LED'owy zamiennik h1
LED'owy zamiennik h1
Witam, dzisiaj przeglądając alledroggo natknąłem się na tą o to ofertę
http://allegro.pl/a-zarowka-led-h1-12v- ... 53211.html
osobiście zdecydowanie bardziej jestem za wszelkimi led'ami i chciałbym usłyszeć Waszą opinię na temat tego cuda w linku. Czy w ogóle warto ? Czy może jest jakaś lepsza oferta diodowych h1 i h4 ?
Tutaj jeszcze konkurent chyba mocniejszy:
http://allegro.pl/zarowka-led-h1-7-5w-b ... 73786.html
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
http://allegro.pl/a-zarowka-led-h1-12v- ... 53211.html
osobiście zdecydowanie bardziej jestem za wszelkimi led'ami i chciałbym usłyszeć Waszą opinię na temat tego cuda w linku. Czy w ogóle warto ? Czy może jest jakaś lepsza oferta diodowych h1 i h4 ?
Tutaj jeszcze konkurent chyba mocniejszy:
http://allegro.pl/zarowka-led-h1-7-5w-b ... 73786.html
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
Kolego trzymaj się od takich wynalazków z daleka.
PO 1. Tracisz z miejsca homologacje na lampy a tym samym dowód do zabrania.
2. Ilość światła nie będzie powalająca a raczej mizerna
3. rozkład światła będzie beznadziejny bo żarnik masz skupiony w punkcie a tu masz tego badziewia na całej powierzchni.
PO 1. Tracisz z miejsca homologacje na lampy a tym samym dowód do zabrania.
2. Ilość światła nie będzie powalająca a raczej mizerna
3. rozkład światła będzie beznadziejny bo żarnik masz skupiony w punkcie a tu masz tego badziewia na całej powierzchni.
Mag 5D sst50 / romisen RC-C8 mod xpg / romisen RC-A4 / TIROSS mod xpg + regina /wydumka 2x18650+ XM-L + ref SMO // Mag Solitaire nichia 5mm / UniqueFire UF-DT1 Mod XM-l / "coś" 2x 16340 z xre q5 i refem SMO /UltraFire WF-501B xpg + ref SMO
Dlatego Opel z tym kombinuje od dawna a Audi czy Lexus w swojej ofercie mają już auta wyposażone w ledowe reflektory. Ale jak napisano, cały reflektor musi być projektowany od podstaw. Zastąpienie żarówki diodami będzie ciężkie (jeśli chcemy włożyć leda do reflektora) z tego powodu że led się nie skupi jak żarówka.WreX pisze:Wg mnie jak by dobrze zastosować chłodzenie można by było co najmniej dwukrotnie przebić zwykłe żarówki, nawet pojedynczą diodą. Mam nadziej, że kiedyś zaczną w tą stronę zmierzać. A to faktycznie chłam.
Mogę tylko szepnąć, że konwencjonalne reflektory niedługo będą tylko w światłach żarówkowych. Obecnie trwają pracę nad czymś co można w skrócie nazwać dynamicznym profilowaniem wiązki. Nie ma oślepiania kierowców, widać pobocze, reaguje na skręt i parę innych bajerów. I to wszystko przy użyciu kilku Power-LEDów i wielkości powiedzmy większej latarki.
Aha - jak już koledzy wspominali - nie dajcie się nabrać na H1-H7 zamienniki LED. Świeci to po prostu strasznie, zarówno jeśli chodzi o kształt wiązki jak i jasność.
Aha - jak już koledzy wspominali - nie dajcie się nabrać na H1-H7 zamienniki LED. Świeci to po prostu strasznie, zarówno jeśli chodzi o kształt wiązki jak i jasność.
Piszesz o Opel AFL Matrix?
http://www.youtube.com/watch?v=tiSCCXaxzXc
W opracowaniu już jest coś lepszego
http://www.youtube.com/watch?v=tiSCCXaxzXc
W opracowaniu już jest coś lepszego
Doszli do wniosku, że 16 LEDów to ciut mało. Z drugiej strony 80 to ciut dużo (Hella nawet projektowała coś na 100 LEDach;)) . Więc chcą zrobić coś pośredniego - czyli 16-20 źródeł światła, każde z kilkoma podłożami. Do tego optyka co to obsłuży i masz nieruchome światła i pełną kontrolę nad kształtem/intensywnością wiązki. Ma to być na tyle dokładne, że będzie w stanie doświetlić pieszego, ale nie na tyle, żeby go oślepić.
A i Opel LED Matrix dał ciała na teście we mgle...
A i Opel LED Matrix dał ciała na teście we mgle...