni, jaki masz obecny status wysyłki ?
: poniedziałek 04 cze 2018, 14:55
autor: Pikom
Niestety użytkownik piszący powyżej nie zastosował się do zapisów Regulaminu dotyczących kont firmowych / ofert komercyjnych oraz reklamy zamieszczanej w stopce. Ban.
: wtorek 05 cze 2018, 09:24
autor: pietros
Aktualny status wygląda tak:
: piątek 08 cze 2018, 20:02
autor: pietros
6 czerwca status zmienił się na Warszawę, a dzisiaj otrzymałem paczkę dostarczoną przez... listonosza poczty polskiej... Ogólnie jak za prawie 20zł (przymusowej) dopłaty do wysyłki, to trochę słabo. Plus jest taki, że udało mi się naprawić telefon.
: środa 13 cze 2018, 19:23
autor: pier
Koledzy to normalna praktyka że Gearbest wysłał przesyłkę kurierem DPD?
Mam nadzieję że mi nie każą za to dopłacać?
: czwartek 14 cze 2018, 07:12
autor: Barton_
Kazać to mogą Ci nawet tańczyć i śpiewać. Wiąże Was umowa, której treść znasz.
: piątek 22 cze 2018, 17:40
autor: skaktus
Witajcie.
Pytanie - przesyłka z ali, rejestrowana, numer LF...CN od 9 czerwca wciąż ma status "Waiting for pick up". Czekać jeszcze czy zakładać spór i domagać się zwrotu pieniędzy ? Jest to moje drugie zamówienie u tego samego sprzedawcy z którym jakieś 2 miesiące temu miałem sprzeczkę dotyczącą gwarancji. Tak długo by pamiętał i robił takie czekanie celowo ?
: piątek 22 cze 2018, 18:20
autor: @GUTEK@
Poczekaj jeszcze parę dni będziesz miał na śledzeniu cancelled wtedy założysz spór. O coś takiego:
2018.06.15 23:33 (GMT-7): Shipment cancelled
2018.06.03 14:42 (GMT-7): Waiting for pick up
: sobota 23 cze 2018, 10:13
autor: skaktus
Oki. Poczekam jeszcze parę dni i jak coś zamówię to samo na inny adres.
EDIT
I pojawiło się anulowanie. Jaki wybrać powód otwarcia sporu ? Tracking problem, custom problem ? Bo wrong adress nie wchodzi w grę...
EDIT2
Zwrot pieniędzy przyznany w jakieś 2 godziny. Kupować raz jeszcze u tego samego sprzedawcy ?
: czwartek 27 wrz 2018, 16:58
autor: Rysiu.
Ktoś się spotkał z takim przypadkiem że przesyłka idzie najpierw z jednym numerem śledzenia jednym przewoźnikiem a potem dostaje inny numer i idzie China Post?
Gdybym nie znalazł strony
https://packageradar.com/ to bym nawet o tym nie wiedział, ani w śledzeniu na aliexpress ani w 17track.net nie pokazywało takiej informacji.
Edit: To jest jakiś rekord, doszła w 13 dni :O
: niedziela 13 sty 2019, 13:44
autor: skaktus
Pytanie, co sądzicie o takiej paczce. Zamówiłem w tygodniowym odstępie przesyłki z ali. Przesyłka z 30 grudnia do dnia dzisiejszego w trakingu na ali ma info o braku dostępności śledzenia, mimo wyboru paczki z śledzeniem i nadaniem numeru LF469115026CN. Paczka (zakup) z 6 stycznia już jest widoczny w trakingu i widać że wyleciała już z Chin.
Jak myślicie, zakładać już spór do paczki z 30 grudnia czy czekać ?
: niedziela 13 sty 2019, 21:12
autor: marekwoj
Miałem tak, wybrałem przesyłkę rejestrowaną, sprzedawca wprowadził numer rejestrowany, a w śledzeniu nic. Już miałem spór zakładać, a tu przyszła z zupełnie innym, nie rejestrowanym numerem.
: niedziela 20 sty 2019, 17:54
autor: skaktus
Cześć.
Kolejne pytanie do Was - przesyłka o której wspominałem, wysłana 30 grudnia, wciąż jest niedostępna w śledzeniu.
Inna przesyłka, też rejestrowana, zakupiona tydzień później - 6 stycznia już jest w Polsce i ma status "w drodze".
Jak sądzicie, założyć spór i żądać zwrotu gotówki ? Trochę jestem zirytowany tym, że wybrałem ofertę z droższą wysyłką rejestrowaną a nic wciąż nie mam. Różnica pomiędzy ofertami była spora - towar + paczka nierejestrowana = 5 dolarów, ta sama oferta ale z paczką rejestrowaną to już prawie 10 dolarów.
Co wy na to ?