Z racji że już dawno chciałem posiadać rower elektryczny ale funduszy ciągle brak,no i tak aż do zapomnienia.Ale temat kolegi tishera zmobilizował mnie żeby wrócić do niego.Założenia następujące:
Brak jakichkolwiek dodatkowych przekładni,pasków.
Zasięg jeszcze nie dawno min 10km ale się zmieniło z racji przeprowadzki na 20km.
Moc taka że mogę sobie jechać na samym silniku,nie wlokąc się jak ślimak

Przeszukując znany portal aukcyjny co prawda znalazłem ale ceny jak dla mnie nie do zaakceptowania.
W końcu wertując forum poświęcone EV trafiłem do sklepu www.maxev.pl
Polecam jak ktoś szuka zestawów do konwersji.Ja akurat mam tam zarezerwowany zestaw 1200W którego nie ma na głównej stronie sklepu.Specyfikacja silnika w załączniku.
Mam zamiar to zasilać pakietem Li-Ion 13S8P podzielonym na 3 części 2X6P i 1S8P,dwa pierwsze mam zamiar spinać równolegle do ładowania razem,zarówno złącza balansera i ostatni osobno.
Mam nadzieje że ogniwa dają radę przez jakiś czas.Wszystkie sprawdzane imaxem b6 pojemność od 1900-2100mah.
W tym miejscu chciałbym podziękować koledze woytazo za dobrą cenę ogniw i za zaufanie jednocześnie bo po rozmowie wysłał mi ogniwa bez jakiekolwiek zaliczki,zapłaciłem dopiero jak sobie posprawdzałem poszczególne cele.
Do kontroli pakietów w czasie jazdy chciałbym użyć takich oto maleństw:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _2_6S.html
Chciałbym podkreślić że jest to projekt budżetowy który i tak już zadany budżet przekroczył,a więc na razie jakieś droższe watomierze odpadają.
Pytania do forumowiczów,jaki bezpiecznik zastosować między na zasilaniu,wystarczy 40A a i jakiej charakterystyki A,B czy C?
Poniżej fotkę roweru który mam zamiar poddać konwersji i pakietów Li-Ion.
Jakiekolwiek sugestie,pomysły,krytyka mile widziana(oczywiście sensowna)

Przepraszam za jakość zdjęć ale nie mam dostępu do aparatu.

