Strona 70 z 99

: czwartek 11 lis 2010, 16:05
autor: Komarek34
Racja Pikom.
A co do DX-muszę z przykrością stwierdzić,że mają ostatnio przestoje. I poczta w HK też. Dlatego wolę Focala-oczywiście jak mają ten sam towar :)
Zamówiłem dzisiaj na DX 2 przesyłki - zobaczymy kiedy dojdą :lol:

: czwartek 11 lis 2010, 19:10
autor: Paluch
Pikom pisze:Koledzy,

Wydzieliłem ostatnie posty do osobnego wątku. Proponuje nie mieszać dyskusji o Poczcie z informacjami o działaniu DealExtreme bo po jakimś czasie nikt nic nie będzie rozumiał z poprzeplatanych wątków...
Gdzie jest ten osobny wątek? :)


Na http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/genresult.jsp mam informacje:
Destination - Poland
The item (RT071612876HK) was posted on 25-Oct-2010.

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective destinations. You can connect to the mail tracking website of the destinations below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.
To oznacza, ze została wysłana, czy ze nadal lezy na poczcie?

Mam nadal czekac czy pisac do DX?

: czwartek 11 lis 2010, 19:24
autor: Komarek34
Takie info z poczty HK jest na przesyłkach,które już do mnie wyleciały " left Hong Kong for its destination on ... "

: czwartek 11 lis 2010, 19:31
autor: TMK
Paluch pisze: The item (RT071612876HK) was posted on 25-Oct-2010.
To oznacza, ze została wysłana, czy ze nadal lezy na poczcie?

Mam nadal czekac czy pisac do DX?
Zależy od Twojej cierpliwości. Ja po 3 tygodniach oglądania tego komunikatu napisałem ponownie do DX i zaproponowali wysłanie nowej paczki lub zwrot wpłaty.

: czwartek 11 lis 2010, 19:37
autor: Komarek34
Ogólnie rzecz biorąc,nie ma co zaczynać dyskusji z DX zanim nie upłynie 14 dni od wysyłki ze sklepu. Dni roboczych oczywiście :)

: czwartek 11 lis 2010, 21:27
autor: Paluch
I jaką opcję wybrałeś? Wysłanie nowej czy zwrot? Jezeli wysłanie nowej to wyprzedzam pytanie - czy doszła w koncu?

14 dni roboczych mija jutro. Wiec jezeli nie dojdą jutro, to do nich napiszę. Rozumiem, ze trzeba pisac przez http://services.dealextreme.com/ -> packgage not recived ?

Ale zeby zamówić 3 paczki i nie otrzymac zadnej? Absurd.

U nas na poczcie takich jaj nie ma - chociaz tez niejednokrotnie w kulki leci, to nie w takiej ilosci i nie tak bezczelnie. Dla porównania kiedys zamówiłem słuchawki ze sklepu w Singapurze. Doszły po 3 dniach poleconym za 3$ (oczywiscie w cenie produktu).

: czwartek 11 lis 2010, 21:38
autor: evolucja
Paluch pisze:U nas na poczcie takich jaj nie ma - chociaz tez niejednokrotnie w kulki leci, to nie w takiej ilosci i nie tak bezczelnie. Dla porównania kiedys zamówiłem słuchawki ze sklepu w Singapurze. Doszły po 3 dniach poleconym za 3$ (oczywiscie w cenie produktu).
A zamawiałeś kiedykolwiek coś z polski do kraju leżącego na drugim końcu świata? Nie? To na jakiej podstawie się tak wypowiadasz?
Z krajowymi przesyłkami może nie ma tylu problemów, ale wystarczy, że wejdziesz sobie na fora i poczytasz ile to ludzie tygodni czekają na dostarczenie przesyłek np. z polski do uk.
Jestem prawie pewien, że w samym hongkongu obsługują więcej poczty niż u nas cała polska.

: czwartek 11 lis 2010, 22:00
autor: Paluch
Raz musiałem odesłać słuchawki do tego sklepu w Singapurze. Ale juz nie pamietam ile szły.

Do UK wysyłałem... Doszedł w kilka dni.

Ale rzeczywiscie nie mam w tej kwestii duzego rozeznania. Przy czym uwazam, ze bez wzgledu na ilosc przesyłek nie usprawiedliwia to takiego stanu rzeczy. Poczta bierze pieniądze za usługe i zgubienie takiej przesyłki albo dopuszczenie do tego, ze przesyłka 3 tygodnie lezy na poczcie, nie powinno miec miejsca.
Wobec tego rewiduję swoje zdanie - Poczta Polska również leci w kulki :)

No, ale to juz jest niezły oftop. A moderatorów lepiej nie draznic :D

: czwartek 11 lis 2010, 22:05
autor: Komarek34
Reklamację na DX składasz tu http://services.dealextreme.com/forms/O ... cking.aspx

A co do poczty HK to niestety,maja ostatnio przestoje . 2 tygodnie na poczcie to nic dziwnego. Sam tak mam i buła. :-( Trzeba czekać do tych 14 dni roboczych od wysyłki z DX.
Napisałem kiedyś wcześniej i kazali czekać. Ale w końcu list doszedł "w terminie" że tak powiem.

Jeśli natomiast chodzi o wysyłki do UK za opóźnienia możemy podziękować między innymi przemytnikom fajek. Angole są uczuleni na przesyłki z PL i Europy wschodniej(kolega mój pracuje w UK w ochronie lotniska -wiem zatem,jacy są skrupulatni). Po części sami jako naród na to zapracowaliśmy. Niestety
Zresztą tak samo nasza Służba Celna trzepie przesyłki ze wschodu. :)

: czwartek 11 lis 2010, 22:08
autor: evolucja
I w polsce i w HK są skrajne przypadki. Moje zamówienie leżało 3 dni, 4tego zostało wysłane, 5piątego było w polsce. A zamówienie składałem 2.11 czyli całkiem niedawno.

Stawiam na to, że przesyłki leżą do tego czasu, aż znajdzie się ich wystarczająco dużo aby wysłanie samolotu do polski było dla nich opłacalne. Przecież nie będą wysyłać z 100 czy 200 listami. Więc czekają aż zbierze się ich kilka tysięcy. Po drodze zgubią kilkanaście nierejestrowanych i życie się kręci.
Mimo wszystko w większości przypadków pewnie to sklep leci w kulki, że wysłali kiedy tak naprawdę nie wysłali.

Moderatorzy pewnie przeniosą te posty do wątku dyskusyjnego po poczcie.

: czwartek 11 lis 2010, 22:23
autor: Komarek34
Sklep niestety też nas ma w ...... Przy produkcie piszą 2-4 dni a wysyłają z magazynu po 8dniach. Napisałem kiedyś z prośbą o wyjaśnienie w tej sprawie-odpisali bardzo ugrzecznionego maila że przepraszają,że super klient i że proszą o cierpliwość. I tyle.

Nie tylko z detalistami Chiny lecą zresztą w kulki. Pamiętam wątek z PF - jeden z dostawców też miał problem z terminową dostawą. Wygląda więc na to ,że chcąc mieć tanio-musimy się z tym pogodzić.
Albo kupować u rodzimych sprzedawców :)

: czwartek 11 lis 2010, 22:31
autor: TMK
Paluch pisze:I jaką opcję wybrałeś? Wysłanie nowej czy zwrot? Jezeli wysłanie nowej to wyprzedzam pytanie - czy doszła w koncu?
Zwrot kasy. Od nich idzie ładowarka, a druga latarka z Solarforca wyprzedziła o 2 tygodnie tę z DX. Zamówię sobie na spokojnie coś innego. W sumie XP-G R5 godnie powinna zastąpić XC-E, body też lepsze.

Komarek34 pisze: Albo kupować u rodzimych sprzedawców :)
A nasi to niby skąd biorą? :)

: czwartek 11 lis 2010, 22:34
autor: clorox
Paluch pisze: Wobec tego rewiduję swoje zdanie - Poczta Polska również leci w kulki :)

No, ale to juz jest niezły oftop. A moderatorów lepiej nie draznic :D
1) Poponuję wydzielić dyskusje dotyczącą Poczty Polskiej do oddzielnego wątku
2) Co do działania Poczty Polskiej: W przeciągu roku wysłałem ok. 2000 przesyłek, zarówno listów poleconych jak i paczek. Żadna nie zginęła. Owszem zdarzały się problemy, ale 95% to niestety wina ostatniego ogniwa czyli listonosza, który nie zostawił awizo, a 5% to dodatkowo niekompetencja pracowników poczty na peryferiach.
Główny problem Poczty to niestety niskie płace listonoszy, bo sam system jako taki działa coraz lepiej i wcale nie jest dużo w tyle za zachodem. (patrz uruchomienie śledzenia przesyłek)

: czwartek 11 lis 2010, 22:41
autor: Komarek34
clorox pisze:
Paluch pisze: Wobec tego rewiduję swoje zdanie - Poczta Polska również leci w kulki :)

No, ale to juz jest niezły oftop. A moderatorów lepiej nie draznic :D
1) Poponuję wydzielić dyskusje dotyczącą Poczty Polskiej do oddzielnego wątku
2) Co do działania Poczty Polskiej: W przeciągu roku wysłałem ok. 2000 przesyłek, zarówno listów poleconych jak i paczek. Żadna nie zginęła. Owszem zdarzały się problemy, ale 95% to niestety wina ostatniego ogniwa czyli listonosza, który nie zostawił awizo, a 5% to dodatkowo niekompetencja pracowników poczty na peryferiach.
Główny problem Poczty to niestety niskie płace listonoszy, bo sam system jako taki działa coraz lepiej i wcale nie jest dużo w tyle za zachodem. (patrz uruchomienie śledzenia przesyłek)
I święte słowa! :)
A na pytanko TMK- nasi biorą towar od producenta. I na pewno nie idzie listem.

Brałem kilka rzeczy z innych sklepów,gdzie przesyłka była płatna. I szła szybciej niż darmowa z DX(przynajmniej moje ostatnie z DX).Zgodnie z zapewnieniem. A przesyłka z SolarForce pobiła wszystko-wyszła na drugi dzień!Sklep warty polecenia.
Tak mi się coś wydaje,że po prostu nie wyrabiają.Opóźnienie na sklepie,na poczcie w HK i wylatuje toto do PL po 20 dniach dopiero....

: czwartek 11 lis 2010, 23:02
autor: karlosboy
Pytanie może i głupie, ale gdzie można sprawdzić tracking z KAI ?
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp dobrze kombinuje ? :|

edit: mam numer z konta na KAI ale gdzie go użyć ...