L2P modyfikacja - zmiana drivera 8xAMC7135
L2P modyfikacja - zmiana drivera 8xAMC7135
Wczoraj dostałem od kolegi z forum driver 8xAMC7135 i od razu postanowiłem przerobić mojego L2P, w którym miałem zamontowaną 5-trybową pigułę z XM-Lem.
Wszystko się udało i działa... Jest jednak jedno ale...
Mianowicie, spodziewałem się jakiegoś super przyrostu ilości światła po tych 3A w diodę.
Nie miałem dostępu do luksomierza, żeby zmierzyć natężenie i porównać przed zmianą i po.
Dlatego też mam pytanie, czy ktoś mierzył jaki prąd idzie w diodę przy standardowym driverze Solarforce'a do XM-La ?
Czy aby nie podmieniłem sobie tylko drverów z takim samym maksymalnym prądem wyjściowym?
Wszystko się udało i działa... Jest jednak jedno ale...
Mianowicie, spodziewałem się jakiegoś super przyrostu ilości światła po tych 3A w diodę.
Nie miałem dostępu do luksomierza, żeby zmierzyć natężenie i porównać przed zmianą i po.
Dlatego też mam pytanie, czy ktoś mierzył jaki prąd idzie w diodę przy standardowym driverze Solarforce'a do XM-La ?
Czy aby nie podmieniłem sobie tylko drverów z takim samym maksymalnym prądem wyjściowym?
GT Rulez ale teraz czas na CUBE
Po pierwsze zmierz prąd, jaki płynie z akumulatora. To wiele wyjaśni.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Zmień akumulator. Zmień kable w mierniku.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Mogą być zużyte i mieć ogromną rezystancję wewnętrzną. Przekłada się to na natychmiastowy spadek napięcia po obciążeniem. Zużyte akumulatory nie będą w stanie oddać prądu o natężeniu 1A, a co dopiero prawie 3A.tnt_gt pisze:No właśnie używam akumulatorów z rozebrancyh baterii laptopowych. Są naładowane.
Zmierz napięcie na akumulatorze pod obciążeniem.