Strona 73 z 99

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:07
autor: Premislaus
Fluxor pisze:DXa nie lubi poczta bo paczki od nich leza i laza zanim wyleca do Polski
Rozumiem, że jednych się lubi a innych nie. Ale 3 tygodnie trzymać przesyłkę to przegięcie.

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:09
autor: TMK
Komarek34 pisze:Ja swojej też nie bronię-tylko nie lubię uogólnień.Napisałem Ci co masz zrobić ze swoim listonoszem :kijemgo: To raczej jedyny sposób na wrzoda :)
Żeby to takie proste było ;) Obecnego listonosza lubię i jemu kuku nie zrobię. Jakiś czas temu wyłuszczyłem naczelniczce problem długich przesyłem na ich poczcie, a wiem że próbowała zgonić na listonosza. Tylko, że... Paczkę biorę na adres pracy i mam ją w 2-3 dni, do domu drugie tyle.

Focal jakoś skojarzył mi się z car audio ze stanów :) Focalprice ma jakieś niespodzianki w tle, czy można w miarę bezproblemowo zamawiać?

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:12
autor: Komarek34
Sklep fajny,moim zdaniem lepsza obsługa niż na DX. Tylko skromniejszy asortyment.Niestety :)

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:13
autor: Fluxor
Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:29
autor: evolucja
Odpowiedź dotyczącą poczty wysłałem w wątku o poczcie, bo znowu dyskusja zeszła na jej temat :razz:

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:33
autor: Premislaus
No to dobra, skrobną maila do DE z prośbą o interwencję, zobaczymy co odpiszą. Jak nie, trudno - ostateczność :evil:

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:35
autor: Komarek34
Fluxor pisze:Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.
Na przykład folderki w dobrej cenie-i całkiem przyzwoite :)

: poniedziałek 15 lis 2010, 19:59
autor: Premislaus
a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...

: poniedziałek 15 lis 2010, 20:04
autor: TMK
Premislaus pisze:a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...
Ostatnio często, ale na komputerze w pracy. W domu zawsze jest ok. W pracy chyba są zablokowane ciasteczka dla użyszkodników. Sprawdź u siebie konfiguracje przeglądarki, firewalla i co tam jeszcze możesz mieć do blokowania/filtrowania netu.

: poniedziałek 15 lis 2010, 20:22
autor: Calineczka
hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?

: poniedziałek 15 lis 2010, 20:39
autor: Komarek34
Ja czekam na odpowiedź-napiszę jak się odezwą

: poniedziałek 15 lis 2010, 21:13
autor: TMK
Calineczka pisze:hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?
Standardowa odpowiedź nr 5 ;)
"With Thanksgiving Day and Christmas approaching, there has been a significant increase recently in outbound airmail traffic.so that your package has been delayed in HK post,

Could you please wait another 5 days? If the status hasn;t been changed in HK post website, please inform us and we will follow up on it "
Po paru dniach ponowiłem pytanie i :
"Please give us 3 days to make a claim with HK post . As long as we get the compensation from them ., we will resend this parcel or give the money back to you "
Poprosiłem o zwrot wpłaty i czekam nadal na nią.
Za to w niedzielę anulowałem jedno z zamówień i już dzisiaj miałem zwrotke z paypala. Ot DX ;)


ps. strona Kai padła?

: poniedziałek 15 lis 2010, 22:42
autor: Komarek34
Czytając to widzę,że zawsze mają doskonałe wytłumaczenia.Zresztą kiedyś przy mojej reklamacji było to samo-grzeczne przeprosiny,propozycja upustu 6%, w końcu prośba o cierpliwość. Oni już tak po prostu mają :roll:
Dlatego chyba od razu w czwartek napiszę o zwrot kasy.
A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu. :)

: poniedziałek 15 lis 2010, 22:54
autor: Pikom
Komarek34 pisze:A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu. :)
Generalnie radzę nie generalizować ;) Powiem tak - zamawiam dość długo na Kai i DX, także w innych sklepach / u innych osób z tej części świata i wiele zależy od okresu / przypadku. Jak do tej pory miałem więcej problemów z zaginięciami przesyłek / opóźnieniem przesyłki / wycofaniem towaru z oferty po pobraniu kasy / podniesieniem ceny po pobraniu kasy a przed wysłaniem przedmiotu / zwrotem za nienadesłany sprzęt z Kai niż z DX... I to zdecydowanie więcej. Nie twierdzę, że to jakoś zmienia Wasze doświadczenia z DX, ale radzę uważać na każdy z tych tanich sklepów bo wszędzie mogą zdarzać się różne sytuacje, nie tylko na DX.

: poniedziałek 15 lis 2010, 22:59
autor: rzadki
na pocieszenie dodam że zamówienie złożyłem 26.09.2010
status packing od 10.10.2010,
wysłano 15.10.2010
w Polsce 7.11.2010
w moich rączkach 10.11.2010

czyli 1,5 miesiąca