Witam.Mam założony zestaw HID w moim skuterze.Ostatnio postanowiłem, że zmienię żarnik 6000k na 12000k.Żarnik 6000k pracował na przetwornicy AC.Dziś przyszedł mi żarnik 12000k i po założeniu go na miejsce 6000k żarnik rozpali się, poświeci chwilę, pomruga i gaśnie.W sumie można stwierdzić, że coś nie tak z żarnikiem, jednak nie.Po podpięciu żarnika 12000k do przetwornicy DC(z prądem stałym) żarnik świeci normalnie i stablinie, gdzie żarnik 6000k również podpięty do przetwornicy DC cały czas migota, nie świeci stabilnie.Wiecie Panowie o co może tu chodzić??
Wygląda to tak, jakby przetwornice AC były do barw tych "cieplejszych", czyli do 8000K(sprawdzone), a od 10000k wzwyż muszą być przetwornice DC.Może to dziwne, ale takie są moje obserwacje..
Prosiłbym o wyrażenie swoich zdań na ten temat.
Pozdrawiam.
Dziwne zjawisko..
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
Cześć,
Z mojego doświadczenia nie ma to znaczenia, na przetwornicach AC i DC Odpalałem wszystkie rodzaje palników.
Weź ten nowy palnik wygrzej na tej przetwornicy na której Ci działa.
1200K ? Okropna barwa
[ Dodano: 5 Czerwiec 2012, 20:52 ]
Obie przetwornice odpalasz w takich samych warunkach?
Jakie masz napięcie w skuterze?
Z mojego doświadczenia nie ma to znaczenia, na przetwornicach AC i DC Odpalałem wszystkie rodzaje palników.
Weź ten nowy palnik wygrzej na tej przetwornicy na której Ci działa.
1200K ? Okropna barwa
[ Dodano: 5 Czerwiec 2012, 20:52 ]
Obie przetwornice odpalasz w takich samych warunkach?
Jakie masz napięcie w skuterze?
Główny spammer tego Forum
-
- Posty: 53
- Rejestracja: czwartek 07 kwie 2011, 19:19
- Lokalizacja: Lidzbark
Obie odpalam w tych samych warunkach.Przetwornicę mam ze skutera, ale odpalam w samochodzie.
[ Dodano: 5 Czerwiec 2012, 21:56 ]
ProLight, Zrobiłem tak jak mówiłeś i faktycznie, teraz nie gaśnie, ale dziwi mnie to, że palnik nie działał od razu tylko trzeba kombinować.Wcześniej kupowałem do samochodu 8000k i nie było żadnego problemu, świeciły normalnie od samego początku.
[ Dodano: 5 Czerwiec 2012, 21:56 ]
ProLight, Zrobiłem tak jak mówiłeś i faktycznie, teraz nie gaśnie, ale dziwi mnie to, że palnik nie działał od razu tylko trzeba kombinować.Wcześniej kupowałem do samochodu 8000k i nie było żadnego problemu, świeciły normalnie od samego początku.
Chiński badziew nie ma się co dziwić, ale dobrze że po wygrzaniu palnik działa.
Ostatnio zmieniony środa 06 cze 2012, 05:50 przez ProLight, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto normalny kupuje palniki 12K do czegokolwiek ? Remizowa barwa i wydajności około 1800 lumenów...i do tego chińczyk. Tandeta pełną gębą. co do palnika one tak maja. Mam obecnie w domu sporo chinoli o różnych barwach i sporo z nich ma podobne problemy, jaka cena taka jakość.
Wywal to badziewie i daj coś co ma 4300K, dołóż trochę kasy, kup coś z porcelanową podstawą i nie rób remizy na drodze.
Wywal to badziewie i daj coś co ma 4300K, dołóż trochę kasy, kup coś z porcelanową podstawą i nie rób remizy na drodze.
ILPT