Gdzie kupić Ultrafire ZF 7371 ?
Faktycznie XM-L da więcej światła, ale za to będzie działać znacznie krócej. Zasięg mają obie porównywalny. M20C ma bardzo niski tryb "low" (około 1 lm) i jest lepiej wykonana niż Solarforce. Z odpornością na upadki... to już zależy od upadku. Solarforce jest znacznie prostszą konstrukcją i o wiele łatwiej ją serwisować w razie awarii ...niemniej dla mnie XM-L wysterowana na ponad 2.5A w tak małej i lekkiej latarce to średni pomysł. I jeśli już rozpatrujemy latarki ze zmianą trybów przez "klikanie", to wybór jest znacznie szerszy.
Na L2P + XM-L świat się nie kończy ...co większość młodych stażem kolegów raczy sądzić.
Aha, co do odporności na upadki... to latarki nie przestają działać przez nadmierne odkształcenia obudowy, tylko z powodu oberwania/zgniecenia wewnętrznych komponentów (płytka sterownika, cewka, włącznik, itp.) więc stal nierdzewna dużo tu nie pomoże ...a przez większą twardość wręcz może zaszkodzić. Nie wspominając o znacznie gorszych właściwościach termicznych.
Na L2P + XM-L świat się nie kończy ...co większość młodych stażem kolegów raczy sądzić.
Aha, co do odporności na upadki... to latarki nie przestają działać przez nadmierne odkształcenia obudowy, tylko z powodu oberwania/zgniecenia wewnętrznych komponentów (płytka sterownika, cewka, włącznik, itp.) więc stal nierdzewna dużo tu nie pomoże ...a przez większą twardość wręcz może zaszkodzić. Nie wspominając o znacznie gorszych właściwościach termicznych.
Ostatnio zmieniony czwartek 05 sty 2012, 15:23 przez toms_, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie ciekawy konstrukcjami są także Balder BD-2 (za ok 50USD) , Shadov VG-10 lub JM07(za ok 37-43USD), lub latarki firmy Yezl 22-35USD-które moim zdaniem biją UF jakością na głowę
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
Tutaj jest niedroga latarka z pierścieniem : http://www.cnqualitygoods.com/goods.php?id=1332
a w ogóle to zaraz ją sobie zamówię
a w ogóle to zaraz ją sobie zamówię
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
Stylistycznie mi nie odpowiada. Powiedzcie mi jeszcze jak jest z zasilaniem. Jeżeli standardowo jest używany akumulator 18650, to czy w nagłym wypadku można użyć zwykłego paluszka AA?Nightmare pisze:Tutaj jest niedroga latarka z pierścieniem : http://www.cnqualitygoods.com/goods.php?id=1332
a w ogóle to zaraz ją sobie zamówię
Czy istnieje jakościowa różnica pomiędzy Ultrafire ZF 7371 a SUNWAYMAN M20C R5? Z tego co do tej pory doczytałem obydwie są chińskie.
Nie, nie można 18650 to 3.7v paluszek AA to 1.5v po za tym AA jest dużo mniejszy
Ciężko powiedzieć skoro nikt tu nie ma tej latarki, ogólnie UF to niższa półka od Sunwayman'a no ale w tym przypadku trudno cokolwiek powiedziećbobwoj pisze:Czy istnieje jakościowa różnica pomiędzy Ultrafire ZF 7371 a SUNWAYMAN M20C R5?
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
A co sądzicie o OLIGHT M20 WARRIOR XP-G R5. Mam małe dziecko, które lubi upuścić, uderzyć itp. Zależy mi na odporności latarki. Ideałem dla mnie byłby Predator (to co wyrabiają z tą latarką na spocie reklamowym potwierdza jej odporność) niestety nie ma ona zmiany trybów w głowicy. Ten Olight spełnia wojskową normę MIL-STD-810F (upadki, wstrząsy, wibracje) oraz normę wodoodporności IP-68 (pełna odporność na pył i ciągłe zanurzenie na głębokość > 1m), no i ma regulację trybów w głowicy. Nie wiem tylko na ile w praktyce są one warte.
Nowa wersja z S na końcu ma dodatkowy przycisk do zmiany trybów jedną ręką. Myślę, że jest to równie poręczne i praktyczne rozwiązanie jak zmiana trybów w głowicy. Tylko, czy firma jest dobra, jak u niej z jakością wykonania, trwałością ?Nightmare pisze:Tylko w tym olightcie jest trochę głupia ta zmiana głowicą , lepszy jest pierścień magnetyczny
Powiedz czemu się tak uparłeś przy magnetycznym pierścieniu
Zmiany trybów włącznikiem w dupce, są bardzo łatwe do opanowania, a wybór latarek obrzymi i ceny fajne
Lub bierz stąd: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=76385#76385 SC2.
Cena dobra, zasilanie dokupisz osobno, zmiana trybów osobnym guzikiem w głowicy
Pozdrawiam
DNF
Zmiany trybów włącznikiem w dupce, są bardzo łatwe do opanowania, a wybór latarek obrzymi i ceny fajne
Lub bierz stąd: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=76385#76385 SC2.
Cena dobra, zasilanie dokupisz osobno, zmiana trybów osobnym guzikiem w głowicy
Pozdrawiam
DNF
Chcę latarkę ze zmianą trybów w pierścieniu, ponieważ zmiana guzikiem wydaję mi się lekko zagmatwana. Trzeba nacisnąć guzik, ale nie do końca tylko do połowy, nastepnie dość szybko naciskając wybieramy tryby itp, itd. Może jest to prostę jak już się przyzwyczaimy, ale początki mogą być wkurzające. Ja mam dość nerwowe życie już bez tego. Chcę kupić coś co będzie intuicyjne, szybkie, prostę, niezawodne. Dlatego coraz bardziej zaczynam się przekonywać do OLIGHT M20S Warrior. Ten dodatkowy przycisk załatwia sprawę rewelacyjnie. Ponadto jest dużo tańsza od Jetbeam RRT-2, a od Sunwayman M20C R5 niewiele droższa za to odporna na upadki i wstrząsy (Spełnia normę militarną MIL-STD-810F) no i z mocniejszym światłem - 320lm i dłuższą pracą. Chyba znalazłem swój ideałDNF pisze:Powiedz czemu się tak uparłeś przy magnetycznym pierścieniu
Zmiany trybów włącznikiem w dupce, są bardzo łatwe do opanowania, a wybór latarek obrzymi i ceny fajne
Lub bierz stąd: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=76385#76385 SC2.
Cena dobra, zasilanie dokupisz osobno, zmiana trybów osobnym guzikiem w głowicy
Pozdrawiam
DNF
Piszesz o włączniku taktycznym tzw "forward", z reguły jest zwykły "reverse " czyli wciskasz do końca włącza się latarka delikatne przyciśnięcie zmiana tryby kolejne do końca włączona latarka jest to bardzo proste nawet dla laika
A to porządne wytłumaczenie kolegi greg'a
A to porządne wytłumaczenie kolegi greg'a
greg pisze:Forward (standard w L2P 2011/L2T):
- wciskasz włącznik do połowy i puszczasz (raz bądź kilkukrotnie) - w ten sposób ustawiasz tryby
- następnie dociskasz do końca
- to jest tzw. włącznik taktyczny, światło pojawia się natychmiast po lekkim naciśnięciu włącznika i nie wymaga całkowitego włączenia latarki - szybkie i ciche, można sobie łatwo "przyświecić" bez włączania latarki
- zmiana trybu podczas świecenia latarki wymaga jej całkowitego wyłączenia, przez co niezbyt nadaje się np. na rower
Reverse (standard w L2 2011/L2X):
- wciskasz włącznik do końca i puszczasz
- następnie dla zmiany trybu wciskasz do połowy (raz bądź kilkukrotnie)
- zmiana trybu nie wymaga całkowitego wyłączenia, jedynie "klik" (do połowy)
- nie można sobie szybko "przyświecić", konieczne jest całkowite włączenie latarki, a następnie wyłączenie drugim głębokim wciśnięciem
Ostatnio zmieniony poniedziałek 09 sty 2012, 16:22 przez Nightmare, łącznie zmieniany 2 razy.
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9