Eangel eyes pomoc w rozszyfrowaniu produktu.
- extreme_ilumin
- Posty: 90
- Rejestracja: czwartek 03 maja 2012, 17:34
- Lokalizacja: BB
Eangel eyes pomoc w rozszyfrowaniu produktu.
Witam władców światła.
Przeglądając stronki naszych kochanych sąsiadów z za granicy napotkałem kolegę który zajmuje się tuningiem lamp samochodowych.
Stosuje on coś czego nie potrafię rozszyfrować a efekt uzyskany jest piorunujący.
Poniżej przedstawiam link do tej stronki i jak ktoś chce to niech zagłębi się dalej i pogrzebie na tej stronce.
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 2948/#post
Nie są to ringi CCFL on projektuje dowolny kształt i taki odtwarza w aluminiowym profilu.
nie są to ledy na PCb chyba.
proszę zwrócić uwagę na perforację materii wypełniającej jego ringi.
Czekam na Wasze typy lub kogoś kto zna rosyjski i przetłumaczy o co kaman.
Pozdrawiam
Przeglądając stronki naszych kochanych sąsiadów z za granicy napotkałem kolegę który zajmuje się tuningiem lamp samochodowych.
Stosuje on coś czego nie potrafię rozszyfrować a efekt uzyskany jest piorunujący.
Poniżej przedstawiam link do tej stronki i jak ktoś chce to niech zagłębi się dalej i pogrzebie na tej stronce.
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 2948/#post
Nie są to ringi CCFL on projektuje dowolny kształt i taki odtwarza w aluminiowym profilu.
nie są to ledy na PCb chyba.
proszę zwrócić uwagę na perforację materii wypełniającej jego ringi.
Czekam na Wasze typy lub kogoś kto zna rosyjski i przetłumaczy o co kaman.
Pozdrawiam
Po pierwsze to się nazywa Angel Eyes czyli oczy anioła - pierwszy raz zastosowane w autach BMW.
To co pokazałeś, to nic innego jak kawał plexy (lub podobnego materiału) owiniętego taśmą z aluminium + podświetlenie od tyłu. Taki tuning na wzór BMW itp. Jeśli będzie w pobliżu żarówki, diody w tym czymś długo nie pociągną.
To co pokazałeś, to nic innego jak kawał plexy (lub podobnego materiału) owiniętego taśmą z aluminium + podświetlenie od tyłu. Taki tuning na wzór BMW itp. Jeśli będzie w pobliżu żarówki, diody w tym czymś długo nie pociągną.
ILPT
Proszę bardzo:
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 5905/#post
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 0494/#post
Dużo led na pcb i mocno zasilane = długo nie poświecą.
Jedyne co jest ciekawe to materiał, którym przykrywa te diody.
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 5905/#post
http://www.drive2.ru/users/smartus/blog ... 0494/#post
Dużo led na pcb i mocno zasilane = długo nie poświecą.
Jedyne co jest ciekawe to materiał, którym przykrywa te diody.
- extreme_ilumin
- Posty: 90
- Rejestracja: czwartek 03 maja 2012, 17:34
- Lokalizacja: BB
Temat uważam za zamknięty gdyż udało mi się skontaktować ze Smartusem i wiem z czym się to je.
skaktus "Po pierwsze to się nazywa Angel Eyes czyli oczy anioła - pierwszy raz zastosowane w autach BMW.
To co pokazałeś, to nic innego jak kawał plexy (lub podobnego materiału) owiniętego taśmą z aluminium + podświetlenie od tyłu. Taki tuning na wzór BMW itp. Jeśli będzie w pobliżu żarówki, diody w tym czymś długo nie pociągną."
Kolego znowu wywalił swoje 5 gr co do tytułu to tu tylko masz rację "Angel Eyes"
walnąłem byka i strasznie mi z tym źle:)
Po primo to nie ''kawał plexy'' i z pewnością nie taśma aluminiowa.
Dokładnie to tak jak wspomniał Pyra płytka PCB z diodami smd 5050 3 chip otoczenie to 5 mm paski ALUMINIUM 0,5mm całość przykryta dwu składnikowym kauczukiem z domieszką pigmentu.
Za sterowanie odpowiada sterownik czy raczej stabilizator też projektu Smartusa widocznego na forum.
Trwałość zestawu jest przewidywana na 5 lat lecz gwarancja jest na 36 m-cy.
Jeden z pierwszych zestawów jaki trafił do testów 4 lata temu jeździ do dzisiaj.
To że ringi wywodzą się z bawarki to wie chyba każdy a najprostsza ich podróbka to pręt PMMA i dwie diody(sam wciskałem to agrotuningowcom z allegro).
Obecnie jestem w fazie testów kauczuków od Polskiego dostawcy (silikonypolskie) i zapowiada się troszkę walki z dobraniem stopnia zapigmentowania tak żeby uzyskać pożądany kolor.
[ Dodano: 11 Październik 2012, 20:35 ]
A struktura widoczna na fotkach to tylko trik, bo po zalaniu kauczukiem nakrywane są ringi kawałkiem szkła o tej strukturze!!
skaktus "Po pierwsze to się nazywa Angel Eyes czyli oczy anioła - pierwszy raz zastosowane w autach BMW.
To co pokazałeś, to nic innego jak kawał plexy (lub podobnego materiału) owiniętego taśmą z aluminium + podświetlenie od tyłu. Taki tuning na wzór BMW itp. Jeśli będzie w pobliżu żarówki, diody w tym czymś długo nie pociągną."
Kolego znowu wywalił swoje 5 gr co do tytułu to tu tylko masz rację "Angel Eyes"
walnąłem byka i strasznie mi z tym źle:)
Po primo to nie ''kawał plexy'' i z pewnością nie taśma aluminiowa.
Dokładnie to tak jak wspomniał Pyra płytka PCB z diodami smd 5050 3 chip otoczenie to 5 mm paski ALUMINIUM 0,5mm całość przykryta dwu składnikowym kauczukiem z domieszką pigmentu.
Za sterowanie odpowiada sterownik czy raczej stabilizator też projektu Smartusa widocznego na forum.
Trwałość zestawu jest przewidywana na 5 lat lecz gwarancja jest na 36 m-cy.
Jeden z pierwszych zestawów jaki trafił do testów 4 lata temu jeździ do dzisiaj.
To że ringi wywodzą się z bawarki to wie chyba każdy a najprostsza ich podróbka to pręt PMMA i dwie diody(sam wciskałem to agrotuningowcom z allegro).
Obecnie jestem w fazie testów kauczuków od Polskiego dostawcy (silikonypolskie) i zapowiada się troszkę walki z dobraniem stopnia zapigmentowania tak żeby uzyskać pożądany kolor.
[ Dodano: 11 Październik 2012, 20:35 ]
A struktura widoczna na fotkach to tylko trik, bo po zalaniu kauczukiem nakrywane są ringi kawałkiem szkła o tej strukturze!!
Pytasz to odpowiadam, a że ostatnio pytasz non stop a nawet się nie wysilisz by poszukać to taki efekt.extreme_ilumin pisze:
Kolego znowu wywalił swoje 5 gr co do tytułu to tu tylko masz rację "Angel Eyes"
Taśma aluminiowa to nie zawsze taśma samoprzylepna. Ty nazwałeś to paskiem, ja taśmą i tak to wygląda.extreme_ilumin pisze:
Po primo to nie ''kawał plexy'' i z pewnością nie taśma aluminiowa.
Dokładnie to tak jak wspomniał Pyra płytka PCB z diodami smd 5050 3 chip otoczenie to 5 mm paski ALUMINIUM 0,5mm całość przykryta dwu składnikowym kauczukiem z domieszką pigmentu.
Czy to plexa czy laminat nie wiem - z foto ciężko dokładnie wywnioskować, zresztą Tobie też się to nie udało.
Zalewanie kauczukiem raczej nie ma sensu - tylko zwiększa to temp. diod.
Przewidywania to jedno, rzeczywistość w przypadku danego auta może być inna, spowodowana choćby inną budową reflektora, innym napięciem na jakim pracują żarówki itd.extreme_ilumin pisze:
To co pok
Trwałość zestawu jest przewidywana na 5 lat lecz gwarancja jest na 36 m-cy.
Jeden z pierwszych zestawów jaki trafił do testów 4 lata temu jeździ do dzisiaj.
extreme_ilumin pisze:
A struktura widoczna na fotkach to tylko trik, bo po zalaniu kauczukiem nakrywane są ringi kawałkiem szkła o tej strukturze!!
Czyli jednak nie jest tak jak pisał Pyra - w moim przekonaniu, chodziło mu o to, że widoczna struktura to właśnie docięty laminat, służący za element rozpraszający światło.extreme_ilumin pisze:
Dokładnie to tak jak wspomniał Pyra płytka PCB z diodami smd 5050
Zastanawiam się po co to w ogóle będziesz montował w aucie ? Ani z tego porządnych dziennych nie będzie (rozproszenia światła) a w nocy może dezorientować.
- extreme_ilumin
- Posty: 90
- Rejestracja: czwartek 03 maja 2012, 17:34
- Lokalizacja: BB
Kto pyta nie błądzi a forum chyba jest po to żeby pytać i dowiadywać się czegoś od innych.
Montaż ringów w aucie ma na celu tylko i wyłącznie poprawę wyglądu reflektora. Wszyscy mają jakieś kuku jedni grzebią w latarkach a inni robią takie coś:-)
Montaż ringów w aucie ma na celu tylko i wyłącznie poprawę wyglądu reflektora. Wszyscy mają jakieś kuku jedni grzebią w latarkach a inni robią takie coś:-)
Ostatnio zmieniony piątek 12 paź 2012, 16:50 przez extreme_ilumin, łącznie zmieniany 1 raz.
Różnych cudów z Chin na drogach mamy sporo i główne przyczyny oślepienia itd nie są same lampy a ich ustawnie i montaż, często wykonywany przez ludzi nie mających o tym pojęcia. Do tego dorzucić żarówki Bottari Super Xenon White lub no-name z marketu i efekt porażający. Sam posiadałem reflektory zamienniki i narzekać na nie nie można było - przy odpowiednim ustawieniu itd, świeciły znacznie dalej, miały ostrą granicę światła itp.
ILPT
- extreme_ilumin
- Posty: 90
- Rejestracja: czwartek 03 maja 2012, 17:34
- Lokalizacja: BB
A tak już zamykając temat co jest lepsze, czy firmowa lampa źle ustawiono i waląca ostrym światłem po ślepiach innego kierowcy i lampa z luźnym odbłyśnikiem która też szczególnie stojąc w korku wali po lusterkach czy chiński zamiennik mówie tu o tych droższych lub zamiennik z DEPO z nielegalnym xenonem który jest dobrze ustawiony a lampa posiada wykres??
Sam miałem w oplu lampe firmy SONAR i wrzucony xenon gdzie nawet na przeglądzie kazałem sprawdzić wykres i był ok.
Kolejna lampa to zamiennik oryginalnej lampy Hella do pasata b5 lampa z soczewką DEPO i kolejny xenon.
Światło znacznie wyraźniejsze mocniejsze niż H7 i do tego nie oślepia.
Moim zdaniem powinno dopuszczać się zestawy xenonów z allegro w lampach z soczewką jeżeli sa zachowane wykresy i nie oślepia to innych kierowców a wziąć za d...e wszystkich osśepiajacych i puszczających zajączki.
Sam miałem w oplu lampe firmy SONAR i wrzucony xenon gdzie nawet na przeglądzie kazałem sprawdzić wykres i był ok.
Kolejna lampa to zamiennik oryginalnej lampy Hella do pasata b5 lampa z soczewką DEPO i kolejny xenon.
Światło znacznie wyraźniejsze mocniejsze niż H7 i do tego nie oślepia.
Moim zdaniem powinno dopuszczać się zestawy xenonów z allegro w lampach z soczewką jeżeli sa zachowane wykresy i nie oślepia to innych kierowców a wziąć za d...e wszystkich osśepiajacych i puszczających zajączki.
Xenon w soczewce halogenowej ci nie przejdzie z powodu odcięcia, które jest nieprawidłowe. Wystarczy że takim odcięciem, tj linią / przejedziesz po lusterkach czy komuś po oczach w trakcie jazdy np. na zakręcie i oślepiasz tak, jak byś komuś poświecił po oczach główną wiązką z reflektora halogenowego. Dlatego też xenon ma inne odcięcie celem eliminowania takich sytuacji jak "
-oślepianie przez tylne lusterka
-oślepianie na zakrętach
-oślepianie na łukach
Montując xenon do zwykłych lamp potwierdzasz lekceważenie innych użytkowników dróg.
-oślepianie przez tylne lusterka
-oślepianie na zakrętach
-oślepianie na łukach
Montując xenon do zwykłych lamp potwierdzasz lekceważenie innych użytkowników dróg.
ILPT
Nie zapominaj że dzisiaj w dobie cięcia kosztów soczewki halogenowe i ksenonowe są często identyczne. Wszyscy "niemieccy' producenci stosują taki trik. Nie od parady żarówka h7, ma prawie taką samą odległość punktu świetlnego od cokołu jak żarnik d2s, To samo tyczy się średnicy cokołu, mniejszy okrąg niemal identyczny ze średnicą cokołu d2s. Wszystko po to by ciąć koszty i produkować jedną soczewkę a nie dwie. Cały proces produkcyjny został uproszczony do 2 zamiennych gniazd - reszta się nie zmienia.
Tak czy siak, zawsze byłem zdania, że jak cię nie stać na mercedesa, to maluch z gwiazdą na masce mercedesem nigdy nie będzie. W przypadku reflektorów jest podobnie.
Tak czy siak, zawsze byłem zdania, że jak cię nie stać na mercedesa, to maluch z gwiazdą na masce mercedesem nigdy nie będzie. W przypadku reflektorów jest podobnie.