Na tych dużych jest napisane hagen jak i h3. Na innych lampach zwłaszcza tych małych nie ma na szkle oznaczenia żarówki ani napisów halogen. Tutaj jest to bardziej dla bajeru.
Tu masz dużego z oferty zelmot (obecnie produkowany przez Wesem):
Jak widać nie ma bajerów w stylu napis halogen. No ale niestety mając taki wielki napis halogen na szybie, trudno będzie spierać się z misiaczkami. Nie twierdzę że mam rację, ale może jakoś Wesem uzyskał homologację na te lampy pomimo populizmu na temat HID sianego w Auto Świecie.
Co do sporności homologacji wersji Xenon to się zgodzę (chociaż producent na stronie jasno pisze przy produkcie na stronie homologacja E20) , ale wersja halogen ma homologację na 200%, ponieważ używa tego samego elementu optycznego co HO2 i HO3. Wersja halogen i xenon stanowią dwie osobne pozycje w katalogu.
To oznacza tylko tyle, że była homologowana w Polsce (20 to kod kraju). W tym przypadku ważniejsze jest, na który regulamin.
Może ktoś wrzuciłby zdjęcie szkła i przetwornicy - wszystko by się wyjaśniło.
Było zdjęcie szkła. Przetwornice są Made in PRC. Tutaj masz kartę techniczną produktu ze zdjęciami.
Tak nawiasem mówiąc, wszystkie produkty Wesem maja homologację międzynarodową E20, 20 oznacza Polskę. Zresztą TUTAJ jest wsio ładnie opisane.
Niestety Wesem to nie Hella i podgrzanie klosza nie uplastycznia kleju. Hella stosuje coś w stylu masy uszczelniającej, zaś Wesem klej poliuretanowy. Nie udało się rozkleić lampy.