Dealextreme-zakupy część druga

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
tOmki
Posty: 965
Rejestracja: niedziela 09 mar 2008, 02:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tOmki »

Dlaczego nie uzyles Paypal'a - wiem ze wyszloby drozej, ale bez zadnych problemow.
Maruda
Posty: 141
Rejestracja: środa 02 lis 2011, 12:32
Lokalizacja: Józefów

Post autor: Maruda »

Moje zamówienie na DX - 24.marrzec.2012, dziś przyszło potwierdzenie wysyłki.
Awatar użytkownika
seba_x
Posty: 202
Rejestracja: środa 27 sty 2010, 08:26
Lokalizacja: strzegom

Post autor: seba_x »

tOmki pisze:Dlaczego nie uzyles Paypal'a - wiem ze wyszloby drozej, ale bez zadnych problemow.
Nie mam konta na paypalu, zamawiałem przedłużkę do latarki w innym sklepie i poszło bez najmniejszego problemu przy płatności kartą.

[ Dodano: 19 Kwiecień 2012, 17:54 ]
Otrzymałem z Focalprice taką wiadomość :

Kod: Zaznacz cały

Dear Customer,

 

Thanks for your reply and kind support.

Our company needs to confirm your order payment, it will take more time, therefore, I am afraid we need to allow more time for the order to be processed.

But before shipping, please offer us the last four numbers of your credit card for further check?

Thanks in advance for your understanding and patience!

We are waiting for your reply.

Best regards

chyba nie chcą mi "opędzlować" konta w banku ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Zdecydowanie upewniłbym się czy to aby jest wiadomość ze sklepu - wysłana na stronie Focalprice jako wiadomość dostępna z poziomu konta użytkownika czy przyszła jako e-mail? Parę razy u nich kupowałem i nigdy nie było tego typu niespodzianek.

Osobiście nie widzę uzasadnienia do podawania komukolwiek jakichkolwiek danych związanych z kartą kredytową przy tego typu zakupach nie licząc momentu płatności online....
Pozdr.
Pikom
Awatar użytkownika
seba_x
Posty: 202
Rejestracja: środa 27 sty 2010, 08:26
Lokalizacja: strzegom

Post autor: seba_x »

To przyszło na stronie Focala , było jako odpowiedz do mojej wiadomości.
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

OK, jeśli na Focalprice a nie w e-mailu to można zakładać, że to nie fake tylko faktycznie wiadomość ze sklepu. Jeśli chodzi o ostatnie cztery cyferki z numeru karty kredytowej to są one traktowane jako w zasadzie jawne - na kwitkach przy płatności kartą służą do identyfikacji i pojawiają się w korespondencji elektronicznej. Tak więc ich podanie nie powinno być w sumie groźne. Ważne jednak by pamiętać, żeby nie podawać całego numeru karty. Zwłaszcza w połączeniu z datą ważności karty ta informacja (pełen numer karty) jest już wystarczająca do dokonywania nie których płatności prze sieć.
Pozdr.
Pikom
nightrunner
Posty: 28
Rejestracja: poniedziałek 09 maja 2011, 11:27
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: nightrunner »

Muszę napisać że do DX trzeba podchodzić z ogromną cierpliwością i świadomością ryzyka.
Z zamówienia za $32 dostałem ładowarkę za $6.20. Założyłem spór w PayPal i dostałem zwrot całkowity, czyli za darmo ładowarkę. Postanowiłem jednak być uczciwy i zapłaciłem im te $6.20.
2 dni później pani z która rozmawiałem wprowadziła notatkę "express order " i po 3 tygodniach dostałem resztę zamówienia gratis :)
Prawdą jest że się do mnie odezwali dopiero po założeniu sporu w PayPal (a nawet chyba dopiero gdy zamieniłem spór w roszczenie), podejrzewam że grali na zwłokę bo pisali cały czas że towaru jeszcze nie ma a po moim akcie uczciwości towar wysłali po 3 dniach ;/
Trochę kręcą ale te zaoszczędzone $26 przeznaczę na zakupy u nich i zobaczę co z tego wyjdzie jak mnie zawiodą po raz drugi to zrobię papa i tyle.
Może naprawdę przechodzą teraz jakąś reorganizację czy cuś i niedługo będzie względnie ok ;)
PS towar zamówiłem 14 stycznia i po wszystkich przejściach dodarł do mnie dopiero teraz 20 kwietnia.
Awatar użytkownika
Gurgul99
Posty: 77
Rejestracja: sobota 19 gru 2009, 20:56
Lokalizacja: znienacka...

Post autor: Gurgul99 »

Złożyłem zamówienie w DX w połowie marca, przesyłkę wysłali 28.03, dotarła szybko, po 11-12 dniach. Oczywiście zamówienie jest "partially" bo podobno na stanie brakuje małej latareczki na 16340 (a na stronie jak byk świeci że jest dostępna). Cisza.....cisza.....zmieniłem zamówienie, poprosiłem o zamianę na inną latarkę, w mniej więcej tej samej cenie. Cisza. W końcu mail - latarka jest także niedostępna (a na stronie jej status wiadomo jaki), proponujemy zwrot kasy. Odpisałem, że interesują mnie SKU takie, takie i takie i z tego mają coś wybrać, koniec kropka.
Cisza, cisza.....

To chyba moje ostatnie zakupy w DX-ie.
sxill
Posty: 5
Rejestracja: piątek 02 mar 2012, 14:05
Lokalizacja: Poznan

Post autor: sxill »

7 marca zamówiłem z DX pięć rzeczy: latarkę, 2 różne uchwyty, ładowarkę i ogniwa. Dzisiaj dostałem 2 ostatnie rzeczy. Wszystko prawie szło osobnymi przesyłkami, 3 rejestrowane i 1 bez trackingu (uchwyt za 1,8$). Najdłużej czekałem za ogniwami Trustfire i uchwytem (ponad miesiąc - nie mieli na stanie). Pierwszą po 2 tyg. dostałem ładowarkę (i jeden uchwyt), następnie po kolejnym tygodniu latarkę. Ogólnie jestem zadowolony :)
Awatar użytkownika
tOmki
Posty: 965
Rejestracja: niedziela 09 mar 2008, 02:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tOmki »

Dziś doszła druga cześć zamównienia wysłanego 30.03.2012.
Nadal brak jedej rzeczy. Reklamacja napisana.

Trzeba zmienić dostawcę :[
Awatar użytkownika
seba_x
Posty: 202
Rejestracja: środa 27 sty 2010, 08:26
Lokalizacja: strzegom

Post autor: seba_x »

No a ja na Focalu po podaniu ostatnich cyfr karty mam status "all shipped" :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gurgul99
Posty: 77
Rejestracja: sobota 19 gru 2009, 20:56
Lokalizacja: znienacka...

Post autor: Gurgul99 »

Dziś odezwał się DX, okazało się że żadna z 4 proponowanych przeze mnie latarek nie jest na stanie,mailowo wyglądało to lakonicznie "Sorry to say items 123411 and 123420 are not in stock.", poprzednio dostałem też maila w którym oświadczyli że pozostałych latarek także nie ma.
LiveChat pomógł, poczekałem co prawda trochę ale konsultant - Albert - po sprawdzeniu stwierdził, że 123420 jest na stanie, tak jak latarka która chciałem pierwotnie - 123406. Obecnie zamówienie jest skorygowane, zobaczymy kiedy będzie przesyłka.
Awatar użytkownika
desynchro
Posty: 19
Rejestracja: wtorek 07 lut 2012, 20:53
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: desynchro »

Przebieg moich zakupów:
01.04 - zamówienie i opłacenie przez PayPal
13.04 - status PrepareShipment
14.04 - status FullShipment
26.04 - latarka doręczona do moich rąk.

Jest to TrustFire TR-J12. Pojawił sie nieoczekiwany dla mnie problem. Latarka świeci wszystkimi trybami na dwóch aku 18650, a jak wkręcę tubę przedłużającą i dodam oczywiście trzeci akumulator to NIE ŚWIECI ! Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ?
pozdrawiam Desynchro

SolarForce L2P, Romisen RC-28 Q5, Sky Ray King, TrustFire TR-J12,Sunwayman M40A
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Jakich używasz akumlatorków jesli przemysłowych typu Panasonic ,Samsung to one mają ''płaski plus'' i mogą nie stykać,jeśli używasz aku z zabezpieczeniem może ono rozłanczać.
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
Awatar użytkownika
desynchro
Posty: 19
Rejestracja: wtorek 07 lut 2012, 20:53
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: desynchro »

Używam takie: Panasonic NCR 18650 3100mAh 
pozdrawiam Desynchro

SolarForce L2P, Romisen RC-28 Q5, Sky Ray King, TrustFire TR-J12,Sunwayman M40A
ODPOWIEDZ