DealExtreme - zakupy
Mam zagwozdkę. Z miesiąc temu z powodu bardzo długiego czekania na paczkę po korespondencji z DX anulowałem zamówienie i dostałem zwrot z PP. Dziś zamiast oczekiwanej innej paczki dotarła ta "anulowana". Zamówienie za ok 20$, odesłanie do HK (priorytet z deklaracją wartości) ok 25zł czyli zgodnie z PP ok 8$.
Nie wiem czy DX dostaje za takie numery od swojej poczty zwrot wartości,jednak wolałbym załatwić to normalnie. Nie wiem co im zaproponować - przedpłatę przez PP 8$ i odsyłam paczkę czy zaproponować obniżenie ceny o te 8$. Towar jest mi średnio potrzebny, po anulowaniu tamtego zamówienia ściągnąłem go z innego sklepu, w 8 dni....
Miał ktoś z Was taką sytuację?
Nie wiem czy DX dostaje za takie numery od swojej poczty zwrot wartości,jednak wolałbym załatwić to normalnie. Nie wiem co im zaproponować - przedpłatę przez PP 8$ i odsyłam paczkę czy zaproponować obniżenie ceny o te 8$. Towar jest mi średnio potrzebny, po anulowaniu tamtego zamówienia ściągnąłem go z innego sklepu, w 8 dni....
Miał ktoś z Was taką sytuację?
Pozdrawiam, Tomasz
Zaraz mnie coś trafi... W którym formularzu mogę zadać im moje pytanie?
http://services.dealextreme.com/
Praktycznie wszystkie dotyczą konkretnych sytuacji i najczęściej są tylko opcje do wyboru bez możliwości opisania problemu. Jeszcze chwila i trzepnę paczkę w szufladę i zaczekam na ich reakcję
http://services.dealextreme.com/
Praktycznie wszystkie dotyczą konkretnych sytuacji i najczęściej są tylko opcje do wyboru bez możliwości opisania problemu. Jeszcze chwila i trzepnę paczkę w szufladę i zaczekam na ich reakcję
Pozdrawiam, Tomasz
Sam kiedyś miałem taką sytuację. Przyszła paczka którą anulowałem i za która dostałem już zwrot. Staram się być uczciwy więc napisałem do Dx że przysłali mi paczkę przez pomyłkę. Ku mojemu zdziwieniu odesłali mnie do innego działu. W tym tez coś kręcili że to nie ich sprawa. W końcu to dx powinien się starać o wyjaśnienie sprawy, więc sprawa wisi w moich listach do działu obsługi około roku. Bogaty sklep, nie straci na paczce za 20$.
Kiedyś oglądałem dokument w którym Chinki pracowały po 14-18h dziennie za śmieszne pieniądze a szefowie sprzedawali towar za wielokrotność ich pensji. Tamte robiły korale, może z latarkami jest inaczej. Czasem jak anuluje zamówienie zastanawiam się czy Ktoś dostaje po ...piiii....
Kiedyś oglądałem dokument w którym Chinki pracowały po 14-18h dziennie za śmieszne pieniądze a szefowie sprzedawali towar za wielokrotność ich pensji. Tamte robiły korale, może z latarkami jest inaczej. Czasem jak anuluje zamówienie zastanawiam się czy Ktoś dostaje po ...piiii....
... i wszystko jasne
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
Wysłałem przez "Package not received", najpierw komunikaty że zamówienie anulowane, ale w końcu przeszło. Zobaczymy co odpiszą.freebike pisze:Sam kiedyś miałem taką sytuację. Przyszła paczka którą anulowałem i za która dostałem już zwrot. Staram się być uczciwy więc napisałem do Dx że przysłali mi paczkę przez pomyłkę. Ku mojemu zdziwieniu odesłali mnie do innego działu. W tym tez coś kręcili że to nie ich sprawa.
Pozdrawiam, Tomasz
Staram się być uczciwy w życiu, choć mogłem dosłownie potraktować paczkę z napisem "gift". Na odpowiedź nie będę czekał w nieskończoność, mam nadzieję że szybko znajdziemy sensowne rozwiązanie.karlosboy pisze:Jedno jest pewne
Wyjaśnienie wszelkich nie jasności z DX nie zależnie od tego kto jest stratny są bardzo trudne...
Pozdrawiam, Tomasz
TMK, moim zdaniem przesadzasz... To tylko 20$. Myślisz, że sklep którego dzienne obroty są na poziomie kilku tysięcy dolarów się tym przejmie? Stracisz tylko swój czas na pisanie tych wiadomości, bo szczerze wątpię aby w końcu poprosili o jej odesłanie.
Jeśli o mnie to chodzi to bym nawet palcem nie ruszył aby im z powrotem odesłać tę paczkę. Potraktował bym to jako rekompensatę za to, że mają taki burdel z zamówieniami i, że czeka się na nie miesiąc.
Ale rób jak tam sobie uważasz...
Jeśli o mnie to chodzi to bym nawet palcem nie ruszył aby im z powrotem odesłać tę paczkę. Potraktował bym to jako rekompensatę za to, że mają taki burdel z zamówieniami i, że czeka się na nie miesiąc.
Ale rób jak tam sobie uważasz...
Dziwny jestem Dla mnie 20$ jest jakąś tam kwotą, dla żuczka u nich pracującego pewnie też. Przecież nie będę się w nieskończoność dobijał o zwrot, jak nie odpowiedzą do końca miesiąca zamknę ticket i ktoś z rodziny dostanie prezent pod choinkę. Jak gift, to giftevolucja pisze:TMK, moim zdaniem przesadzasz... To tylko 20$.
Ale rób jak tam sobie uważasz...
Na sprzedaż w sklepiku i tak będę miał za parę dni solarforca l2 z XPG i chyba coś tam jeszcze.
Pozdrawiam, Tomasz
Witam
A u mnie dziś ciekawostka.
"The item (RT073288165HK) was posted on 10-Nov-2010"
A przesyłka dziś przyszła do domu, mimo iż "processed" nie było, a o "left" nie wspominając.
Nie traćcie nadziei na Wasze SKU
Pozdrawiam
A u mnie dziś ciekawostka.
"The item (RT073288165HK) was posted on 10-Nov-2010"
A przesyłka dziś przyszła do domu, mimo iż "processed" nie było, a o "left" nie wspominając.
Nie traćcie nadziei na Wasze SKU
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.