DealExtreme - zakupy
Słuchajcie, dzisiaj dotarła mi przesyłka z DX, którą wysłałem im przed dwoma miesiącami (miałem im zwrócić przedmioty) Dzisiaj listonosz mi przyniósł tą przesyłkę, powiedział ze Chińczycy jej nie odebrali. Czyli przesyłkę dostałem za free? Dlaczego najpierw kazali odesłać a potem jej nie odebrali? Miał ktoś taki przypadek?
Witajcie kochani!
Miałem już pisać na forum co jest z tym DX(a dokładniej z China Post), a tu proszę dziś się coś ruszyło od 16 miałem posting do dziś, dziś się ruszyło o dwa statusy.
2010 posting FSHJJ POLAND 2010-12-16
2010 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU POLAND 2010-12-29
2010 departure from outward office of exchange GUANGZHOU POLAND 2010-12-30
Jeszcze daleka droga, ale może w połowie stycznia w końcu otrzymam zamówiony przedmiot
Jednak coś się tam rusza powoli, więc tylko cierpliwość jest naszym zbawieniem u chińczyków
Pozdrawiam kochani!
Miałem już pisać na forum co jest z tym DX(a dokładniej z China Post), a tu proszę dziś się coś ruszyło od 16 miałem posting do dziś, dziś się ruszyło o dwa statusy.
2010 posting FSHJJ POLAND 2010-12-16
2010 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU POLAND 2010-12-29
2010 departure from outward office of exchange GUANGZHOU POLAND 2010-12-30
Jeszcze daleka droga, ale może w połowie stycznia w końcu otrzymam zamówiony przedmiot
Jednak coś się tam rusza powoli, więc tylko cierpliwość jest naszym zbawieniem u chińczyków
Pozdrawiam kochani!
pozostali na świecie ludzie myślący
Witam Wszystkich zakręconych i niezakręconych maniaków latarek!!!!
jestem tu nowy i mam nadzieje że nie dostanę bury za złe miejsce postu ,jeśli tak jest to zgóry przepraszam ,wybaczcie ,Ale właśnie szukałem instrukcji jak kupować na dx,i znalazłem!!!PIKOM-wielkie dzięki.Tylko...jedna prośba o uściślenie,jak jest z kosztami przesyłki?niestety angielskiego nie bardzo...więc proszę o wyjaśnienie jak to z tymi kosztami przesyłki jest i ile się orientacyjnie czeka na dostawę.
pozdrawiam i korzystając z okazji SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
jestem tu nowy i mam nadzieje że nie dostanę bury za złe miejsce postu ,jeśli tak jest to zgóry przepraszam ,wybaczcie ,Ale właśnie szukałem instrukcji jak kupować na dx,i znalazłem!!!PIKOM-wielkie dzięki.Tylko...jedna prośba o uściślenie,jak jest z kosztami przesyłki?niestety angielskiego nie bardzo...więc proszę o wyjaśnienie jak to z tymi kosztami przesyłki jest i ile się orientacyjnie czeka na dostawę.
pozdrawiam i korzystając z okazji SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
Sławek ma rację - w zdecydowanej większości przypadków wysyłka jest za darmo - podawane jest to przy każdym przedmiocie. Co do czasu oczekiwania - od dwóch tygodni do dwóch miesięcy...
Scalam do właściwego wątku.
Scalam do właściwego wątku.
Ostatnio zmieniony czwartek 30 gru 2010, 21:25 przez Pikom, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr.
Pikom
Pikom
Dzięki za wiadomości ,tylko ...ten czas oczekiwania ...piiii... ja too jak na coś się napalę to chciałbym jużżżżżżż a nie 2 miechy czekać.Wiem ,wiem zawsze zostaje mi kupić w Polsce (konkretnie myślę o pierwszej "markowej "latarce).tylko te marże,ale to w końcu inwestycja w polską gospodarkę,jakby co
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
Dostałem dziś swoją RC-K4, ale niestety nie działa Żadne akumulatorki włożone do niego nie spowodują, żeby zaświeciła. Winny jest moduł, więc będę reklamował. Proszę o pomoc tych, którzy reklamowali swoje światełka na DX. Czy zgłosić im, że Romisen nie działa i czekać na ich propozycje rozwiązania problemu, czy też żądać nowej latarki ? A co w takich przypadkach z uszkodzoną ?
Jeżeli nic z nim nie można zdziałać,napisz im ,że nie działa, w związku z czym prosisz o nowa latarkę.Mi proponowali poszukania pomocy na ich forum- i znów dwa dni dłużej wszystko trwało - napisz zatem od razu,że nie znalazłeś rozwiązania na ich forum(zaloguj się tam dla śladu i poszukaj tematu tej latarki)
Mogą Ci zaproponować rabat-jak go nie chcesz,napisz od razu,że nie jesteś zainteresowany rabatem -interesuje Cię tylko nowa,sprawna latarka.
Zapytaj też,co z tą zepsutą.
Powodzenia w reklamacji
Mogą Ci zaproponować rabat-jak go nie chcesz,napisz od razu,że nie jesteś zainteresowany rabatem -interesuje Cię tylko nowa,sprawna latarka.
Zapytaj też,co z tą zepsutą.
Powodzenia w reklamacji
Pozdrawiam
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
Żeby DX brało przykład z innych sklepów. Zamówiłem na Focalprice i tego samego dnia wysłana paczka, ruchy szybsze niż na alledrogo.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Chodzi o SKU tej latarki.Premislaus pisze:Ok, będę pisał w wątku "Defective / broken items received", co to jest "Defective SKU" (co tam mam wpisać) i po jakiego grzyba mam przesłać zdjęcie uszkodzonego elementu, jeśli przypuszczam że to moduł a na zewnątrz wszystko wygląda w porządku
Porób jej fotki i tyle .
Opakowanie,latarka i posyłaj reklamację.
Fluxor
też się tak kiedyś ciszyłem z Focalowej przesyłki.
Tylko,że ona niekoniecznie wyszła ze sklepu.
No. trakingu posyłają przed opuszczeniem przez przesyłkę sklepu-zobaczysz,kiedy wskoczy na HKPost i z jaka datą....
Czasem szło mi z Focala 10dni a było już i miesiąc.
Ale grunt to nadzieja
Pozdrawiam