Wash&go czyli DRL i kierunki w jednym
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wtorek 11 paź 2011, 18:21
- Lokalizacja: Kraków
Wash&go czyli DRL i kierunki w jednym
Witam i pozdrawiam wszystkich światełkowiczów!
To mój pierwszy post na tym forum proszę więc o wyrozumiałość,Problem jest następujący : Jak niektórzy z Was mam auto z prywatnego importu zza
wielkiej wody wyposażone z pomarańczowe DRLe które są jednocześnie kierunkami. Czasem zdarza mi się zapomnieć włączyć mijania i wtedy palą się na pomarańczowo,co czasem prowokuje stróżów prawa do kontroli i wymądrzania się na ich temat. Znalazłem w sklepie takie coś żarówki LED o podwójnej barwie. Żeby nie było tak słodko są one z innym gniazdem (montowane były do 4runnerów) model do 2005)r. Moje żarówki DRL i kierunki mają mocowanie takie B15s czyli żarówka ze zwykłym cokołem i 1 stykiem centralnie.
Teraz pytanie do praktyków - Czy warto się bawić w montaż tego typu wynalazków?czy w ogóle jest to możliwe,trzeba zmieniać złącza czy wiązkę. Nie chciałbym robić jakiego drutowania czy grzebania w instalacji,zwłaszcza,że auto jest młode a oryginalne lampy trzymają się świetnie-przez 4 lata nie spaliła się nawet najmniejsza żarówka Z drugiej strony z tyłu auta fabryka zapodała oryginalnie ledy jako światła tylne więc coś w tej technologii musi być przyszłościowego.Nie chcę też typowych świateł do jady dziennej a'la audi które są dla mnie .ee.takie sobie. Słyszałem też ,że porządne ledy potrzebują dobrego odprowadzenia ciepła,nie chciałby więc usmażyć sobie kloszy Jeszcze jedna rzecz auto to terenówka użytkowana czasem zgodnie z przeznaczeniem więc czasem trochę
błota i wody dostanie. pozdrawiam i proszę o poradę
Maciek
Link do żarówek link jeszcze razlink
To mój pierwszy post na tym forum proszę więc o wyrozumiałość,Problem jest następujący : Jak niektórzy z Was mam auto z prywatnego importu zza
wielkiej wody wyposażone z pomarańczowe DRLe które są jednocześnie kierunkami. Czasem zdarza mi się zapomnieć włączyć mijania i wtedy palą się na pomarańczowo,co czasem prowokuje stróżów prawa do kontroli i wymądrzania się na ich temat. Znalazłem w sklepie takie coś żarówki LED o podwójnej barwie. Żeby nie było tak słodko są one z innym gniazdem (montowane były do 4runnerów) model do 2005)r. Moje żarówki DRL i kierunki mają mocowanie takie B15s czyli żarówka ze zwykłym cokołem i 1 stykiem centralnie.
Teraz pytanie do praktyków - Czy warto się bawić w montaż tego typu wynalazków?czy w ogóle jest to możliwe,trzeba zmieniać złącza czy wiązkę. Nie chciałbym robić jakiego drutowania czy grzebania w instalacji,zwłaszcza,że auto jest młode a oryginalne lampy trzymają się świetnie-przez 4 lata nie spaliła się nawet najmniejsza żarówka Z drugiej strony z tyłu auta fabryka zapodała oryginalnie ledy jako światła tylne więc coś w tej technologii musi być przyszłościowego.Nie chcę też typowych świateł do jady dziennej a'la audi które są dla mnie .ee.takie sobie. Słyszałem też ,że porządne ledy potrzebują dobrego odprowadzenia ciepła,nie chciałby więc usmażyć sobie kloszy Jeszcze jedna rzecz auto to terenówka użytkowana czasem zgodnie z przeznaczeniem więc czasem trochę
błota i wody dostanie. pozdrawiam i proszę o poradę
Maciek
Link do żarówek link jeszcze razlink
Ostatnio zmieniony wtorek 11 paź 2011, 19:23 przez Sandinista, łącznie zmieniany 2 razy.
Popraw link bo nie bangla.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Fluxor, jakże by miło było zacząć od "witaj"z TWOJEJ strony
Sandinista, witamy serdecznie, nie przejmuj się, Fluxor tak ma ale stara się być pomocny
Ad. smażenia kloszy to diody są zdecydowanie chłodniejsze od żarówek. Jeśli wymienisz żarówkę na LED-a to o ile są podobnej/porównywalnej jasności to klosz wytrzyma. Specjalnie piszę "porównywalnej", bo są LED-y bardzo dużej mocy ale chyba nie masz zamiaru wstawiać np. 100W led zamiast 10W żarówki...
Sandinista, witamy serdecznie, nie przejmuj się, Fluxor tak ma ale stara się być pomocny
Ad. smażenia kloszy to diody są zdecydowanie chłodniejsze od żarówek. Jeśli wymienisz żarówkę na LED-a to o ile są podobnej/porównywalnej jasności to klosz wytrzyma. Specjalnie piszę "porównywalnej", bo są LED-y bardzo dużej mocy ale chyba nie masz zamiaru wstawiać np. 100W led zamiast 10W żarówki...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wtorek 11 paź 2011, 18:21
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki za słowa otuchy faktycznie link za pierwszym razem nie robił.Co do żarówek to przymierzam się właśnie do tych z linku powyżej.
Tutaj gość opisuje jak to zrobił u siebie problem w tym ,że ja mam inne gniazda,jeśli ktoś z praktyków mógłby rzucić okiem będę wdzięcznylink
Tutaj gość opisuje jak to zrobił u siebie problem w tym ,że ja mam inne gniazda,jeśli ktoś z praktyków mógłby rzucić okiem będę wdzięcznylink
Witam
Z tego co pamiętam z bojów z drogówką i diagnostami, to jest to bardziej złożony problem. Amerykanie wykorzystują jedno światło do dwóch funkcji, i tak pozycyjne przednie jest jednocześnie kierunkowskazem, pozycyjne tylne jest stopem i kierunkowskazem (ale to tylko w wersjach stricte amerykańskich).
Światła dzienne, są osobnymi światłami i nie mają nic wspólnego z pozycyjnymi, gdyż są białe.
Poza tym "organy kontrolne" przytaczają przepis mówiący, że zadziałanie jednego światła nie może wpłynąć na inne (nie dotyczy stopu) Tak więc włączając kierunkowskaz, zmieniasz jasność pozycyjnych.
Jeśli nie masz na kloszach homologacji, to i tak będzie Ci trudno się tłumaczyć.
Jeśli nadal chcesz to to zamontować to możemy spróbować to pożenić.
Pozdrawiam
Swoją drogą pamiętam boje kolegi, który chciał zarejestrować Cadillaca, który nie miał lusterek tylko kamery, ostatecznie przykleił na przyssawki przerobione lusterka stosowane przy holowaniu przyczep kempingowych, bo już tracił nerwy....
Z tego co pamiętam z bojów z drogówką i diagnostami, to jest to bardziej złożony problem. Amerykanie wykorzystują jedno światło do dwóch funkcji, i tak pozycyjne przednie jest jednocześnie kierunkowskazem, pozycyjne tylne jest stopem i kierunkowskazem (ale to tylko w wersjach stricte amerykańskich).
Światła dzienne, są osobnymi światłami i nie mają nic wspólnego z pozycyjnymi, gdyż są białe.
Poza tym "organy kontrolne" przytaczają przepis mówiący, że zadziałanie jednego światła nie może wpłynąć na inne (nie dotyczy stopu) Tak więc włączając kierunkowskaz, zmieniasz jasność pozycyjnych.
Jeśli nie masz na kloszach homologacji, to i tak będzie Ci trudno się tłumaczyć.
Jeśli nadal chcesz to to zamontować to możemy spróbować to pożenić.
Pozdrawiam
Swoją drogą pamiętam boje kolegi, który chciał zarejestrować Cadillaca, który nie miał lusterek tylko kamery, ostatecznie przykleił na przyssawki przerobione lusterka stosowane przy holowaniu przyczep kempingowych, bo już tracił nerwy....
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wtorek 11 paź 2011, 18:21
- Lokalizacja: Kraków