Strona 8 z 21

: niedziela 04 paź 2009, 13:51
autor: Logic
Od 1 października mają święto narodowe. "Utworzenie Chińskiej Republiki Ludowej". Od jutra powinni już normalnie działać.

: niedziela 04 paź 2009, 21:54
autor: Calineczka
Logic pisze:Od jutra powinni już normalnie działać.
myślę że słowo normalnie może miec tu wieeeele znaczeń :mrgreen:

: poniedziałek 05 paź 2009, 11:39
autor: Logic
Calineczka pisze:myślę że słowo normalnie może miec tu wieeeele znaczeń :mrgreen:
No tak, "normalnie" według ich miary,a nie naszej. A u nich "normalnie" to 2 tygodnie czekania na pakowanie, a potem pakowanie(ze 3 dni), albo dalsze czekanie na pakowanie. Niestety nie wyrabiają się i terminy mają coraz dłuższe. Wszystkie moje zamówienia mają minimum 2 tygodnie dojrzewania w ich bazie danych. Ale zauważyłem, że skarga na forum powoduje pakowanie jeszcze tego samego dnia hehe.

: poniedziałek 05 paź 2009, 20:58
autor: Calineczka
Logic pisze:zauważyłem, że skarga na forum powoduje pakowanie jeszcze tego samego dnia hehe.
dobre ;-)
Na anszym czy ich forum?
:mrgreen:

: poniedziałek 05 paź 2009, 23:38
autor: Logic
Calineczka pisze:
Logic pisze:zauważyłem, że skarga na forum powoduje pakowanie jeszcze tego samego dnia hehe.
dobre ;-)
Na anszym czy ich forum?
:mrgreen:
na ichnim :)

: środa 07 paź 2009, 22:09
autor: gmpst2000
W której sekcji się skarżysz? Podaj link, to chętnie i ja się wyżalę ;-)

P.S. Zrobiłem anulowanko poprzedniego zamówienia i zamówiłem to samo tylko w 3. paczkach po 35 USD każda. Są już w fazie kompletowania zabawek. Dodatkowo brakuje mi w ich systemie informacji, na które szpeje z zamówienia czekam w statusie PENDING lub WAITING 4 SUPPLIER.

Coś im nie idzie pakowanie.

Status na 09.10.2009 - ORDER RECIEVED - IN STOCK a wewnątrz zamówień od trzech dni mam READY. Ktoś coś miał takiego? Jak długo?

Status na 12/10/2009 - PACKAGING!!!

Status na 15.10.2009 - Send by tracking....

Status na 17.10.2009 - The item (...) left Hong Kong for its destination on 17-Oct-2009

Zamówienie dotarło do mnie 22.10.2009 ! Niestety cło i vat wpadły.

: poniedziałek 12 paź 2009, 20:28
autor: wojtasss75
Witam.Założyłem sobie konto na PP ,zarejestrowałem się na DX ,kupiłem latarki za 41 $ .Nie wiem jak mam zobaczyć status zamówienia (w moim wieku w szkole ruskiego uczyli)Nie wiem co i po co wpisywać w ramce obok Truck Order.Może mam tylko cierpliwie czekać aż ci mali coś wyślą??????

: poniedziałek 12 paź 2009, 22:02
autor: Pyra
Witam
Po potwierdzeniu zamówienia dostałeś maila z fragmentem treści:
"Dear ..... ,

We have successfully received your order. We will process it as soon as
possible and send you a Shipment Notice email when your item(s) ship.

Order Date: 10/12/2009

Order Number: 101285DI
Transaction ID: 6V********22783U
"


Numer zaznaczony na czerwono kopiujesz i wstawiasz w pole:

Order or Receipt #

Potem niżej podajesz email.
Klikasz Track Order

I już po chwili.....

Pozdrawiam

PS: Nie mam tam konta, więc drugiej metody Ci nie wytłumaczę

: wtorek 13 paź 2009, 07:38
autor: wojtasss75
Niestety zapłaciłem przez PP ale potwierdzenia nie dostałem od soboty.Czy potwierdzenie wysyłane jest automatycznie?

: wtorek 13 paź 2009, 07:53
autor: Pyra
Tak.
Potwierdzenie zawsze otrzymywałem prawie natychmiastowo, zarówno z DX jak i PP z nr tranzakcji itp.

: wtorek 13 paź 2009, 11:49
autor: jezjacek
Z PP praktycznie natychmiast (10 min) z dx czasami później, raz dostałem następnego dnia. Jeśli nie dostałeś potwierdzenia z pp to sprawdź czy w ogóle obciążyli Twoje konto transakcją.

: wtorek 13 paź 2009, 14:51
autor: wojtasss75
Już wiem w czym może być błąd.Konto na PP mam na emaiu z tlena a na DX z yahoo,a w email musi być chyba ten sam????????????Czy może ktoś ma podobną sytuację??

: środa 14 paź 2009, 05:53
autor: Pyra
wojtasss75 pisze:Już wiem w czym może być błąd.Konto na PP mam na emaiu z tlena a na DX z yahoo,a w email musi być chyba ten sam????????????Czy może ktoś ma podobną sytuację??
DX odnajduje konto PP przez email, więc być może wogóle nie kupiłeś... :roll:

: środa 14 paź 2009, 07:39
autor: wojtasss75
Wydaje mi się że kupiłem .Mam numer tranzakcji ,podliczyło mi wszystkie rzeczy ,zamieniło zł na dolary.Nie dostałem tylko od DX emaila zwrotnego z orderem.Na koncie PP ma teraz minus to co zapłaciłem w DX.Może ktoś rozumie więcej po angielsku i poradzi mi co mam zrobić.

: środa 14 paź 2009, 12:22
autor: bogas
"wojtasss75"
Czekać spokojnie na potwierdzenie, sprawdzić, czy nie ma w spamie tej wiadomości, a jak masz problemy z angielski, polecam http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#
Pozdrawiam