Oplacalnosc, Lampka rowerowa DIY vs Gotowiec.
Mam pytanko odnośnie tej latarki.Tak mi chodzi po głowie...Czy jest możliwe wkręcenie ostatniego członu ,tego z włącznikiem do części mieszczącej pigułę z driverem .
Tak sobie pomyślałem że jak by było to możliwe i dało by sie pominąc część mieszczącą akumulator to powstało by fajne światełko na rower (dużo krótsze)od orginalnej latarki.Tylko oczywiście trzeba by jakoś wprowadzic przewód od zewnętrznego zasilania.
Może to niezbyt ekonomiczne rozwiązanie ale estetyczne
pozdrawiam i WESOŁYCH SWIĄT.
Tak sobie pomyślałem że jak by było to możliwe i dało by sie pominąc część mieszczącą akumulator to powstało by fajne światełko na rower (dużo krótsze)od orginalnej latarki.Tylko oczywiście trzeba by jakoś wprowadzic przewód od zewnętrznego zasilania.
Może to niezbyt ekonomiczne rozwiązanie ale estetyczne
pozdrawiam i WESOŁYCH SWIĄT.
z tego co pamietam to sie tak nie da zrobić z tego względu że ta środkowa tulejka gdzie mieści się ogniwo ma gwinty. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Możesz ewentualnie dorobić bardzo krótką tulejkę z gwintami po obu stronach i będzię wtedy znacznie mniejsza. Tylko musisz pomysleć również o mocowaniu tej lampki w jakimś uchwycie. Da się to wszystko zrobić tylko czy warte zachodu ? To odpowiedź sobie sam
Możesz ewentualnie dorobić bardzo krótką tulejkę z gwintami po obu stronach i będzię wtedy znacznie mniejsza. Tylko musisz pomysleć również o mocowaniu tej lampki w jakimś uchwycie. Da się to wszystko zrobić tylko czy warte zachodu ? To odpowiedź sobie sam
Tak czy inaczej lepiej dorobić tulejkę z dziurką do wyprowadzenia przewodu.
Jeśli wywiercisz dziurkę w body lub w zakrętce to stracisz wodoszczelność lub będziesz musiał ją czymś zatykać po wyjęciu kabelka, gdy będziesz chciał używać lampki jako ręcznej.
Jeśli wywiercisz dziurkę w body lub w zakrętce to stracisz wodoszczelność lub będziesz musiał ją czymś zatykać po wyjęciu kabelka, gdy będziesz chciał używać lampki jako ręcznej.
Sky Ray King (XML T6 3C) DRY (XML T5 4B) Zebralight H600 FW (XML) Yezl S7 SS (XPG S2 2T) Ultrafire C3 SS (XML T6 3C) Klon TK35 (XML U2 1C) Solarforce L2P (XML T5 4B) Ultrafire A3 (XRE Q5), LedLenser P5 (XRE) Jetbeam Raptor RRT-0 (XPG R5)
Właśnie patrząc na zdjęcia z DX rozłożonej 502B wydaje się to teoretycznie możliwe :)Co do opłacalności to masz racje ,to bardziej sztuka dla sztuki ,no i zmniejszenie masy i roozmiarów światełka na kierownicy też ma znaczenie.
pewnie skończy się na tym że zamówię tą latarke i będę jej używał "normalnie" .A z nudów to czasem takie głupie pomysły sie biorą
pewnie skończy się na tym że zamówię tą latarke i będę jej używał "normalnie" .A z nudów to czasem takie głupie pomysły sie biorą
Wczoraj poczyniłem pierwszy test. W wysokim trybie daje super widoczność przy jeździe po asfaltowej nieoświetlonej trasie z prędkością 30km/h, w średnim trybie jest ok na ścieżki rowerowe, chociaż trzeba ustawić promień dość nisko bo oślepia ludzi z naprzeciwka. Najbardziej przeszkadza to że jest aż 5 trybów, wolał bym 3 lo-mid-hi albo lepiej samo mid-hi, bo te tryby dają sensowną jasność. Podczas jazdy obudowa nie nagrzewa się nawet w wysokim trybie. Rozkład światła jest ok jak na moje oko, tego oczekiwałem. Podczas jazdy w trybie wysokim oświetla bardzo dobrze teren przed rowerem jak i gałązki powyżej wysokości głowy.