Dealextreme-zakupy część druga

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Polek
Posty: 104
Rejestracja: poniedziałek 30 kwie 2012, 18:21
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Polek »

a ja zamówiłem paczkę na KAI 25, wysłali 28, 30 wyleciała z chin, obecnie jest w ostrowie, więc w pon powinna być w rękach:) 7 dni od wyjścia z KAI! :O Poczta HK.

Paczka z ledsupermall wysłali 26, wyleciała z chin 28, nadal nie ma w Polsce... China Post... :|
nightrunner
Posty: 28
Rejestracja: poniedziałek 09 maja 2011, 11:27
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: nightrunner »

Właśnie przyszło do mnie 2 zamówienie z DX i jestem mile zaskoczony (o pierwsze walczyłem 4 miesiące).
Pierwsza część wysłana dzień po złożeniu zamówienia 24 maj. Druga część wysłana 31 maja.
Ciekawe jest to że pierwszą paczkę odebrałem przedwczoraj (11 czerwiec), drugą wczoraj. Na stemplu pocztowym z chin były inne daty więc musiały być wysyłane w różnych partiach.
Czyżby urząd celny w warszawie przetrzymał jedna paczkę przez tydzień ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Co do UC - możliwe, że przetrzymali. Jednak jest też prawdopodobne, że paczka przeleżała gdzieś w sortowni Poczty i dopiero po jakimś czasie ktoś się nią zajął.
Pozdr.
Pikom
pax
Posty: 5
Rejestracja: wtorek 08 maja 2012, 15:59
Lokalizacja: Lubin

Post autor: pax »

Witam,
po wielu negocjacjach w sprawie zwrotu pieniędzy doszedłem ku końcowi, lecz piszą mi o jakimś store credit. Na czym to dokładniej polega, że oni trzymają moje pieniądze i później jak będę robił zamówienie to pobierają z tych pieniędzy i ewentualnie oddają różnicę? Bo jeśli na tym ma to polegać, to sobie daruję
studzin
Posty: 546
Rejestracja: sobota 17 kwie 2010, 11:45
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Post autor: studzin »

Możesz zażądać żeby zwrócili Ci kasę na PP. Standardowo traktują to jako "nadpłatę" z której ciągną środki w następnym zamówieniu (ale trzeba je składać poprzez express service).
Maruda
Posty: 141
Rejestracja: środa 02 lis 2011, 12:32
Lokalizacja: Józefów

Post autor: Maruda »

Zadziwiające. Wczoraj na DX zamówiłem sterownik, a dziś jest informacja o wysyłce.
stratus
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 04 maja 2009, 22:07
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: stratus »

Zamówiłem latarke, po 5 dniach info, że im się skończyły...
Wybrałem inną: odpowiedź, że też już nie mają...
Tak po kolei chciałem zamówić różne diody, sterowniki, ale miłe Live Help informuje, że praktycznie nic już nie mają w magazynie...
Tak mineły prawie 2 tyg. :| Ostatecznie zdecydowałem się czekać na pierwotnie zamówioną latarkę :wink:
Pykacz .
Posty: 227
Rejestracja: niedziela 30 sty 2011, 11:43
Lokalizacja: Zewsząd

Post autor: Pykacz . »

Miesiąc temu zamawiałem power banki i po 7 dniach była pierwsza paczka u mnie a po następnych 5 następna .
Pierwszy raz robiłem u nich zakupy i jestem mile zaskoczony .
Awatar użytkownika
Dariusz70
Posty: 1271
Rejestracja: niedziela 30 paź 2011, 20:05
Lokalizacja: Chochołów

Post autor: Dariusz70 »

Witam
Zgodnie z instrukcją z tematu "Kupowanie na Dealextreme.com - tutorial" (dzięki Pikom) Założyłam konto na PayPal oraz na DX. Zakupy robiłem dwa tygodnie temu. Wszystkie pozycje otrzymały status Shipping do czterech dni. Jedna latarka i kilka drobiazgów nie zostały wysłane. (brak na magazynie, realizacja w późniejszym terminie).

Co zrobić?

W zakładce MY ACCOUNT jest pozycja TO VIEW ORDER IN THE NEW ORDER SYSTEM "HERE" Wchodzimy na nasze zamówienia (opis, SKU, status itp.)
W prawym rogu jest [RMA] [LiveChat]

Klikam na LiveChat: Czekałem kilka minut, zgłosił sie John (skośnooki :mrgreen: ).
Podałem numer zamówienia, pozycje brakujące (nr SKU), oraz: - proszę o zwrot kwoty za niezrealizowane pozycje do PayPal.
Szybka odpowiedź: -sprawdzam, zrealizowano. Pieniądze zostaną przesłane na PayPal do 3 dni roboczych. :shock:
-OK czekam na pieniądze.

Dziś rano sprawdzam. Pieniądze wpłynęły na konto PayPal w nocy. Fajnie.
Całość LiveChat odbywała sie w simple english wczoraj o 22.30
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
GALA
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 05 lip 2012, 10:56
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: GALA »

Witam Panowie. Mam małą prośbę do Was. Zamówiłem sobie parę duperelów na DE. Paczkę wysłali po ok 5dniach od kupna. Dostałem ładnie nr. trackingowy ale niestety na stronce wywala mi komunikat "nieprawidłowy nr".

Może robię coś źle ? Był by ktoś tak miły żeby zobaczyć gdzie jest moja paczuszka ?

Nr.: RA284419695CN
Ostatnio zmieniony czwartek 05 lip 2012, 11:08 przez GALA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Sprawa niestety opiera się o pewne rozwiązania, tanie lecz nie zawsze szybkie. Z tego co widzę, to paczka idzie przez ChinaPost, a oni potrafią się nią zająć (zarejestrować) po kilku tygodniach, tak więc cierpliwości... Dopóki nie wprowadzą nr paczki do systemu, to śledzenie będzie wywalało błąd.
Swoją drogą ,mnie się nigdy nie udało poprawnie wprowadzić kodu kontrolnego ;)
Pozdrawiam
PS: Proszę o staranniejszą pisownię
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

DX się poprawił. Złożyłem zamówienie na kilka rzeczy 2012-07-04 20:43 a chwilę później tzn. 2012-07-05 07:13 wysłane. Ostatnio czekałem 3 miesiące i nic nie wysyłali a tu takie zaskoczenie.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
tOmki
Posty: 965
Rejestracja: niedziela 09 mar 2008, 02:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tOmki »

Ja też robię aktualnie mały test - 3 zamówienia zrobione 01.07.2012
Stan aktualny:
Zamówienie nr 1. Prepare Shipment
Zamówienie nr 2. Full Shipment
Zamówienie nr 3. Payment Confirmed

Niby wszystko mieli na stanie.
----------------------------------------

Aktualizacja - 06.07.2012
Zamówienie nr 1. Full Shipment
Zamówienie nr 2. Full Shipment
Zamówienie nr 3. Payment Confirmed
----------------------------------------

Aktualizacja - 07.07.2012
Zamówienie nr 1. Full Shipment
Zamówienie nr 2. Full Shipment
Zamówienie nr 3. Full Shipment

Ogólnie nie wyszło źle - wysłali 3 zamówienia w niecały tydzień.
Zobaczymy tylko jak przesyłki będą długo szły.

Aktualizacja - 19.07.2012
Zamówienie nr 1. Jeszcze nie doszło
Zamówienie nr 2. Jeszcze nie doszło
Zamówienie nr 3. Dziś doszło (12 dni)
----------------------------------------

Przesyłka, która została nadana jako ostatnia doszła jako pierwsza :]


Aktualizacja - 23.07.2012
Zamówienie nr 1. Dziś doszło (17 dni)
Zamówienie nr 2. Dziś doszło (18 dni)
Zamówienie nr 3. Doszło 19.07.2012
----------------------------------------
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 lip 2012, 11:26 przez tOmki, łącznie zmieniany 6 razy.
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

Ja wczoraj robiłem i na Kai już dostałem tracking o.O
Na DX na razie potwierdzili mi płatność.
GALA
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 05 lip 2012, 10:56
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: GALA »

Witam. Powie mi ktoś co oznacza skrót FFSJH ? W statusie mojej przesyłki takie coś właśnie widnieje w tabelce aktualnej pozycji.


Ps. sorki ale nie wiem czemu nie działa mi alt+s oraz alt+c .


Ps.2 ponad tydzien zamowienie wisi na statusie outwar post office cos tam. Podpowie ktos co to konkretnie oznacza ? Jak tam z waszymi zamowieniami, doszly do was ?

[ Dodano: 18 Lipiec 2012, 20:44 ]
"departure from outward office of exchange " Moja paczka wisi już 9 dni na tym statusie. Ile taki status trwa ? CZekam juz ponad 25 dni na paczkę i nic :(
Ostatnio zmieniony poniedziałek 09 lip 2012, 08:54 przez GALA, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ