Strona 74 z 108

: poniedziałek 01 wrz 2014, 00:03
autor: tobias1
No dobra... 21 sierpnia dostałem maila i wysyłce, numer do trackingu na SingPost, i wszystko byłoby pięknie gdyby do dzisiaj ten tracking nie działał. No nie ma, na stronie SingPost nie znajduje tego numeru i guzik. Ktoś wie o co może chodzić?

: poniedziałek 01 wrz 2014, 22:26
autor: Mayex
Witajcie miłośnicy światła i prądu :D jestem tu nowy i pragnę się z wszystkimi przywitać. Jestem zapalonym konstruktorem wszelkiego co kreatywne i daje mi to dużo satysfakcji. Po ojcu mam wrodzoną smykałkę do modyfikacji i myślę ze na tym forum znajdę wiele inspiracji do tego :D ostatnio napaliłem się na latarkę i może sobie niedługo sprawię jakąś, dlatego trafiłem na to forum i widzę ze to kopalnia wiedzy wszystkiego co związane z elektryka i elektroniką. To tyle slow wstępu, przechodzę do tematu ;)

Spróbuj na 17track.net.
Moja paczka została wysłana 27 sierpnia. Orientujecie się kiedy może dotrzeć? Pierwszy raz zamawiam coś przez FastTech. Mój nr przesyłki RQ267058949SG.

: poniedziałek 01 wrz 2014, 22:54
autor: ElSor
Mayex pisze:Moja paczka została wysłana 27 się. Orientujecie się kiedy może dotrzeć?
ok 10 września +/- 2 dni.

: czwartek 04 wrz 2014, 10:52
autor: witos
U mnie również szczęśliwy koniec historii.
22.08-zamówienie
2014-08-29 14:45, Despatched to overseas
2014-09-02 09:16, Item arrived, WER Warszawa
2014-09-03 18:21, Package sent, WER Warszawa
2014-09-04 01:06, Item arrived, WER Rudna Mała
2014-09-04 05:01, Package sent, WER Rudna Mała
2014-09-04 07:01, Item arrived, UP Przemyśl 2
2014-09-04 09:00, Paczuszka w moich łapkach :wink:

p.s. jak pisałem wcześniej dosyć długi czas od momentu Packaging - Despatched to overseas (4 dni)

: czwartek 04 wrz 2014, 18:16
autor: hackman
witos pisze:p.s. jak pisałem wcześniej dosyć długi czas od momentu Packaging - Despatched to overseas (4 dni)
W tym czasie paczka pokona drogę od Chin do Singapuru :roll:

: poniedziałek 08 wrz 2014, 16:47
autor: bobo100
Czy zamawiając latarkę Solarstorm x2, paczka pójdzie dłużej ze względu na to, że razem z latarką jest pakiet akumulatorów?

: poniedziałek 08 wrz 2014, 17:24
autor: arekm
Dodajesz do koszyka, checkout i patrzysz jakie masz opcje dostawy. Jak airmail to widocznie pchają pocztą lotniczą - będzie "normalnie".

Jak surface to 3-4 mce.

ps. poczta malezyjska zrobiła raz taki numer, że przekierowała przesyłki lotnicze na statek... i od maja czekamy na nie

: wtorek 09 wrz 2014, 09:27
autor: Feru
U mnie dalej paczki nie ma już 2 mc. Druga odpowiedz.

Sorry for making you wait so long.

As many of you are aware of, Malaysia post changed some of FastTech's shipped packages from registered airmail to registered surface mail, without notifying us in advance and requesting for our (and customer's) consent.

In this case, we will contact the Malaysia post to see if your parcel was shipped by surface mail or not. This process needs about 7-10 business days. Would you please remind us on that day?

If you parcel really shipped by surface mail after confirming, we will offer a compensation as per policy. For more details, please refer to:

http://www.fasttech.com/forums/shipping ... ckages-via

: wtorek 09 wrz 2014, 12:12
autor: arekm
Pocztą filipińską miałem wysłaną paczkę z ogniwami z fasttechu (zamówienie z końca lipca). Dziś fasttech zrobił zwrot kasy bo paczka wróciła do nich :/

Tracking wygląda tak:
Origin Country - Philippines:Tracking Consuming:1404 Millisecond
2014-08-15 10:22, Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES
2014-08-05 17:19, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-08-01 18:48, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-08-01 18:22, Posting of item, PHILIPPINES

Z innych ciekawostek - dziś fasttech przy zamówieniach ogniw do PL zeznaje:
"Hong Kong Post Surface Mail - unavailable for this shipping address"
czyli nie da się w ogóle zamówić od nich ogniw do PL ;/

EDIT: Z "unavailable for this shipping address" to okazało się tylko błąd u nich w interfejsie.

: wtorek 09 wrz 2014, 14:39
autor: lorak
Również zamawiałem pocztą filipińską i dzisiaj taka niespodzianka na mnie czekała:

Thank you for ordering FastTech.com.

You have selected Philippines Post to ship one of the recent orders you
placed at FastTech. Even though FastTech shipped your package as quickly as
we could, we are sorry to tell you that your package has not made much
progress at the shipper.

We deeply apologize for this. FastTech has removed Philippines Post as a
shipping method to prevent further problems with them and instead of making
you wait further, FastTech would like to cancel your order for a full
refund according to your order's payment method to facilitate the process.

If you still want the item, please simply order those items again. External
battery can be shipped by registered surface mail via Hong Kong post only
at the moment. This shipping service takes 45-60 days for delivery typical.
You may order external battery separately in this case. For other items,
the available airmail shipping service will be offered for selection in
checkout.

As this ticket is served for notification purpose only, we are closing it
now to avoid redundant tickets. If you have not received the refund within
24 working hours from this email, or you have any questions with the
refund, please kindly open a new ticket and we will check on it.

Thank you for your time and understanding.

: wtorek 09 wrz 2014, 20:50
autor: Fluxor
PayPal zakończył spór takim stwierdzeniem:

"W odpowiedzi na roszczenie sprzedający przekazał dowód wysyłki, który
wskazuje, że przedmiot transakcji został wysłany. Ponieważ otrzymaliśmy od
sprzedającego dowód nadania przedmiotu, nie możemy cofnąć transakcji ani
dokonać zwrotu pieniędzy. Zachęcamy do dalszej współpracy ze sprzedającym w
celu polubownego rozstrzygnięcia tego sporu."

: wtorek 09 wrz 2014, 21:08
autor: zeman0
Witam wszystkich i pragnę się przywitać.

ale do rzeczy..
Fluxor pisze:PayPal zakończył spór takim stwierdzeniem:

"W odpowiedzi na roszczenie sprzedający przekazał dowód wysyłki, który
wskazuje, że przedmiot transakcji został wysłany. Ponieważ otrzymaliśmy od
sprzedającego dowód nadania przedmiotu, nie możemy cofnąć transakcji ani
dokonać zwrotu pieniędzy. Zachęcamy do dalszej współpracy ze sprzedającym w
celu polubownego rozstrzygnięcia tego sporu."
Zostałeś potraktowany przez PP dokładnie tak samo jak ja czyli zlany..
Zastanawiam się nad odwołaniem od ich decyzji bo co będzie jak faktycznie paczka nie dotrze..? :twisted:

: wtorek 09 wrz 2014, 22:23
autor: Fluxor
Gdzie się odwołuje od ich decyzji?

: środa 10 wrz 2014, 09:36
autor: Uka
Chyba FT spada z jakością. Na Banggood niedoszły do mnie 2 paczki nie rejestrowane i serwis wysłał drugi raz.

: środa 10 wrz 2014, 09:52
autor: zeman0
Fluxor pisze:Gdzie się odwołuje od ich decyzji?
Do samego PP. Takie mi powiedziała miła pani na infolini.