DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
skator
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 05 gru 2010, 14:38
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: skator »

Dziekuje za szybkie odpowiedzi! :)

Napisałem do DX o tej sprawie i spytalem co dalej z tym fantem. Czekam na odpowiedz.
Dam znac co napiszą.

Komarek34
Pewnie sprawa bedzie dluzej sie ciagnac niz do 15 ;) wiec jakby co, to w miare mozliwosci, fajnie by bylo jakbys zerknal co to za powod zwrotu (bez zawiadomienia mnia o nim :/)
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Panowie takie małe pytanie do was.

Gdzie i jak zgłaszać chęć rezygnacji z części zamówienia?
Zamówienie mi podzielono i przez prawie miesiąc widnieje status Pending !
Chce anulować nie wysłane produkty :smile:
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Ta strona: http://services.dealextreme.com/
Link nazywa się: Cancel unshipped items for refund/store credit

skieruje Cię tu: http://services.dealextreme.com/forms/C ... ype=Cancel
Pozdr.
Pikom
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Skator
podaj mi na PW swoje dane jakie masz na DX/PP do wysyłki.
jak będę na WERze to sprawdzę w systemie :mrgreen:
Pozdrawiam
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Pikom, dziękuje <piwo>
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

Słuchajcie mam taką sprawe, odesłałem do DX paczke, bo mi złe przedmioty wysłali no ale nie ważne, wysyłka kosztowała mnie 12$ (przeliczając ze zł na $), DX napisał że nie mogą mi przelać tego na PayPal tylko mam u nich w sklepie do wykorzystania 12$ i teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować? Mają to już w systemie gdzieś że automatycznie system mi odliczy 12$ czy jak, bo nie dostałem żadnego kodu do promocji czy coś takiego...
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
Pozdrawiam, Tomasz
skator
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 05 gru 2010, 14:38
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: skator »

Witam ponownie
jest problem, Dx mi nie odpisalo nic na zgloszenie problemu ze zwrotem przesylki (nie z mojej winy) co teraz?
karlosboy

Post autor: karlosboy »

a ile dni czekałeś na odp :?:
cbanan
Posty: 44
Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 13:02
Lokalizacja: Warszawa/Łowicz

Post autor: cbanan »

Na mój O Pe eR odpowiedzieli po trzech dniach.
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

TMK pisze:
bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

bartex pisze: dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?
Nie korzystałem z kredytu, jednak tutaj jest instrukcja wraz z obrazkami:

http://www.dealextreme.com/forums/Forum ... did.128545
Pozdrawiam, Tomasz
Lobo
Posty: 24
Rejestracja: piątek 12 lis 2010, 14:14
Lokalizacja: Piła

Post autor: Lobo »

Witam

Jakiś czas temu dostałem swoja przesyłkę i miedzy innymi były tam 2 aku 18650 trustfire.

Jak się okazało jeden nie dziala:/

Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknąć by wysłać im fotkę z opisem reklamacji?
Ostatnio zmieniony niedziela 12 gru 2010, 17:57 przez Lobo, łącznie zmieniany 1 raz.
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

Lobo pisze:Witam

Jakis czas temu dostalem swoja przsylke i miedzyinnymi byly tam 2 aku 18650 trustfire.

Jak sie okazalo jeden nie dziala:/

Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknac by wyslac im fotke z opisem reklamacji?
http://services.dealextreme.com/

pierwsze z góry czyli wybierasz:
Defective / broken items received
http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx

Wpisujesz najpierw nr zamówienia i token, na następnej stronie można m.in. podać linki do fotek i opisać problem
Pozdrawiam, Tomasz
Lobo
Posty: 24
Rejestracja: piątek 12 lis 2010, 14:14
Lokalizacja: Piła

Post autor: Lobo »

Czyli wychodzi na to że dobrze wszystko zrobiłem a zrobiłem to 9.
Ile się czeka na jakąś reakcję z ich strony? Ponieważ do dzisiaj nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem że coś dostali.
Z tego co czytałem to z automatu powinienem dostać maila o rabacie czy coś, a tu nic :/
Ostatnio zmieniony niedziela 12 gru 2010, 17:56 przez Lobo, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany