Małe porównanie- 3x XM-L vs. światła dzienne VW passat

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Awatar użytkownika
ledmocy
Posty: 151
Rejestracja: sobota 13 lis 2010, 11:00
Lokalizacja: W-w

Post autor: ledmocy »

krzysiek33 pisze:
mteyBMW pisze:do szkła użyj tlenku ceru
będzie też potrzebna duża dawka cierpliwości :lol:
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

ledmocy pisze:
mteyBMW pisze:( od ksenonów które były zamontowane
Znaczy się żarnik był krzywo zamontowany i uderzał o aluminium ? Jakoś nie przychodzi mi do głowy inny powód...
Możliwe że totalna tandeta i palnik wypadł z mocowania.

A z tym tlenkiem ceru to trzeba też uważać - łatwo można doprowadzić do pęknięcia klosza od przegrzania.
Awatar użytkownika
GrzechVip
Posty: 84
Rejestracja: wtorek 19 paź 2010, 12:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: GrzechVip »

Jeśli klosz jest do polerki to i odbłyśnik do wymiany.
Po polerce warto mieć zestaw do polerowania w schowku, jak zdejmiemy warstwę zewnętrzną z klosza to trzeba go polerować co 10te no co 12te użycie spryskiwaczy, fakt jest łatwiej :)
mteyBMW
Posty: 33
Rejestracja: sobota 26 mar 2011, 17:23
Lokalizacja: STG

Post autor: mteyBMW »

Odbłyśnik odpękał od temperatury jaką wytwarzał palnik. Możliwe również że to od czyszczenia szmatką odbłyśnika, choć wątpie. Pozdrawiam!

[ Dodano: 5 Styczeń 2012, 19:21 ]
I dzięki za porady:)
...John
Posty: 92
Rejestracja: piątek 27 mar 2009, 04:10
Lokalizacja: KrK

Post autor: ...John »

Palnik ma zwykle mniejszą temperaturę niż standardowy halogen 55 w. Tak więc nie temperatura go wykończyła, prędzej to czyszczenie.
ODPOWIEDZ