: poniedziałek 15 lis 2010, 19:07
Rozumiem, że jednych się lubi a innych nie. Ale 3 tygodnie trzymać przesyłkę to przegięcie.Fluxor pisze:DXa nie lubi poczta bo paczki od nich leza i laza zanim wyleca do Polski
...czyli forum miłośników światełek... ;-)
https://www.swiatelka.pl/
Rozumiem, że jednych się lubi a innych nie. Ale 3 tygodnie trzymać przesyłkę to przegięcie.Fluxor pisze:DXa nie lubi poczta bo paczki od nich leza i laza zanim wyleca do Polski
Żeby to takie proste było Obecnego listonosza lubię i jemu kuku nie zrobię. Jakiś czas temu wyłuszczyłem naczelniczce problem długich przesyłem na ich poczcie, a wiem że próbowała zgonić na listonosza. Tylko, że... Paczkę biorę na adres pracy i mam ją w 2-3 dni, do domu drugie tyle.Komarek34 pisze:Ja swojej też nie bronię-tylko nie lubię uogólnień.Napisałem Ci co masz zrobić ze swoim listonoszem To raczej jedyny sposób na wrzoda
Na przykład folderki w dobrej cenie-i całkiem przyzwoiteFluxor pisze:Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.
Ostatnio często, ale na komputerze w pracy. W domu zawsze jest ok. W pracy chyba są zablokowane ciasteczka dla użyszkodników. Sprawdź u siebie konfiguracje przeglądarki, firewalla i co tam jeszcze możesz mieć do blokowania/filtrowania netu.Premislaus pisze:a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...
Standardowa odpowiedź nr 5Calineczka pisze:hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?
Po paru dniach ponowiłem pytanie i :"With Thanksgiving Day and Christmas approaching, there has been a significant increase recently in outbound airmail traffic.so that your package has been delayed in HK post,
Could you please wait another 5 days? If the status hasn;t been changed in HK post website, please inform us and we will follow up on it "
Poprosiłem o zwrot wpłaty i czekam nadal na nią."Please give us 3 days to make a claim with HK post . As long as we get the compensation from them ., we will resend this parcel or give the money back to you "
Generalnie radzę nie generalizować Powiem tak - zamawiam dość długo na Kai i DX, także w innych sklepach / u innych osób z tej części świata i wiele zależy od okresu / przypadku. Jak do tej pory miałem więcej problemów z zaginięciami przesyłek / opóźnieniem przesyłki / wycofaniem towaru z oferty po pobraniu kasy / podniesieniem ceny po pobraniu kasy a przed wysłaniem przedmiotu / zwrotem za nienadesłany sprzęt z Kai niż z DX... I to zdecydowanie więcej. Nie twierdzę, że to jakoś zmienia Wasze doświadczenia z DX, ale radzę uważać na każdy z tych tanich sklepów bo wszędzie mogą zdarzać się różne sytuacje, nie tylko na DX.Komarek34 pisze:A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu.