Jaki zestaw HID mogę wmontować w lampy Wesem'a LOR4
Jaki zestaw HID mogę wmontować w lampy Wesem'a LOR4
Szanowni
Chciałbym w światełka robocze Wesem'a LOR4 ( 4 szt)
LOR4
zamiast H3 12V wmontować jakieś HID'y
Światełka będą sporadycznie używane, ale kiedy już ich użyję powinny pokazać co potrafią
Może ktoś z Was poleci jakieś sprawdzone przetwornice, dobrze zabezpieczone przed wodą?
Nie wiem czy iść w stronę tanich made in china czy tych droższych made in china....
LOR4 są ciekawym rozwiązaniem, gdyż posiadają regulowaną wiązkę światła (poprzez przesunięcie żarówki w tył lub w przód) dzięki czemu można używać ich jako dalekosiężne lub robocze.
Zakładam, że z HID'ami nie będę miał takiej możliwości, ale mam nadzieję, że otrzymam więcej światła, kosztem mniejszego obciążenia akumulatora w samochodzie.
Chciałbym w światełka robocze Wesem'a LOR4 ( 4 szt)
LOR4
zamiast H3 12V wmontować jakieś HID'y
Światełka będą sporadycznie używane, ale kiedy już ich użyję powinny pokazać co potrafią
Może ktoś z Was poleci jakieś sprawdzone przetwornice, dobrze zabezpieczone przed wodą?
Nie wiem czy iść w stronę tanich made in china czy tych droższych made in china....
LOR4 są ciekawym rozwiązaniem, gdyż posiadają regulowaną wiązkę światła (poprzez przesunięcie żarówki w tył lub w przód) dzięki czemu można używać ich jako dalekosiężne lub robocze.
Zakładam, że z HID'ami nie będę miał takiej możliwości, ale mam nadzieję, że otrzymam więcej światła, kosztem mniejszego obciążenia akumulatora w samochodzie.
To czy HID pobierze więcej prądu czy mniej zależy od przetwornicy i jej sprawności - jak już pisałem mam pewnego klocka który pobiera ponad 120 W a oddaje w palnik może 40W, po dłuższej pracy całość gottuje się. Pierwszy użytkownik narzekał na to że przetwornica wyłączała światła na postoju lub jak stał w korku...
Poszukaj czegokolwiek, ale od sprzedawcy sprawdzonego. Szukaj też takich, które mają w pełni aluminiową obudowę (wiele nowych ma korpus z plastiku). Ja mam no-name na H3, przetwornice bez napisów, palniki najtańsze 4300 K. Dają b. ładne, białe światło, bez naleciałości niebieskiego itd, moim zdaniem najlepsze w teren bo sprawdzają się i przy deszczu i na suchej drodze.
Poszukaj czegokolwiek, ale od sprzedawcy sprawdzonego. Szukaj też takich, które mają w pełni aluminiową obudowę (wiele nowych ma korpus z plastiku). Ja mam no-name na H3, przetwornice bez napisów, palniki najtańsze 4300 K. Dają b. ładne, białe światło, bez naleciałości niebieskiego itd, moim zdaniem najlepsze w teren bo sprawdzają się i przy deszczu i na suchej drodze.
ILPT
Nie zmieści się. Przerabiałem podobne lampy. Jednak możesz z tyłu wywiercić otwór w który wejdzie guma która będzie przy palniku. Jak zrobisz dobry otwór to będzie dość szczelne. Jednocześnie usuń fabryczne przewody i zalej klejem otwory. To jedyna możliwość, inaczej dupka palnika się nie zmieści.galahad pisze:OK, dziękuję za uwagi, rozkręcę lampę i sprawdzę ile tam jest miejsca i czy w ogóle zmieści się żarnik...
Pozdrawiam
Nie byłbym taki pewien, te reflektory mają regulację zasięgu być może jest tam ten cm więcej. Kolega z Krakowa do Wieliczki ma niedaleko, podjedzie i sobie sprawdzi.Tomeqp pisze:Nie zmieści się. Przerabiałem podobne lampy. Jednak możesz z tyłu wywiercić otwór w który wejdzie guma która będzie przy palniku. Jak zrobisz dobry otwór to będzie dość szczelne. Jednocześnie usuń fabryczne przewody i zalej klejem otwory. To jedyna możliwość, inaczej dupka palnika się nie zmieści.galahad pisze:OK, dziękuję za uwagi, rozkręcę lampę i sprawdzę ile tam jest miejsca i czy w ogóle zmieści się żarnik...