TrustFire 18650
TrustFire 18650
Witam
Dzisiaj dostalem paczuszke a w niej miedzyinnymi 2x aku 18650 firmy TrustFire 2400mAh
Wlaczylem jeden do latareczki i smigal ladnie
a drugi wlaczylem do ladowarki. Po 5h wyciagnalem z ladowarki i ku zdziwieniu okazalo sie ze jest zimny, a po wlozeniu do latarki nie dzialal:/
Sklep oczywiscie DX.
CZy jest jakas szansa ratowania go czy po prostu pisac do DX o przyslanie kolejnego aku?
Dzisiaj dostalem paczuszke a w niej miedzyinnymi 2x aku 18650 firmy TrustFire 2400mAh
Wlaczylem jeden do latareczki i smigal ladnie
a drugi wlaczylem do ladowarki. Po 5h wyciagnalem z ladowarki i ku zdziwieniu okazalo sie ze jest zimny, a po wlozeniu do latarki nie dzialal:/
Sklep oczywiscie DX.
CZy jest jakas szansa ratowania go czy po prostu pisac do DX o przyslanie kolejnego aku?
Możliwe,że jest nadmiernie rozładowany.
Może to Ci pomoże...
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... nprotected
Może to Ci pomoże...
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... nprotected
Pozdrawiam
Przy ostatnich mrozach to możliwe. Zakładam, że ładowarka nie padła? Akumulatorek kiedyś wzbudzałem zwykłym zasilaczem, no może prawie zwykłym - miał regulację napięcia.
Im więcej czytam o ładowarkach i widząc ile ich błąka się po domu, coraz bliższy jestem zakupu modelarskiej z hobby kinga
Im więcej czytam o ładowarkach i widząc ile ich błąka się po domu, coraz bliższy jestem zakupu modelarskiej z hobby kinga
Pozdrawiam, Tomasz
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Aku reklamowałem i z DX dostałem maila czy na pewno chcę nowy wiec napisałem, że tak i teraz czekam czy mi go przyślą czy napiszą że przy zamówieniu, z tym że ja nie mam zamiaru nic u nich na razie kupować.
Podnosić próbowałem drugim aku ale się nie dało wiec sądzę iż ładowarka nokii też nie da rady. Aczkolwiek nie wiem jaka tej nokii jest bo u mnie w domu same SE.
Można by było rozebrać i coś wyciągnąć ale nie wiem czy jest sens. Jak przyślą mi nowy aku to mogę tego oddać komuś kto się będzie chciał pobawić.
Pozdrawiam
Aku reklamowałem i z DX dostałem maila czy na pewno chcę nowy wiec napisałem, że tak i teraz czekam czy mi go przyślą czy napiszą że przy zamówieniu, z tym że ja nie mam zamiaru nic u nich na razie kupować.
Podnosić próbowałem drugim aku ale się nie dało wiec sądzę iż ładowarka nokii też nie da rady. Aczkolwiek nie wiem jaka tej nokii jest bo u mnie w domu same SE.
Można by było rozebrać i coś wyciągnąć ale nie wiem czy jest sens. Jak przyślą mi nowy aku to mogę tego oddać komuś kto się będzie chciał pobawić.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sobota 18 gru 2010, 18:18 przez Lobo, łącznie zmieniany 1 raz.
To pamiętaj proszę o mnie
Chętnie przygarnę Twoje uszkodzone akusy.
Co do DX-
JA - napisałem,że jest uszkodzony aku i że oczekuję wysyłki nowego
ONI- że przesyłka jest droga i proponują arbat
JA - że rabat jest dla mnie nieopłacalny bo potrzebuję akusy i że proponuję by je dosłali z następnym zamówieniem
ONI -że dobrze i że dołożą nieodpłatnie do zamówienia
Ja - przy następnym zamówieniu poprosiłem o obiecany akus podając numer reklamacji
ONI - dołożyli do przesyłki
Ot i cała zabawa. Troszkę pisania i tyle
Zobacz w historii zamówień.
Jeśli doślą Ci je dodatkową wysyłką,powinny mieć w historii status" packing" lub "shipped" no i nowy numer trakingu-w historii i na maila.
Jeśli nie ,na pewno czekają na Twoją odpowiedź przy reklamacji.
Zaznacz wtedy,że interesuje Cię wysyłka samych aku.
Chętnie przygarnę Twoje uszkodzone akusy.
Co do DX-
JA - napisałem,że jest uszkodzony aku i że oczekuję wysyłki nowego
ONI- że przesyłka jest droga i proponują arbat
JA - że rabat jest dla mnie nieopłacalny bo potrzebuję akusy i że proponuję by je dosłali z następnym zamówieniem
ONI -że dobrze i że dołożą nieodpłatnie do zamówienia
Ja - przy następnym zamówieniu poprosiłem o obiecany akus podając numer reklamacji
ONI - dołożyli do przesyłki
Ot i cała zabawa. Troszkę pisania i tyle
Zobacz w historii zamówień.
Jeśli doślą Ci je dodatkową wysyłką,powinny mieć w historii status" packing" lub "shipped" no i nowy numer trakingu-w historii i na maila.
Jeśli nie ,na pewno czekają na Twoją odpowiedź przy reklamacji.
Zaznacz wtedy,że interesuje Cię wysyłka samych aku.
Pozdrawiam