Grzanie się IMAXa B6
Grzanie się IMAXa B6
Witam,
Mam pytanie do posiadaczy ładowarki IMAX B6. Podczas rozładowywania akumulatorów ładowarka BARDZO grzeje się w miejscu między tą kratką do wentylacji pod ładowarką, a złączem balansera. Nie dziwi mnie, że cała jest ciepła, ale w tym jednym miejscu wręcz parzy. Nawet po skierowaniu na nią wentylatora jest w tym miejscu gorąca, a cała obudowa prawie zimna. Wszystkie tak bardzo grzeją się w tym miejscu? Jakiś czas temu moja była naprawiana, więc może przy okazji został poprawiony przepływ ciepła i dlatego się grzeje?
Przy ładowaniu nie ma wyczuwalnych źródeł ciepła, po prostu cała się grzeje.
Mam pytanie do posiadaczy ładowarki IMAX B6. Podczas rozładowywania akumulatorów ładowarka BARDZO grzeje się w miejscu między tą kratką do wentylacji pod ładowarką, a złączem balansera. Nie dziwi mnie, że cała jest ciepła, ale w tym jednym miejscu wręcz parzy. Nawet po skierowaniu na nią wentylatora jest w tym miejscu gorąca, a cała obudowa prawie zimna. Wszystkie tak bardzo grzeją się w tym miejscu? Jakiś czas temu moja była naprawiana, więc może przy okazji został poprawiony przepływ ciepła i dlatego się grzeje?
Przy ładowaniu nie ma wyczuwalnych źródeł ciepła, po prostu cała się grzeje.
Pozdrawiam
U mnie jest inaczej. Właśnie rozładowuję pakiet 3s i mimo ustawienia prądu 1A rozładowuje jedynie 0.4-0.5A. Im niższe napięcie tym bardziej prąd wzrasta do maksymalnego 1A.fredek pisze:Nie bardzo... max 1A przy pakiecie 3S Li-po to już jest ponad 12W, nie ma automatycznego ograniczenia prądu przy większym napięciu (pakiety szeregowe lub np. aku samochodowe), tak by było 5W.
Ty masz dbać o to, by nie wydzieliło się więcej niż 5W, bo coś się usmaży.
Pozdrawiam
Sprawdziłem właśnie to co mówiłeś na Imax B6 Barney-a (bo ja mam aktualnie tylko Turnigy) i faktyczne zmniejsza prąd rozładowania do ok. 5-6W, test na pakiecie od wkrętarki 10S NiCd, rozładowywał go prądem 400mA (ustawione 1A) przy spadku napięcia do 12,06V podniósł do 500 mA, czyli pilnuje by nie przekroczyć 6W.