Latarki dla Emila :P
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
No to świet(l)nie
Zobacz, czy driver jest przylutowany do cienkiego, mosiężnego pierścienia czy tylko wsadzony
i czy ma jakiś otworek przez który mógłbyś włożyć igłę/wkrętak precyzyjny itd.
Cokolwiek małego by podważyć sterownik.
Jeśli nie, to nawierć zaraz z brzegu drivera. Najlepiej przy samej ściance piguły.
Jeśli jest wciśnięty to podważ, jeśli przylutowany,
to rozgrzej całą pigułę, z wyjętą wcześniej diodą i wtedy jak się roztopi cyna, to podważ sterownik.
Pozdrawiam
DNF
Wtedy będziemy bawić się dalej
Zobacz, czy driver jest przylutowany do cienkiego, mosiężnego pierścienia czy tylko wsadzony
i czy ma jakiś otworek przez który mógłbyś włożyć igłę/wkrętak precyzyjny itd.
Cokolwiek małego by podważyć sterownik.
Jeśli nie, to nawierć zaraz z brzegu drivera. Najlepiej przy samej ściance piguły.
Jeśli jest wciśnięty to podważ, jeśli przylutowany,
to rozgrzej całą pigułę, z wyjętą wcześniej diodą i wtedy jak się roztopi cyna, to podważ sterownik.
Pozdrawiam
DNF
Wtedy będziemy bawić się dalej
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zmieniony sobota 22 paź 2011, 18:27 przez dziadzio555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
Jest z bliska oryginalny Driver z SmartFire V-65C
Dla czego jak się wyloguję to nie widać moich zdjęć?
Dla czego jak się wyloguję to nie widać moich zdjęć?
Ostatnio zmieniony sobota 22 paź 2011, 18:26 przez dziadzio555, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Według mnie poszedł procesor, przy zasilaniu go z napięcia sporo wyższego od dopuszczalnego (kondensator raczej go nie ochronił a mógł dobić).
Dwa AMCki możesz sprawdzić łącząc pole lutownicze obok procesora (opisane jako Q3) z plusem zasilania, ale napięcie ogranicz lepiej tym razem do 4 - 5V.
Pozdrawiam
Według mnie poszedł procesor, przy zasilaniu go z napięcia sporo wyższego od dopuszczalnego (kondensator raczej go nie ochronił a mógł dobić).
Dwa AMCki możesz sprawdzić łącząc pole lutownicze obok procesora (opisane jako Q3) z plusem zasilania, ale napięcie ogranicz lepiej tym razem do 4 - 5V.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
Podłączyłem tak:
Pole D1+ i czerwony kabelek do + na diodzie a drugi do - na diodzie.
Minus akusa normalnie, do większego okręgu po drugiej stronie drivera.
Plusa podłączałem i do zielonego i do żółtego x i nic nie działa. Jesteś pewien, że tak powinienem podłączyć? Bo robi się zwarcie na zielonym x .
Proponuję najpierw zastanowić się, co się chce zrobić, a później próbować
Te czerwone kabelki podłącz do diody, tak jak to było wcześniej.
Minus jest na obrzeżu płytki, i z jednej, i z drugiej strony więc do minusa akumulator, a plus może być do żółtego iksa, albo do środkowego pola z drugiej strony płyki.
Te czerwone kabelki podłącz do diody, tak jak to było wcześniej.
Minus jest na obrzeżu płytki, i z jednej, i z drugiej strony więc do minusa akumulator, a plus może być do żółtego iksa, albo do środkowego pola z drugiej strony płyki.
No na zielonym to powinieneś mieć zwarcie, bo to jest minus.
Zasilasz normalnie, plusa do środkowego pola, minusa do zewnętrznego kręgu.
Plus diody do kabelka przy D1, a minus do drugiego (tak jak pisałeś) teraz dodatkowym kabelkiem mostek z plusa do żółtego, jeśli nadal nie świeci, to AMCki przeszły do krainy Wiecznego Światła, chyba, że procek robi zwarcie i AMCki nie dostają napięcia sterującego.
Przy okazji sprawdź ciągłość ścieżek, czy się któraś nie przepaliła.
Pozdrawiam
Zasilasz normalnie, plusa do środkowego pola, minusa do zewnętrznego kręgu.
Plus diody do kabelka przy D1, a minus do drugiego (tak jak pisałeś) teraz dodatkowym kabelkiem mostek z plusa do żółtego, jeśli nadal nie świeci, to AMCki przeszły do krainy Wiecznego Światła, chyba, że procek robi zwarcie i AMCki nie dostają napięcia sterującego.
Przy okazji sprawdź ciągłość ścieżek, czy się któraś nie przepaliła.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
Ja to wiem, że chce naprawić latarkę i tylko tyle wiem, reszta to wasze sugestieProponuję najpierw zastanowić się, co się chce zrobić, a później próbować
Czerwone kabelki jak wyjąłem driver to były skręcone i posklejane - pojęcia nie wiem który był przy diodzie + który -. Dedykuję że jeżeli przy kabelku jest + no to ...
Już tak zrobiłem, ale co mi to miało dać, przecież to wynika z pierwszego posta, że latarka jest popsuta i że padł driver.Minus jest na obrzeżu płytki, i z jednej, i z drugiej strony więc do minusa akumulator, a plus może być do żółtego iksa, albo do środkowego pola z drugiej strony płyki.
Teraz za sugestią Pyry sprawdzałem AMCaki (cokolwiek to jest )
-
- Posty: 23
- Rejestracja: środa 29 wrz 2010, 15:25
- Lokalizacja: Warszawa
ŚwieciPyra pisze: Plus diody do kabelka przy D1, a minus do drugiego (tak jak pisałeś) teraz dodatkowym kabelkiem mostek z plusa do żółtego, jeśli nadal nie świeci, to ...
Pozdrawiam
Hmm, to teraz zmostkuję plus i żółty x składam i mam latarkę z jednym trybem 100%.
Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.
Edyta:
Odpowiedź padała wyżej.