Dealextreme-zakupy część druga
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota 04 lut 2012, 15:46
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Witam.
Mam problem z zamówieniem. Dzień po zapłaceniu przez paypal status zmienił sie na packing, niestety po upływie kolejnych 7 dni zamówienie się "cofło" na status Waiting for Supplier. Zastanawiam się czy nie anulować zamówienia.
Dwa dni temu wysłałem e-mail, jednak że bez odpowiedzi ze strony Dx.
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Ps; Zamawiam: latarkę, ładowarkę, akusy, uchwyt = 52$
Mam problem z zamówieniem. Dzień po zapłaceniu przez paypal status zmienił sie na packing, niestety po upływie kolejnych 7 dni zamówienie się "cofło" na status Waiting for Supplier. Zastanawiam się czy nie anulować zamówienia.
Dwa dni temu wysłałem e-mail, jednak że bez odpowiedzi ze strony Dx.
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Ps; Zamawiam: latarkę, ładowarkę, akusy, uchwyt = 52$
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota 04 lut 2012, 15:46
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Nie tylko, duże zamówienia są dłużej kompletowane i zwiększa się ryzyko, że jakiś komponent będzie niedostępny, a wtedy całe zamówienie stoi. Ponadto, po rozbiciu przesyłki, najczęściej tylko jedna posiada traking, reszta idzie zwykłą pocztą.przemolinko pisze:Chodzi ci o problemy z celnikami?fredek pisze: A zamówienie takie jak Twoje to bym raczej rozbił na 2 już na etapie zamawiania.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota 04 lut 2012, 15:46
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Status zmienił się na: Express Order Received - in stock
Co to znaczy?
[ Dodano: 20 Luty 2012, 12:37 ]
Dobra dostałem się do centrum pomocy Live.
Dowiedziałem się że za 4 dni powinna już być wysłana, a zamówienie pójdzie w 2 paczkach. Mam nadzieję że mówią prawdą co do tego terminu...
[ Dodano: 20 Luty 2012, 12:39 ]
Ps: Zajęło mi to zaledwie 30 min Sukces
[ Dodano: 20 Luty 2012, 14:02 ]
Status zmieniony na :packaging.
Mam nadzieję że nie pakują tej paczki wirrualnie jak poprzednio...
[ Dodano: 20 Luty 2012, 14:24 ]
Jeszcze ładowarkę i latarkę nie wyślą- status Pending
Co to znaczy?
[ Dodano: 20 Luty 2012, 12:37 ]
Dobra dostałem się do centrum pomocy Live.
Dowiedziałem się że za 4 dni powinna już być wysłana, a zamówienie pójdzie w 2 paczkach. Mam nadzieję że mówią prawdą co do tego terminu...
[ Dodano: 20 Luty 2012, 12:39 ]
Ps: Zajęło mi to zaledwie 30 min Sukces
[ Dodano: 20 Luty 2012, 14:02 ]
Status zmieniony na :packaging.
Mam nadzieję że nie pakują tej paczki wirrualnie jak poprzednio...
[ Dodano: 20 Luty 2012, 14:24 ]
Jeszcze ładowarkę i latarkę nie wyślą- status Pending
- LightLover
- Posty: 267
- Rejestracja: sobota 16 maja 2009, 19:31
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.youtube.com/watch?v=aHbtNCDf ... olE73Pv4pC
Czego jak czego, ale powierzchni magazynowej chyba nie mają skromnej
Czego jak czego, ale powierzchni magazynowej chyba nie mają skromnej
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota 04 lut 2012, 15:46
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
A mam pytanie zamawiając jedną usługę drop shipment będzie ona użyta na dwóch paczkach?
[ Dodano: 21 Luty 2012, 10:21 ]
Dzisiaj też się połączyłem live. Usługa drop shipment będzie użyta na obu paczkach.
A ładowarka i latarka podobno już są w magazynie, powinny być pakowane za 3 dni. Zobaczymy ile w tym prawdy...
[ Dodano: 21 Luty 2012, 22:07 ]
Dobra dzisiaj skontaktowałem się z obsługą klienta online. Zmieniłem zamówienie latarki i ładowarki. Latareczka ta sama tylko że 5 trybów zamiast 2 (nie musiałem dopłacać różnicy- chyba 1$) ale inna ładowarka.
Pytając się kiedy będą na magazynie tamte przedmioty, konsultant odpowiedział że za tydzień będzie duża dostawa. Zapytałem więc czy na pewno będzie tam moja latarka i ładowarka. Dostałem negatywną odpowiedź. Na szczęście nie było problemów przy zmianie zamówienia.
[ Dodano: 21 Luty 2012, 10:21 ]
Dzisiaj też się połączyłem live. Usługa drop shipment będzie użyta na obu paczkach.
A ładowarka i latarka podobno już są w magazynie, powinny być pakowane za 3 dni. Zobaczymy ile w tym prawdy...
[ Dodano: 21 Luty 2012, 22:07 ]
Dobra dzisiaj skontaktowałem się z obsługą klienta online. Zmieniłem zamówienie latarki i ładowarki. Latareczka ta sama tylko że 5 trybów zamiast 2 (nie musiałem dopłacać różnicy- chyba 1$) ale inna ładowarka.
Pytając się kiedy będą na magazynie tamte przedmioty, konsultant odpowiedział że za tydzień będzie duża dostawa. Zapytałem więc czy na pewno będzie tam moja latarka i ładowarka. Dostałem negatywną odpowiedź. Na szczęście nie było problemów przy zmianie zamówienia.
DX otworzył Polskie centrum obsługi w Warszawie
http://club.dealextreme.com/forums/Foru ... did.920691
http://club.dealextreme.com/forums/Foru ... did.920691
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
-
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota 04 lut 2012, 15:46
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Witam.
Dziwne jest to że do zamówienia doszła harmonijka za darmo... (prawie 6$ warta)
http://www.dealextreme.com/p/victory-10 ... onica-1234
A i będę mieć maksymalnie 22$ wpisane na fakturze.
A i wygląda to tak -01234 (dziwny minus przed i bez opisu przedmiotu)
[ Dodano: 22 Luty 2012, 19:16 ]
Dowiedziałem się że to jakiś system porozumiewania się z magazynem...
Dziwne jest to że do zamówienia doszła harmonijka za darmo... (prawie 6$ warta)
http://www.dealextreme.com/p/victory-10 ... onica-1234
A i będę mieć maksymalnie 22$ wpisane na fakturze.
A i wygląda to tak -01234 (dziwny minus przed i bez opisu przedmiotu)
[ Dodano: 22 Luty 2012, 19:16 ]
Dowiedziałem się że to jakiś system porozumiewania się z magazynem...