greg pisze:jakubek1994, dostaniesz list polecony (albo 3) z WER Zabrze. Tam wszystko jest napisane, co i jak. Bez paniki, zapłacisz VAT i po sprawie, skoro wartość jest niska.
Pozostaje wykonać zawarte tam instrukcje. Czyli wysłać mailem potwierdzenie transakcji Paypal oraz zrzut ekranu ze sklepu internetowego, bądź link do produktu, bądź fakturę proforma itp.
greg pisze:Pozostaje wykonać zawarte tam instrukcje. Czyli wysłać mailem potwierdzenie transakcji Paypal oraz zrzut ekranu ze sklepu internetowego, bądź link do produktu, bądź fakturę proforma itp.
tak, wiem już wysłałem, długo mogą trzymać u siebie paczki?
Mam pytanie czy otrzymujecie odpowiedzi od DX? Od początku lutego czekam na kase za 2 anulowane zamówienia i olewka. Pisałem do nich. Próbowałem na czacie ale on ciągle nieczynny. Założyłem spór na paypalu ale może jest jakiej inne rozwiązanie. Proszę o jakieś rady. Kiedyś kasa wracała w kilka dni.
Moje roszczenia były rozwiązywane dosyć szybko - w przeciągu tygodnia, max 10 dni. Wszystko przez formularze.
Co do nowej strony DX.com - jest beznadziejna. Zrobiłem zamówienie i mam info o braku CZEGOŚ. I niczego więcej dowiedzieć się nie da, nawet na czacie - napisano mi, że oni też nie mogą sprawdzić, czego akurat mi nie wyślą i będzie wiadomo dopiero za 2tyg...
Zamawiałem w połowie stycznia kilka gratów na DX czekałem całą masę czasu tydzien temu dostałem paczkę z częścią zamówienia. Status od miesiąca to "Partial Shippment" Co mam teraz zrobić? jest jeszcze na co czekać czy trzeba gdzieś interweniować?
Mag 5D sst50 / romisen RC-C8 mod xpg / romisen RC-A4 / TIROSS mod xpg + regina /wydumka 2x18650+ XM-L + ref SMO // Mag Solitaire nichia 5mm / UniqueFire UF-DT1 Mod XM-l / "coś" 2x 16340 z xre q5 i refem SMO /UltraFire WF-501B xpg + ref SMO
A'propo anulowania zamówień, to tylko raz mi się zdarzyło anulować i następnego dnia już miałem potwierdzenie mailem i drugiego maila od PayPal że kasa wpłynęła.
A odnośnie "partial shipment" to nie możesz sobie przypadkiem podejrzeć co wysłali a czego nie? Czasem mi się zdarzało że na 3 tury wysyłali, dlatego już zawsze po mailu że wysłano patrzę na swoje konto na DX (w order->Invoice) i sprawdzam co wysłane a co nie.
Jeżeli jest 'pending' to można anulować, a jak się zmieni status na 'packing' to raczej już nie.
"pending" przez dłuższy czas oznacza że czekają na towar, jak się komuś nie śpieszy to można czekać - prędzej czy później wyślą. Ale anulować też można.