Strona 8 z 14
: wtorek 14 lip 2015, 05:40
autor: 1984
No i pan Chińczyk napisał mi że nie będzie s80
Wydaje mi się, że od początku ściemniali z tym że producent nie dostarczył latarek. Co ciekawe odpisał mi na tiketa; nie raczyli mnie poinformować że nie będzie s80. Ciekawe ile bym czekał jak bym nie napisał im tego tiketa.
: wtorek 14 lip 2015, 05:40
autor: 1984
No i pan Chińczyk napisał mi że nie będzie s80
Wydaje mi się, że od początku ściemniali z tym że producent nie dostarczył latarek. Co ciekawe odpisał mi na tiketa; nie raczyli mnie poinformować że nie będzie s80. Ciekawe ile bym czekał jak bym nie napisał im tego tiketa.
: wtorek 14 lip 2015, 06:47
autor: WojtekErnest
fxxx pisze:To nie tak, gearbest to dobry sklep .
Chyba zbyt dużo tych ujawnionych problemów w tym sklepie. A ile mają wobec tego inni ?
: wtorek 14 lip 2015, 11:35
autor: darol
Ogólnie wpadki się zdarzają, reklamowałem też towary na fasttech czy banggood, ale tam obsługa działa błyskawicznie i nie mam żadnych zastrzeżeń,
widać chęć załatwienia sprawy na korzyść klienta.
Gearbest działa inaczej przynajmniej wobec mnie.
Najpierw wciska, że "tak ma być", potem nie odpowiada przez 12 dni - musiałem postraszyć, że zamieszczę na budgetlight szczegółową recenzję "oszukanej latarki" dopiero wtedy odpisali, że prześlą produkt raz jeszcze lub zwrócą kasę na GB wallet.
Nie podoba mi się u nich, że trzeba udowadniać rzeczy oczywiste i niepotrzebnie się szarpać.
: wtorek 14 lip 2015, 19:13
autor: Manekinen
No właśnie, na takim BG jak sprzedają chłam to doskonale o tym wiedzą i często załatwiają sprawę od ręki, bez żadnych dowodów nieprawidłowości. A tutaj chyba mają nas za idiotów, dla mnie jest to uwłaczające że wciskają mi tak słabą ściemę, nie mam IQ na poziomie grzebienia czy żelazka i na prawdę trzeba nieźle zakombinować żeby mi coś wmówić
: wtorek 14 lip 2015, 20:39
autor: Serkules
Ostatecznie pieniądze wróciły na moje konto w całości. Wkurzony natomiast jestem podejściem do klienta.
Jeśli sklep nie ma towaru na stanie, to powinien NIEZWŁOCZNIE poinformować klienta o problemach MAILOWO a nie czekać, aż klient się upomni. Nie każdy klient ma czas trzy razy dziennie sprawdzać "tickety" na swoim profilu.
Jeśli klient upomni się o zwrot pieniędzy za niewysłany towar, to sklep powinien BEZ DYSKUSJI odesłać pieniądze.
Strat finansowych nie ma, ale smród pozostał. Straconego czasu na uruchomienie całej procedury zwrotu gotówki nikt mi nie zwróci.
: wtorek 21 lip 2015, 21:59
autor: Manekinen
Po 1,5 miesiąca czekania na
wysyłkę odechciało mi się, napisałem żeby oddali kasę. Przelewają z powrotem na pp 100% kwoty czy oddają to w ramach tych swoich wewnętrznych punktów/kuponów czy może coś kombinują?
Staram się nie wystawiać opinii po pierwszym nieudanym zakupie, bo nawet najlepsi popełniają błędy. Kiedyś w odległej przyszłości (tzn jak ktoś wrzuci coś fajnego do "dobra cena") znów spróbuję coś kupić
: wtorek 21 lip 2015, 22:06
autor: fxxx
napisz im że chcesz zwrot na paypal, praktycznie od razu robią. Ja nawet trochę zarobiłem
: środa 22 lip 2015, 17:23
autor: Manekinen
Nie pisałem na co chcę zwrot, i want my money back *****
Napisali że jeśli to PP to będzie 3-7 dni roboczych, jeśli karta to do 30 dni. Ale wow, strona supportu zaczęła działać pod chrome. Na stronie produktu "Ships within 4-10 business days" i "out of stock". Ale mają rozmach.
: czwartek 30 lip 2015, 14:39
autor: 1984
Ja już mam kase na koncie paypal.
Po bardzo długim czekaniu na odpowiedz na tiketa założyłem spór i kasa wróciła w kilka godzin:).
Totalna olewka klienta i struganie głupa do końca.
: niedziela 02 sie 2015, 03:36
autor: szakalaka
Witam
Koledzy możecie coś poradzić na darmowy zakup takiego namiotowego
świecidełka .Mniejsze mnie nie obchodzą . Wie ktoś może co to jest warte ?
Za wysyłkę chcą:: Standard Shipping 6 - 8 business days $48.00 (26% off)
A może gdzieś indziej ta lampa jest ?
Pozdro
Andrzej
: poniedziałek 03 sie 2015, 20:36
autor: mappy
Zamawiałem coś takiego:
High Quality T200 Qi Wireless Charger Transmitter- do Nokii 735(dziala doskonale)
Xiaomi Pocket 10000mAh- powerbank
Xiaomi Piston 3- słuchawki
Xiaomi USB- lampka
ROCKBROS- okulary
16.07.2015- wysyłka
18.07.2015- pierwsze pojawienie się w trackingu
31.07.2015- przesyłka dostarczona
Jedyny mankament to zbite jedno szkiełko. Oprawki plus 5 szkiełek w tym jedno zbite, wiec będą działać.
Zdjęcia pewnie zrobię ale poza jakimś kuponem na nic nie liczę.
Reszta elektroniki działa. Wszystko oryginalne. Cenowo oczywiście przystępnie.
Czekam jeszcze na jedną przesyłkę bez trackingu. Zamówienie tego samego dnia co tutaj przedstawione. Natomiast wysyłka była 23.07.2015. Zobaczymy może w trzy tygodnie przyjdzie.
: wtorek 04 sie 2015, 14:57
autor: SYLAR
witam,
mam pytanie: jak to jest z gearbest, warto do nich pisać wiadomości czy lepiej otworzyć spór na PayPal? ponieważ zamówiłem latarkę 40 dni temu i przesyłki nadal nie otrzymałem. na otworzenie sporu jest 45 dni?
: wtorek 04 sie 2015, 16:47
autor: ptja
C8? Ja czekam na swoją od bodajże 15 czerwca, więc dla pewności otworzyłem spór w PP zanim upłynęło 45 dni. Jeśli latarka przyjdzie, to zamknę spór, a jeśli nie przyjdzie to zobaczymy co dalej.
: wtorek 04 sie 2015, 17:10
autor: fxxx
jak bez trackingu to otwierajcie spór i tyle.