Wypalone reflektory

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Ok nie ma problemu.Skaktus jak chcesz polemizować ze mną na temat bezpieczeństwa to zapraszam raz w trasę najlepiej w styczniu jak będzie oblodzona kiedy to ludzie autami osobowymi boją się wyjeżdżać.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Volo
Posty: 455
Rejestracja: sobota 03 wrz 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Volo »

Skaktus a czy kiedyś widziałeś jak wykonane są lampy TYCa?
Znajomy kupił do Toyoty Avensis (znana z wypalonych odbłyśników) i szybciutko w piwnicy wygmerał stare oryginały, rozebrał i dał do napylenia. To plastikowe chińskie pudełka, nadające się tylko do równie firmowych Quadzików od żółtych ludzików?
Poszukaj firmy w okolicy która robi metalizacje próżniowe (ogólnie) jak pogadasz to zrobią ci jak mojemu kumplowi w sierpniu za 50zł za dwa lustra.
Oczywiście jak pisał Gurgul99 można zlecić firmie która się specjalizuje, ale zrobią to tak samo tylko drożej bo wyczuły biznes w motoryzacji...tak tłumaczył mi gostek, że nie ma różnicy czy na co napylasz chrom i tak dajesz lakier ochronny z UV. Jak zawoziłem kumplowi to akurat razem z guziczkami do samochodowych radyjek się napylały.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Volo pisze:Skaktus a czy kiedyś widziałeś jak wykonane są lampy TYCa?
Osobiście z TYCem mam do czynienia obecnie. W golfie III mam zamontowane tzw. projektory a z kolei ojciec ma w Felicji również TYCe. Oba reflektory bez problemu udało się wyregulować jak również zamontować. Projektory w golfie używam od 2 lat, natomiast w felicji reflektory są zamontowane ponad 7 lat i nie ma z nimi problemu.

Być może firma oszczędza lub są to poprostu podróby, tak samo jak Yuynan podrabia Sonara...

Do autora tematu - sprawdź napięcia na żarówkach jakie osiągasz przy zapalonym silniku. Sprawdzaj oczywiście z żarówkami i na pinach żarówek. Być może po części przyczyna leży w niskim napięciu. Wiele starszych aut ma z tym problem - po latach przełączniki już nie są tak sprawne jak po zakupie auta z salonu. Z tego co wyczytałem na www, nominalne napięcie to 13,2 V. W moim wypadku w golfie z 94 roku na pinach napięcie wynosiło 10,6 V. Po założeniu przekaźników napięcie wynosi obecnie 13,89 V. Do tego zestawu warto założyć światła dzienne, celem oszczędzania reflektora na przyszłość, jeśli zamierzasz jeździć autem w dalszej przyszłości. No i na koniec żarówki - z mojego doświadczenia, polecam Tungsramy +90% - są tanie i dobre, niestety trwałość mają niższą, ale razem z światłami dziennymi są dobrym rozwiązaniem. U znajomego w Corsie B, H4 wytrzymują średnio rok czasu, przy czym rocznie pokonuje około 15 000 km.
siinski
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 09 sty 2012, 20:21
Lokalizacja: poznań

Post autor: siinski »

terry jeżeli jesteś z wlkp. i podskoczenie w okolice Śremu nie będzie dla Ciebie problemem to polecam Tobie ten zakład.
http://www.regeneracja-hc.com/
Hubert regeneruje światła już od lat ,w razie niemożności dojechania możesz mu lampy wysłać pocztą lub kurierem.
Pozdrawiam
siinski
tery
Posty: 131
Rejestracja: niedziela 10 lip 2011, 10:58
Lokalizacja: wlkp

Post autor: tery »

Siinski dziękuję za konkret.
ODPOWIEDZ