Zakupiłem zestaw z zamiarem zamontowania jej do samochodu ale nie nadaje się ona ponieważ wyskakują jakieś błędy na komputerze wiec poszła do szafki.Czy z tego zestawu można zrobic latarke ewe.co bym musiał mieć .pozdrawiam
zawsze można coś z tego zrobić. Jakie masz palniki? Jak pod H4, to będzie problem, jak pod H3, to już prostsza sprawa. Najprościej będzie użyć obudowy od cińskiej latarki 5 000 000 candle power (taka duża żółta).
A po co chcesz dostawać się do środka przetwornic? Jeżeli śmigają, to bym łapek nie pchał. Można coś motać z soczewka na H7, tylko trzeba by jakąś mądrą obudowę wymyślić.
Do samochodu na normalne drogi - nie montuj. Jeśli producent nie kłamie za bardzo, to będziesz miał dużo za dużo światła - nie odważyłbym się tego montować w zwykłym refie. A co do latarki - a pewnie. Bierzesz jakiegoś np. Thora (znanego też jako JML2940), mocujesz wszystko do kupy i się cieszysz prawie 5000 lm. Jedyny problem jaki możesz mieć to mocowanie palnika.
Po co kupować JML2940 w cenie 200zł jak można kupić chińczyka bo potrzebna z tego będzie przecież tylko obudowa a reszta i tak będzie zmieniona.Mógłbym przecież taki kupić http://allegro.pl/latarka-szperacz-halo ... 59104.html i wszystko by weszło ups a jakie akum ?
No własnie by nie weszło. A JML2940 kupowałem po 130 zł. Na początku po prostu wrzuciłem przetwornicę do środka, akumulator orginalny, pierścień pod palnik z kawałka rurki hydraulicznej wyciętej dremelem i w jeden wieczór miałem skończone światełko dające 4800 lm przez 1h 42m w ślicznej 4200K barwie światła.
Niestety nie . Naprawdę projekt jakoś sam mi się zrobił. Jedyny problem był z poprawnym umieszczeniem palnika w ognisku. Sam JML obecnie jest przerabiany na coś mocniejszego W tym modelu jest bardzo dobry ref dla HIDów. Nie świeciło ładnie - świeciło ślicznie
[ Dodano: 7 Grudzień 2011, 14:04 ]
jaka jest różnica pomiedzy akum.żelowym a zwykłym?znalazlem akum.zwykły 4Ah i zastanawiam sie jak dlugo by poswiecil do ponownego ladowania.
Darecki pisze:Można dokupić filtr Can Bus który ( oszukuje ) instalację i nie ma błędów
Można też dołożyć żarówkę 21W i tez nie będzie błędów, a to że Can, to nie ma znaczenia, jest sporo samochodów bez CAN, które mają kontrolę poboru mocy na żarówkach. Żaden filtr nie jest potrzebny.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.